moro! Olisikos väkeä lähdössä 26.6-3.7 reissuun gs:lle?,nimittäin 23v nuori nainen olisi nyt seuraa vailla...(kaveri sairastu) ja lähden sitten yksin, kyllä suomalainen nainen pärjää... oon ihan mukavan näköinen etelä-suomen tyttö, joka olis varustettu huumorintajulla ja seikkailumielellä:)
26.6 -3.7 seuraa kultahietikolle...
7
886
Vastaukset
- ...
me ollaan lähdössä samaan aikaan, olemme pariskunta, 25 ikä, mut jos seuraa kaipaat niin löytyy.
- miru
Kiva juttu,vaikka olen paljon matkustellut ja tullut kierreltyä ni olis silti kivempaa et jos illalla käy jossain ni ei olis ihan yksin..kuitenki vieras kulttuuri ja ikinä ei tiedä mitä tapahtuu iltasella ku yksin liikkuu.. sähöpostin kautta kommunikointi varmaan helpompaa.. [email protected]
- mpenca
Me olemme samassa paikassa samaan aikaan pari viikkoa..6 helsinkilaista poika-miesta 27-35v.Jos ^uskallat^ niin joukkoon mahtuu...>>>>
- miru
moro! Teitäpä lähtee hyvän kokoinen joukkio;)Mä oon kans tuolta Helsingin suunnalta.. sähköpostiin olis kiva ku kopsahtais postia. [email protected]
- The Poikamies
Tsau. Ollaan kollien kanssa niillä kulmilla samoihin aikoihin, joten ois ihan kivaa vaihtaa fiiliksiä jonkun kivan mimmin kanssa..!!??
Olisiko kolleissa ketään kykkenevää 45 parin kyytiin - vastaa [email protected]. Ollaan 4 vkoa alk. 16.6.2012 Kultahietikolta n. 5 km Varnan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974193
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.773459Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723074SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52356Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2062141Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302071- 41870
- 73801
- 52776