Mitä ajattelen sinusta

Anonyymi-ap

Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tunsin kemian, jota tunnen harvoin… Olisi hienoa, jos kokisi ns kemiaa helpommin, mutta en.. Toinen ongelmani on se, että kun koen löytäväni sopivan, en unohda millään…..

78

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No et saakaan unohtaa. Kyllä tämä tästä vielä, jos luotat minuun niin usko minua nyt.

      • Anonyymi

        Uskallanko uskoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallanko uskoa..

        Toivon sitä. Ja uskot jos luotat minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sitä. Ja uskot jos luotat minuun.

        Luotan jo pienesti. Toki kun näen sinut hänet ja tutustutaan kahden siinä, niin luottamus alkaa vasta oikeesti rakentumaan..


    • Anonyymi

      Sama ajatus. Ehkä siksi kosminen yhteys syttyikin

    • Anonyymi

      Olen olemassa täällä edelleen.

    • Anonyymi

      Tuossa on paljon tuttua. Jotain mihin voin samaistua.

      • Anonyymi

        Tuttu kiva tuttu sana, joka jäi mieleen pyörimään.


    • Anonyymi

      Niin, joskus miettinyt tätä samaa.

    • Anonyymi

      Miks et kirjoita mulle…

      • Anonyymi

        Etkö osaa vielä kirjoittaa? Ikä?


      • Anonyymi

        Miksi jankutat tälle miestrollille aina tätä samaa? Vaikutat itserakkaalta haihattelijalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jankutat tälle miestrollille aina tätä samaa? Vaikutat itserakkaalta haihattelijalta

        Selvästi rasittava itseään täynnä oleva haihattelija joka roikkuu näissä huuhaanarratiiveissa, koska on yhtä narsistinen mies kuin aapee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jankutat tälle miestrollille aina tätä samaa? Vaikutat itserakkaalta haihattelijalta

        Pahanilmanlintu taas paikalla.


      • Anonyymi

        En oikein uskalla kirjoittaa kun en tiedä haluutko edes saada txt... Oon aina ollut se joka ensin laittanut ja hän taas jos halunnut että soitan...ois kiva kyl kuulla taas ja nähdäkin vaikka niinä ystävinä🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein uskalla kirjoittaa kun en tiedä haluutko edes saada txt... Oon aina ollut se joka ensin laittanut ja hän taas jos halunnut että soitan...ois kiva kyl kuulla taas ja nähdäkin vaikka niinä ystävinä🤗

        Laita vaan viesti… Haluan sitä.


    • Anonyymi

      Kuin omasta päästä.🥹

    • Anonyymi

      Plaaplaaplaa turhaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juu oon todella erilainen :) En voi unohtaa myöskään.

      • Anonyymi

        Eihän unohdeta, nähdään ainakin kesäkuun 15 päivä siellä missä tavattiin, jos...


    • Anonyymi

      Miksi miksi et puhu sille naiselle?

      • Anonyymi

        Gubet on samanlaosii kuin sä, äläainakaan naisii vertaa ittees!


    • Anonyymi

      Voisinpa vaikka allekirjoittaa mutta miksi pitäisi edes haluta unohtaa.
      sibusta

    • Anonyymi

      No tänään haapajärven supermarket kaupassa noin klo 14.00 aikaan kassajonossa edelläni oli farkkutakkinen , noin 173-175cm pitkä ruskeatukkainen nainen(ei ollut silmälaseja) ja panin merkille kiltinoloiset silmät ja vilkuili minuun päin joitakin kertoja ja minulla oli ylläni musta verkkatakki ja siniset verkkahousut ja mulla ruskea lyhyt tukka. En ossaa sanoa kemiasta, mutta miellyttävä ensivaikutelma tuli hänestä. Yleensäkin tykkään olla ihmisten seurassa jotka tuntuu heti ensivaikutelmassa miellyttäviltä ja turvallisilta koska mulle turvallisuus etenkin on kaikkein tärkeintä koska olen joutunut elämäni aikana niin ussein kiusatuksi.

    • Anonyymi

      Jo pelkkä sen pitäminen ihmisten sydämissä on jo supervoima. joita luulen olevan minullakin. Jos kohtelet sitä supervoimana?
      ja nämä sanat, että "ihminen ei katoa minnekään, vaan pysyy aina täällä"

    • Anonyymi

      Taidat olla sillä kuuluisalla kaksoisliekki matkalla. Hänkin tuntee varmasti sinut itsessään vaikka ette näe.

