Eikö magassakin kannattaisi ottaa käyttöön, nämä
voimalliset energiat, niin saisitte hommaanne vähän ryhtiä. Näillä voimilla on selvä merkitys
kamppailussa. Tämän vuoksi ei kannata maga miesten
vittuilla itämaisten lajien harrastajille, ettei vaan käy köpelösti.
GI VOIMAT
9
1959
Vastaukset
- candance
no niin hyvä herra. Et tähdentänyt että missäpäin itää mennään ja millä tekniikalla. Ajattelin vain että Shooto fightning ei varmaan tällaista "energian" käsitystä tunnusta? Vai onko japani lännessä? Mutta niin millä energialla nyt pelottelet koska entisenä kungfu:n harrastajana olen kuullut jostain, että energiaa olisikin muutamaakin lajia. Ainakin chi ja qi tulee mieleen - että viittaatko hyvän energian suojelevan sinua, oi itämaiden tietäjä, vai että liikutat pahaa energiaa vastustajiesi kimppuun? Kummin vain niin eikös se ole vähän hidas prosessi, noin taistelun tuoksinnassa toteutettavaksi?
- jiipee
"qi ja chi"
Sama asia eri kieli.. Niiq japski ja kiina.. - c.d.
jiipee kirjoitti:
"qi ja chi"
Sama asia eri kieli.. Niiq japski ja kiina..kuules nyt se on g.i. joe!
siinä vasta sielunvoimaa. - bah
c.d. kirjoitti:
kuules nyt se on g.i. joe!
siinä vasta sielunvoimaa.gi meinaa sitä pukua missä harjoitellaan useimmissa budolajeissa
- Minä
jiipee kirjoitti:
"qi ja chi"
Sama asia eri kieli.. Niiq japski ja kiina..En tajua tota sanaa pölijä, mut se näytti kirjotettunakin jo ihan kamalalta, lausua en edes uskalla.
- vastaus
Minä kirjoitti:
En tajua tota sanaa pölijä, mut se näytti kirjotettunakin jo ihan kamalalta, lausua en edes uskalla.
Pölijä on sama asia kuin tyhymä. Mene vaikka johonkin pohjalaisen pikkukunnan baariin perjantai-iltana kutsumaan ihmisiä pölijäksi, niin kyllä sinua luultavasti ymmärretään hyvin.
- Minä
vastaus kirjoitti:
Pölijä on sama asia kuin tyhymä. Mene vaikka johonkin pohjalaisen pikkukunnan baariin perjantai-iltana kutsumaan ihmisiä pölijäksi, niin kyllä sinua luultavasti ymmärretään hyvin.
kiitos.. saatampa käydä kokeilemassa jos sinnepäin osun. Mut ton tyhymän jotenkin tajusin, kun otin siitä ton ylimääräsen y:n pois. Kiitos vastauksesta.
- raavas makaaja
Utin leirin vetävä Yanilov herra on treenannut vuosia chi qong energia harjoitteita ja hallitsee energioiden virtaukset !
- ghklö
mulla on etäpallo kotona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256