Eikö magassakin kannattaisi ottaa käyttöön, nämä
voimalliset energiat, niin saisitte hommaanne vähän ryhtiä. Näillä voimilla on selvä merkitys
kamppailussa. Tämän vuoksi ei kannata maga miesten
vittuilla itämaisten lajien harrastajille, ettei vaan käy köpelösti.
GI VOIMAT
9
1982
Vastaukset
- candance
no niin hyvä herra. Et tähdentänyt että missäpäin itää mennään ja millä tekniikalla. Ajattelin vain että Shooto fightning ei varmaan tällaista "energian" käsitystä tunnusta? Vai onko japani lännessä? Mutta niin millä energialla nyt pelottelet koska entisenä kungfu:n harrastajana olen kuullut jostain, että energiaa olisikin muutamaakin lajia. Ainakin chi ja qi tulee mieleen - että viittaatko hyvän energian suojelevan sinua, oi itämaiden tietäjä, vai että liikutat pahaa energiaa vastustajiesi kimppuun? Kummin vain niin eikös se ole vähän hidas prosessi, noin taistelun tuoksinnassa toteutettavaksi?
- jiipee
"qi ja chi"
Sama asia eri kieli.. Niiq japski ja kiina.. - c.d.
jiipee kirjoitti:
"qi ja chi"
Sama asia eri kieli.. Niiq japski ja kiina..kuules nyt se on g.i. joe!
siinä vasta sielunvoimaa. - bah
c.d. kirjoitti:
kuules nyt se on g.i. joe!
siinä vasta sielunvoimaa.gi meinaa sitä pukua missä harjoitellaan useimmissa budolajeissa
- Minä
jiipee kirjoitti:
"qi ja chi"
Sama asia eri kieli.. Niiq japski ja kiina..En tajua tota sanaa pölijä, mut se näytti kirjotettunakin jo ihan kamalalta, lausua en edes uskalla.
- vastaus
Minä kirjoitti:
En tajua tota sanaa pölijä, mut se näytti kirjotettunakin jo ihan kamalalta, lausua en edes uskalla.
Pölijä on sama asia kuin tyhymä. Mene vaikka johonkin pohjalaisen pikkukunnan baariin perjantai-iltana kutsumaan ihmisiä pölijäksi, niin kyllä sinua luultavasti ymmärretään hyvin.
- Minä
vastaus kirjoitti:
Pölijä on sama asia kuin tyhymä. Mene vaikka johonkin pohjalaisen pikkukunnan baariin perjantai-iltana kutsumaan ihmisiä pölijäksi, niin kyllä sinua luultavasti ymmärretään hyvin.
kiitos.. saatampa käydä kokeilemassa jos sinnepäin osun. Mut ton tyhymän jotenkin tajusin, kun otin siitä ton ylimääräsen y:n pois. Kiitos vastauksesta.
- raavas makaaja
Utin leirin vetävä Yanilov herra on treenannut vuosia chi qong energia harjoitteita ja hallitsee energioiden virtaukset !
- ghklö
mulla on etäpallo kotona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1203089Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912730Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622166Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2471464Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41454Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31181Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3912Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883