      • Anonyymi

        Luulin että olen ns. kaksoiliekkejä yhden naisen kanssa, vaikka uskonkin Jumalaan. Jaoimme kosketuksen (yksi esimerkki) joka oli erilainen kuin ennen kokemani, tämä lause vähättelee kokemuksen voimakkuutta. Olen nimittäin rakastanut toista ihmistä aidosti mutta edes hänen kosketus ei tuntunut samalta (erilaisuuden havainnointi tapahtui minulta kysymättä). Tuo nainen on kuitenkin pettynyt minuun parikin kertaa, lähinnä ulkoisia saavutuksia ajatellen (pian hän kuitenkin oli sama lämpöä huokuva olento kuin hetkeä aiemmin, joka suhtautui minuun lempeästi). Kyllä se tuntui pahalta vaikka ajattelen että ihmiseen sattuu sellainen kritiikki mikä on itselle keskeneräistä. Olen ehkä nähnytkin hänet ja hänen elekielestä johtuen olen tuntenut itseni roskaksi, jos se on ollut hän.

        Alan olla ärsyyntynyt kaikkeen. En tietenkään syytä häntä ja olen kiitollinen siitä mitä sain, kokea ihmeen ja parantavia tunteita. Mutta ehkä kokemus on ollut yksin minun 😒

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että olen ns. kaksoiliekkejä yhden naisen kanssa, vaikka uskonkin Jumalaan. Jaoimme kosketuksen (yksi esimerkki) joka oli erilainen kuin ennen kokemani, tämä lause vähättelee kokemuksen voimakkuutta. Olen nimittäin rakastanut toista ihmistä aidosti mutta edes hänen kosketus ei tuntunut samalta (erilaisuuden havainnointi tapahtui minulta kysymättä). Tuo nainen on kuitenkin pettynyt minuun parikin kertaa, lähinnä ulkoisia saavutuksia ajatellen (pian hän kuitenkin oli sama lämpöä huokuva olento kuin hetkeä aiemmin, joka suhtautui minuun lempeästi). Kyllä se tuntui pahalta vaikka ajattelen että ihmiseen sattuu sellainen kritiikki mikä on itselle keskeneräistä. Olen ehkä nähnytkin hänet ja hänen elekielestä johtuen olen tuntenut itseni roskaksi, jos se on ollut hän.

        Alan olla ärsyyntynyt kaikkeen. En tietenkään syytä häntä ja olen kiitollinen siitä mitä sain, kokea ihmeen ja parantavia tunteita. Mutta ehkä kokemus on ollut yksin minun 😒

        Sivusta

        Mikset ole tämän naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että olen ns. kaksoiliekkejä yhden naisen kanssa, vaikka uskonkin Jumalaan. Jaoimme kosketuksen (yksi esimerkki) joka oli erilainen kuin ennen kokemani, tämä lause vähättelee kokemuksen voimakkuutta. Olen nimittäin rakastanut toista ihmistä aidosti mutta edes hänen kosketus ei tuntunut samalta (erilaisuuden havainnointi tapahtui minulta kysymättä). Tuo nainen on kuitenkin pettynyt minuun parikin kertaa, lähinnä ulkoisia saavutuksia ajatellen (pian hän kuitenkin oli sama lämpöä huokuva olento kuin hetkeä aiemmin, joka suhtautui minuun lempeästi). Kyllä se tuntui pahalta vaikka ajattelen että ihmiseen sattuu sellainen kritiikki mikä on itselle keskeneräistä. Olen ehkä nähnytkin hänet ja hänen elekielestä johtuen olen tuntenut itseni roskaksi, jos se on ollut hän.

        Alan olla ärsyyntynyt kaikkeen. En tietenkään syytä häntä ja olen kiitollinen siitä mitä sain, kokea ihmeen ja parantavia tunteita. Mutta ehkä kokemus on ollut yksin minun 😒

        Sivusta

        Kerroks mitä tarkoitat tuolla pettynyt lähinnä ulkoisia saavutuksia ajatellen jutulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ole tämän naisen kanssa?

        Kun hän on myös mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että olen ns. kaksoiliekkejä yhden naisen kanssa, vaikka uskonkin Jumalaan. Jaoimme kosketuksen (yksi esimerkki) joka oli erilainen kuin ennen kokemani, tämä lause vähättelee kokemuksen voimakkuutta. Olen nimittäin rakastanut toista ihmistä aidosti mutta edes hänen kosketus ei tuntunut samalta (erilaisuuden havainnointi tapahtui minulta kysymättä). Tuo nainen on kuitenkin pettynyt minuun parikin kertaa, lähinnä ulkoisia saavutuksia ajatellen (pian hän kuitenkin oli sama lämpöä huokuva olento kuin hetkeä aiemmin, joka suhtautui minuun lempeästi). Kyllä se tuntui pahalta vaikka ajattelen että ihmiseen sattuu sellainen kritiikki mikä on itselle keskeneräistä. Olen ehkä nähnytkin hänet ja hänen elekielestä johtuen olen tuntenut itseni roskaksi, jos se on ollut hän.

