Kysymys kun täälä on viisaita ihminen. Ostin eurojäkin porukkapelin. Viisi osaa. Saadaanko me kaikki porukaosallistujat se 40 miljoonaa tilille jos tulee pääpotti ?
Feija
eurojäkkipotti
10
195
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni 75 miljoonaa. Ne kun jakaa pottia miten sattuu. Jos voitto on 8 miljoonaa niin saat yllättäin 69 miltsii.
Se johtuu siitä että ne ei osaa laskee. Kun ne soittaa sulle että onnea niin sanot vaan että pankaa ne 75 miltsii tilille. - Anonyymi
Hai sie feijjaaa! Mie oon manneee ja voitin totosta viistöistonniii! Nyt pari Mersuu ostiiin.
- Anonyymi
Älykköhumoristi pistää taaskin parastaan. Älykästä satiiria!! Kuinka hauska voikaan olla.
- Anonyymi
Kyllä. Osaan kuvitella kuinka hän kiekuu falsetissa hai siee ja nauraa käkättää omille jutuilleen.
- Anonyymi
Kysymys eurojackpotista; siis voiko sen porukkapelin tehdä itse, kun siinä lapussa lukee että voit ostaa valmiin porukkapelin tai tehdä oman pelin? Olen käynyt r-kioskilla ja k- marketissa ja molemmissa paikoissa minulle sanottiin, että en voi itse tehdä porukkapeliä. Siis voiko sen tehdä vai eikö voi? Kertokaa miten se tehdään?
- Anonyymi
Kerrot myyjälle että haluat jakaa pelin esim. viiteen osaan jolloin saat viisi erillistä lappua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot myyjälle että haluat jakaa pelin esim. viiteen osaan jolloin saat viisi erillistä lappua.
Olinpa tyhmä. Siis olin ajatellut sillä tavalla, että teen esimerkiksi 50 rivin eurojackpotin, joka maksaa siis 100 euroa, ja jakaisin sen 10 osaan, ja ottaisin itselleni yhden, joka maksaisi siis 10 euroa, ja loput 9 osaa jäisivät siihen kioskin tiskin seinälle, josta joku voi halutessaan ostaa
Ymmärrän kyllä suomen kieltä, mutta yksi lause voi tarkoittaa monta eri asiaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olinpa tyhmä. Siis olin ajatellut sillä tavalla, että teen esimerkiksi 50 rivin eurojackpotin, joka maksaa siis 100 euroa, ja jakaisin sen 10 osaan, ja ottaisin itselleni yhden, joka maksaisi siis 10 euroa, ja loput 9 osaa jäisivät siihen kioskin tiskin seinälle, josta joku voi halutessaan ostaa
Ymmärrän kyllä suomen kieltä, mutta yksi lause voi tarkoittaa monta eri asiaaNo pyydä kioskin myyjää tekemään sellainen kimppapeli. Se voi suostua jos arvioi että saa myytyä sinun valitseman rivin 9 osuutta eteenpäin. Tuskin kuitenkaan suostuu, koska hänellä on jo tarjolla tälläinen. Etkö voisi ostaa tälläisestä osuutta vai onko sinun pakko saada tehdä rivi sinun itse valitsemilla numeroilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pyydä kioskin myyjää tekemään sellainen kimppapeli. Se voi suostua jos arvioi että saa myytyä sinun valitseman rivin 9 osuutta eteenpäin. Tuskin kuitenkaan suostuu, koska hänellä on jo tarjolla tälläinen. Etkö voisi ostaa tälläisestä osuutta vai onko sinun pakko saada tehdä rivi sinun itse valitsemilla numeroilla?
Melko monissa valmiissa kimppapeleissä on yhdistettynä kaikenlaisia lisäpelejä, kuten kenoa ja lomatonnia, ja joudut maksamaan jostain lomatonnista, vaikka ei kiinnostaisi mikään 1000 euron päävoitto. Harvoin on sellaista valmista eurojackpottia jossa olisi vaikka 10 rivia ja kesto olisi 5 viikkoa, tuollainen maksaisi 200 euroa kun viikossa on 2 arvontaa, ja sen jakaa 10 osaan. Eli toisin sanoen voisi tehdä sellaisen pelin kuin itse haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko monissa valmiissa kimppapeleissä on yhdistettynä kaikenlaisia lisäpelejä, kuten kenoa ja lomatonnia, ja joudut maksamaan jostain lomatonnista, vaikka ei kiinnostaisi mikään 1000 euron päävoitto. Harvoin on sellaista valmista eurojackpottia jossa olisi vaikka 10 rivia ja kesto olisi 5 viikkoa, tuollainen maksaisi 200 euroa kun viikossa on 2 arvontaa, ja sen jakaa 10 osaan. Eli toisin sanoen voisi tehdä sellaisen pelin kuin itse haluaa
Tee netissä veikkaussivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379