olen katsellut tälläistä KTM LC4 625 SXC Supermotoa vm-03 ajettu 4500km ja huollot tehty, mukaan tulee endurovanteet ja muuta rompetta.
hintaa 10000€ ollaanko oikeilla jäljillä hinnan suhteen.
vaikea vertailla kun samallaisia pyöriä ei ole tullut vastaa kovin montaa. tai onhan niitä kilvettomiä mutta kilvellinen pitäisi olla.
KTM LC4 625 SXC hinta
3
1672
Vastaukset
- Motohörhö
Maahantuojalta saat ylivuotisen 04 mallin 8900e...
- Enskailija
Nuo "halvat" joita myydään on niitä ylijäämiä (vain muutama kpl), joita myydään pois, kun maahantuoja vaihtuu.
Muistaakseni motovanteet maksaa n500eur, lisäksi siihen renkaat.
Uuden KTM 625SXC (endurorenkailla) hinta olis n12000eur, joten kyllä mä pidän tuota hieman yläkanttiin hinnoiteltuna vähästä ajokilsamäärästä huolimatta. Riippuu tietenkin siitä kuinka paljon muuten on lisäosia tuohon vaihdettu. Siltikin tuntuu, että on siinä extraa aikalailla. - tero
Enskailija kirjoitti:
Nuo "halvat" joita myydään on niitä ylijäämiä (vain muutama kpl), joita myydään pois, kun maahantuoja vaihtuu.
Muistaakseni motovanteet maksaa n500eur, lisäksi siihen renkaat.
Uuden KTM 625SXC (endurorenkailla) hinta olis n12000eur, joten kyllä mä pidän tuota hieman yläkanttiin hinnoiteltuna vähästä ajokilsamäärästä huolimatta. Riippuu tietenkin siitä kuinka paljon muuten on lisäosia tuohon vaihdettu. Siltikin tuntuu, että on siinä extraa aikalailla.niitä ylijäämiä sitten löytyy paljon jokapaikasta tähänaikaan vuodesta koska niitä myydään melkosenmonespaikas justiin tolla päälle 8000e hintaan 2005 mallia siis ihan käyttämättömänä. kyllä se uus on aina uus :)eli osta mielummin uutena, se on mun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3964410Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1201698- 1351474
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731243Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔721057Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151056Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise13989- 38940
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään61932- 65921