        Alan olla ärsyyntynyt kaikkeen. En tietenkään syytä häntä ja olen kiitollinen siitä mitä sain, kokea ihmeen ja parantavia tunteita. Mutta ehkä kokemus on ollut yksin minun 😒

        Sivusta

        ” Alan olla ärsyyntynyt kaikkeen. En tietenkään syytä häntä ja olen kiitollinen siitä mitä sain, kokea ihmeen ja parantavia tunteita. ” Eli suomeksi sanottuna yksi niistä emännistä joita olet solvannut ja josta olet satuillut @suomi24


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Alan olla ärsyyntynyt kaikkeen. En tietenkään syytä häntä ja olen kiitollinen siitä mitä sain, kokea ihmeen ja parantavia tunteita. ” Eli suomeksi sanottuna yksi niistä emännistä joita olet solvannut ja josta olet satuillut @suomi24

        Juu, ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun hän on myös mies!

        Kukalie sinä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ole tämän naisen kanssa?

        Olen ymmärtänyt että hän ei haluaisi. Intuition johdattamana toimin ja ymmärrän täysin että sekin voi johtaa siihen tulokseen että en saa häntä elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroks mitä tarkoitat tuolla pettynyt lähinnä ulkoisia saavutuksia ajatellen jutulla?

        En voi vastata tähän koska se on henkilökohtaista. Ei niinkään minun puoleltani mutta hänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että olen ns. kaksoiliekkejä yhden naisen kanssa, vaikka uskonkin Jumalaan. Jaoimme kosketuksen (yksi esimerkki) joka oli erilainen kuin ennen kokemani, tämä lause vähättelee kokemuksen voimakkuutta. Olen nimittäin rakastanut toista ihmistä aidosti mutta edes hänen kosketus ei tuntunut samalta (erilaisuuden havainnointi tapahtui minulta kysymättä). Tuo nainen on kuitenkin pettynyt minuun parikin kertaa, lähinnä ulkoisia saavutuksia ajatellen (pian hän kuitenkin oli sama lämpöä huokuva olento kuin hetkeä aiemmin, joka suhtautui minuun lempeästi). Kyllä se tuntui pahalta vaikka ajattelen että ihmiseen sattuu sellainen kritiikki mikä on itselle keskeneräistä. Olen ehkä nähnytkin hänet ja hänen elekielestä johtuen olen tuntenut itseni roskaksi, jos se on ollut hän.

        Alan olla ärsyyntynyt kaikkeen. En tietenkään syytä häntä ja olen kiitollinen siitä mitä sain, kokea ihmeen ja parantavia tunteita. Mutta ehkä kokemus on ollut yksin minun 😒

        Sivusta

        Millainen kosketus se oli?


    • Anonyymi

      En kyllä unohda yhtä huippunaista koskaan. Toivoisin vielä näkeväni. Eräältä mieheltä.

      • Anonyymi

        Kukahan lie tuo unohtumaton huippunainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan lie tuo unohtumaton huippunainen?

        Et sinä ainakaan.


      • Anonyymi

        Minäminäminäminä 🙋

        Ja miksi ei nähtäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ainakaan.

        Tuo ilkeä kommentti ei ollut multa. Vastaan, että eräs mukava nainen unohtumaton. Eräältä mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ilkeä kommentti ei ollut multa. Vastaan, että eräs mukava nainen unohtumaton. Eräältä mieheltä.

        No hyvä ettei unohdu. Erään mukavan miehen itsekin vielä haluaisin nähdä.


    • Anonyymi

      Oudon samoja ajatuksia.. Mystistä.. Miten tännekin eksyin.

    • Eipä niitä ihmisiä paljon ole kulkureiteillä eteen tosiaan tullut, joiden kanssa tuntisi kemiaa jollaista ei unohda. Tosin sekin voi olla osin omaa kuvittelua ja kaipausta kokea sellaista maagista kemiaa latteuksien sijaan.

      Arki voi osoittaa kemiat luuloksi/toiveeksi.

    • Anonyymi

      Koen usein riittämättömyyttä vaikka ei pitäisi

      • Anonyymi

        Samaa koen minäkin vaikkei lähelläni ole edes ketään jonka vuoksi niin tarvitsisi tuntea.

        Aloituksen kirjoittajan kanssa koen samankaltaisia oloja. Olen luovuttanut tänään... verta nyt ensisijaisesti, mutta jotenkin ajatuksissani antanut periksi jo aikoja sitten.

        ♡ voimahalaus ap:lle


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi unohtaa?

    • Anonyymi

      Millainen kosketus?

    • Anonyymi

      Minäkin koin kemiaa ja yhteenkuuluvuutta erään miehen kanssa. Tulee rauhallinen ja turvallinen ja hyvä olo. On tunne, että toiseen voi luotta. Sitten selkainen leikkisyys ja huumori kolahti myös. Ja se seksuaalinen halu ja himo myös.

      • Anonyymi

        ♥️🫂♥️🫂♥️. ?????🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️🫂♥️🫂♥️. ?????🤔

        ****i + ****


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ****i ****

        <3 <3


      • Anonyymi

        Tärkein viimeiseksi, vai mitä itsekehumies?😂


      • Anonyymi

        Oli Miehelle mieleinen mies...voisit suksia hevon kuuseen feikkipelle.


    • Anonyymi

      Mitä mitä ! Miten joku voi kirjoittaa kuin minun päästäni, outoa.

    • Anonyymi

      Taitaa olla tuota samaa täälläkin..

      Ikävämpi juttu lie se että aivan turhaa..

      Voi kunpa vaan saisikin pois mielestä joskus edes.
      Hetkeksi, muutamaksi tunniksi, päiväksi,
      mieluusti öiksi.

      Viikoksi kun poistuisi mielestä helpottaisi hitokseen.
      Ja vaikuttaisi elämässä korjaavasti ihan kaikkeen.

      Ei tarvitse kokonaan poistua mielestä,
      Ainakaan vielä.

      Ja sydämeen saa kyllä jäädä.
      Niinhän kyllä jääkin,
      Ikuisesti.

      Missään nimessä en haluaisi sieltä pois koskaan...
      Ketään joka sinne on tiensä löytänyt ja päässyt.

    • Anonyymi

      Ajattelen samoin eräästä koiran omistajasta. Hän on nainen.

      • Anonyymi

        Koiruus tekin jo lähempää tuttavuutta, minä sain vielä pidäteltyä itseäni😅🥰


      • Anonyymi

        Kuka hän on?


    • Anonyymi

      Ehkä ihmiset tarvitsevat kohtaamisia, jotka saavat heidät tuntemaan olevansa olemassa.
      Kaunista.
      Saa iloita tunteista.
      Olla kuin pois raiteiltaan.
      Raastavaa.
      Nyt on kevät. Valoa ja aurinkoa. Heräämisiä.
      Voisiko olla niin, että on hyvä ettemme unohda itseämme. Ja ihastumisia.

      Ihan tunteikas sivullinen, tuon kokenut

      • Anonyymi

        Showmies asialla! Turhia showeja järjestät, lopeta hyvän sään aikana! Kukaan ei usko sua valehtelijaa. Toivottavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Showmies asialla! Turhia showeja järjestät, lopeta hyvän sään aikana! Kukaan ei usko sua valehtelijaa. Toivottavasti!

        Eiköhän tämän itselleen kirjoittelevan tunneaddiktiäijän setit ole nähty


    • Anonyymi

      Olen samanlainen kuin tuo ap. Mutta en silti omi näitä.

    • Anonyymi

      Ei me enää tapailla kun on asiat toisin. Kaikkea hyvää hänelle

      • Anonyymi

        Miksi ette tapaile?


    • Anonyymi

      Silloin tavattiin juu

    • Anonyymi

      Unien paikka taas

    • Anonyymi

      Teknisen ajattelukyvyn ylläpitämistä B12 vitamiinilla aktiivisuudella vaikka ikää on pidettävä huolta.

    • Anonyymi

      Se että sai kävellä rinnalla kerran ....

    • Anonyymi

      Ja toisenkin oli kokemus naisesta suuri.

    • Anonyymi

      Nyt vitamiineja lisää.

    • Anonyymi

      Joo. Ei unohdu millään.
      Ei auta, vaikka ei näkisi. Kun on kokenut sen yhteyden, se ei unohdu vaikka olisi vuosia välissä.

    • Anonyymi

      Saatamme olla eri poluilla, kyllä varmasti. Mutta on tiettyä, missä kohtaamme, yhdistymme ja olemme aivan samanlaisia. Siinä on jotain erilaista kuin erosta ja outoudesta syntyvä vetovoima. Näyttäytyy vain hetkellisesti eron muoto, häiritsemässä vastaavuutta joka tuo lähemmäksi itseä. Saman suojeleminen alkaa saada itsepetoksen makua. Suljet silmäsi paljolta.

    • Anonyymi

      Elä huoli jos puheita uskon ni mua on mahdoton unohtaa mu onnea elämääsi

    • Anonyymi

      Sama täällä.Samma här.

    • Anonyymi

      Tiekkö mitä samat oireet miehellä.

      • Anonyymi

        Tiekkö mitä naisellakin, mut et oo kuitenkaan hän, tai vaik olisitkin nii mä en ole sun hän.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe