Mitsubishi ei mene kaupaksi

Jori

Missä vika kun Mitsubishia myydään vähemmän kuin jopa Ladaa?

20

2351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jehova

      Seli seli....

      • Fiat-man

        Milloin olet nähnyt liikenteessä Mitsubishi Coltin? Tarkoitan näitä vähän uudempia malleja, ei niitä -86 ruosteisia linttoja tai -90 teinituning-malleja? Itse en edes muista. Ne ovat niin tylsän näköisiä pirssejä, että ei sitä muista vaikka näkisikin. Muutenkin täytyy sanoa, että Mitsubishi ei ole koskaan ollut hankintalistallani. Jos japsiauto täytyisi laittaa, ostaisin Mazdan.


      • Mitsu on jees
        Fiat-man kirjoitti:

        Milloin olet nähnyt liikenteessä Mitsubishi Coltin? Tarkoitan näitä vähän uudempia malleja, ei niitä -86 ruosteisia linttoja tai -90 teinituning-malleja? Itse en edes muista. Ne ovat niin tylsän näköisiä pirssejä, että ei sitä muista vaikka näkisikin. Muutenkin täytyy sanoa, että Mitsubishi ei ole koskaan ollut hankintalistallani. Jos japsiauto täytyisi laittaa, ostaisin Mazdan.

        Niin se näyttää liikaa Fiat Bravolta, vaikka on vanhempi malli. Eipä niitä juuri näy, Coltin maahantuontikin oli tauolla pitkän aikaa. Mitsubishi näyttää hintalappua tuijottaen liian kalliilta vaikka hinta vastaakin laatua, sen takia sinäkin ostaisit Mazdan tai Fiiatin.


      • berner
        Fiat-man kirjoitti:

        Milloin olet nähnyt liikenteessä Mitsubishi Coltin? Tarkoitan näitä vähän uudempia malleja, ei niitä -86 ruosteisia linttoja tai -90 teinituning-malleja? Itse en edes muista. Ne ovat niin tylsän näköisiä pirssejä, että ei sitä muista vaikka näkisikin. Muutenkin täytyy sanoa, että Mitsubishi ei ole koskaan ollut hankintalistallani. Jos japsiauto täytyisi laittaa, ostaisin Mazdan.

        Kerro mulle mikä tavallinen toinen perheauto on vakiona niin makeen näköinen kuin tää nykyinen Galant? Ei taida löytyä yhtään...


      • Fiat-man
        berner kirjoitti:

        Kerro mulle mikä tavallinen toinen perheauto on vakiona niin makeen näköinen kuin tää nykyinen Galant? Ei taida löytyä yhtään...

        Siinä pari saman hintaluokan autoa, missä Galant "kilpailee" ostajista. Varsinkin Alfa on tosi hyvännäköinen. Punainen Sportswagon V6-moottorilla on tosi makea peli. Ja Audissa on hillittyä tyyliä. Myös 3-sarjan BMW on tyylikäs. Itse asiassa minun rahani eivät koskaan menisi uuden Galantin hankintaan. Jos olisi pakko ostaa japsiauto, ostaisin Mazda 6:n.


    • ö

      Ladan ostajilla ei kai ole varaa mitsuun vaikka sellaisen haluaisivatkin. Ihmettelen vaan että miten niin moni on valmis maksamaan siitä että saa Ladan vaivoikseen. Eivät raukat ymmärrä omaa etuaan. Toisaaltahan se on hyvä et Ladatkin menee kaupaksi, on noilla naapureilla jotain tekemistä...

    • MiBi 4Ever

      Kattokaas tv:stä mitä autoja siellä mainostetaan ja verratkaa sitä myyntilistoihin, siinä se on selitys aika lyhyesti ja mitä taas tulee niihin listaykkösiin, niin mä erehdyin vaihtamaan Mitsuni Ford Focukseen 5 kuukautta sitten ja se lähtee vaihtoon nyt kesällä
      ja merkki tulee olemaan mitsubishi joko tuliterä Carisma Fleet tai pari vuotta vanha galant farmari

      ja Fiat manille vois sen verran sanoa että mee sä vitun lappalainen sine kotaas puremaan makaronia!!! Suomessa OSTETAAN ei "LAITETA" autoja
      tietty niitä Italo kiesejä voi joutua vähän "LAITTAAMAAN" sen jälkeen kun sellasen on joutunut OSTAMAAN

      • Etelän pelle

        Mistä tiedät mistä päin toiset kirjoittajat ovat? Ja kyllä pohjoisessa on paljon asiallisempaa porukkaa kuin etelän geelitukkahomot pienissä T-paidoissaan ja ärsyttävine puhetyyleineen.


      • MiBi 4Ever
        Etelän pelle kirjoitti:

        Mistä tiedät mistä päin toiset kirjoittajat ovat? Ja kyllä pohjoisessa on paljon asiallisempaa porukkaa kuin etelän geelitukkahomot pienissä T-paidoissaan ja ärsyttävine puhetyyleineen.

        siitä yksinkertaisesta asiasta että kun muut suomalaiset ostaa autoja ni jänkäjounit LAITTAA niitä! Eikä sun nyt tarvi vetää herneitä nenääs se viesti oli puhtaasti sille Fiatmanille


      • Etelän pelle
        MiBi 4Ever kirjoitti:

        siitä yksinkertaisesta asiasta että kun muut suomalaiset ostaa autoja ni jänkäjounit LAITTAA niitä! Eikä sun nyt tarvi vetää herneitä nenääs se viesti oli puhtaasti sille Fiatmanille

        Kyllä olen esim. Oulussa kuullut ihmisten puhuvan auton laittamisesta. Ja se ei ole Lappia, vaikka täällä etelässä monet varsinkin nuoret niin kuvittelevatkin.


      • Etelän pelle
        Etelän pelle kirjoitti:

        Kyllä olen esim. Oulussa kuullut ihmisten puhuvan auton laittamisesta. Ja se ei ole Lappia, vaikka täällä etelässä monet varsinkin nuoret niin kuvittelevatkin.

        Niin ja vielä tarkennuksena se, että kaikki Lapissa asuvat eivät ole lappalaisia. Lappalaiset ovat saamelaisia, mutta muut Lapissa asuvat ovat lappilaisia.

        Ja ei ne pohjoisen ihmiset ole sen huonompia, kun Helsingin keskustassa aurinkolasit päässä ja litra geeliä tukassaan elvistelevät "city-nuoretkaan", joiden mielestä pääkaupunkiseutu on maailman napa ja kaikki kehäkolmosen ulkopuolella asuvat ovat böndejä ja landeja ja poroja.


      • MiBi 4Ever
        Etelän pelle kirjoitti:

        Niin ja vielä tarkennuksena se, että kaikki Lapissa asuvat eivät ole lappalaisia. Lappalaiset ovat saamelaisia, mutta muut Lapissa asuvat ovat lappilaisia.

        Ja ei ne pohjoisen ihmiset ole sen huonompia, kun Helsingin keskustassa aurinkolasit päässä ja litra geeliä tukassaan elvistelevät "city-nuoretkaan", joiden mielestä pääkaupunkiseutu on maailman napa ja kaikki kehäkolmosen ulkopuolella asuvat ovat böndejä ja landeja ja poroja.

        Joo no mä oon varmaan sit bönde eli lande kun asun kehäkolmosen ulkopuolella eikä oo geeliä tukassa ja mittarissakin on melkeen 30 vuotta ni se siitä sit mutta pyydän suuresti anteeksi aiheuttamaani mielipahaa mutta ei oo kovin asiallista touhua sekään että jos ollaan tietyn merkin edustajia niin tullaan tänne soittelemaan


    • Lanceris

      Mainonnassa varmaankin on paljon syytä myyntilukujen pienuuteen. En edes muista koska olisin nähnyt Galantin mainoksen! Ainoastaan Carisman mainokset pyörii joskus lehdissä, ja se ei oikein sytytä. Ihme, ettei Coltin ja Lancerin mainontaan panostettu aikoinaan enemmän. Ne ovat ihan siistin näkösiä, mutta miten on ollut turvallisuuden laita? Sellanen kuva on, että eivät oikein pärjänneet NCAP-testissä. Samoin hintaan ei tainnut sisältyä kaikkia kilpailijoissa olleita turvavarusteita. Uusia malleja ja laajempaa mallistoa tarvittaisiin varmaan kipeästi.

    • Colt -00

      monet haluavat kärryynsä kaiken hevon lisähelyjä joiden hinnalla on saatu mitsuihin laatua ja kestävyyttä enemmän kuin vastaavan hintaisiin hilavitkuttimiin kaikkine mukaturvallisuutta ja mukavuutta "lisäävine" ominaisuuksineen. Oma Coltini on karvalakkien karvalakki, perusautojen perusauto, mutta ostinkin sen lähes vain ja ainoastaan työmatkoja (160 km/päivä) varten ja tuon tehtävän se on enemmän kuin hyvin täyttänyt jo yli puolen vuoden ajan. Kun siitä takuu (3 v.)loppuu vuoden kuluttua niin ehkä vaihdan uuteen tai lähes uuteen ja sanomattakin on selvää että seuraavakin kärry tulee olemaan Mitsubishi!

    • mide(F)

      Tuntuu, ettei enää kannata ostaa alle -90 mitsuja.. Niistä kylläkin saa pulittaa.
      Mulla Galantti -93 ja maksaa sai 45tmk (vanhaa rahaa) oliko liian kallis?? Ehkä...

    • Mitsumies

      koitin aikoinaan myydä vm 90 pajeroani useaan otteeseen parin vuoden ajan....
      ja tossahan tuo on talon nurkalla edelleen....
      Tosin nyt en enää myy vaan laitan siihen kunnon OFF ROAD varusteet ja rupeen rääkkää metsässä.
      Säälihän noin siistiä ja täysin ruosteetonta autoa on kolhia mut minkäs teet ku ei oo varaa
      ostaa valmiiksi rakennettua offikonetta.
      Itselläni on jo kolmas 2,5l diesel eikä minulla ole ollu vielä pahempia vikoja.... lukuunottamatta startteja, kansia, vaihdelaatikoita, periä, napalukkoja, ruostevairioita, laturivikoja, ongelmia valaistuslaitteiden kanssa, risoja penkkejä, syöttöpumppuvikoja, pyörän ripustuksien vaihtoa ja lehtijousien katkeamisia.
      ja autot on olleet kuitenkin alle 300 000 ajettuja dieseleitä rauhallisessa kaupunkiajossa.
      Mut onneks tuollaiset pikkuviat vielä korjaa kädenkäänteessä itse lekan ja polttopilli avustuksella.
      Mut katsotaan mitä tuo tykkää maasto ajosta kun harrastus kuitenkin pitää olla :)

      • joopajoo.

        :) mutta mjoo.

        Vanhassa maasturissa on aina vikaa. Viatonta vanhaa maasturia ei olekkaan. Jos faktatietoa luotettavuudesta haluaa, niin katsoo tilastoja, joissa Mitsu nyt on aika lähellä kärkeä aina. Ei ihan yhtä korkealla kuin toyota tain honda, mutta siihen löytyykin yksinkertainen selitys. Mitsuissa on käyetty paljon kokeiluasteella olevaa tekniikkaa, kuten GDI:t jne.


      • onpasvanhaakauraa
        joopajoo. kirjoitti:

        :) mutta mjoo.

        Vanhassa maasturissa on aina vikaa. Viatonta vanhaa maasturia ei olekkaan. Jos faktatietoa luotettavuudesta haluaa, niin katsoo tilastoja, joissa Mitsu nyt on aika lähellä kärkeä aina. Ei ihan yhtä korkealla kuin toyota tain honda, mutta siihen löytyykin yksinkertainen selitys. Mitsuissa on käyetty paljon kokeiluasteella olevaa tekniikkaa, kuten GDI:t jne.

        Mä en ees tiennyt, että Suoli24 säilyttää _näin_ vanhoja keskusteluja :D Tänä päivänä tuolla näkyy uusia Lancereita vähän väliä ja Colteja, Grandista ja Outlanderiakin aina silloin tällöin. Taitaa olla asiat aika paljon paremmin Mitsulla nyt kuin 7 vuotta sitten.


      • Mitsumies
        onpasvanhaakauraa kirjoitti:

        Mä en ees tiennyt, että Suoli24 säilyttää _näin_ vanhoja keskusteluja :D Tänä päivänä tuolla näkyy uusia Lancereita vähän väliä ja Colteja, Grandista ja Outlanderiakin aina silloin tällöin. Taitaa olla asiat aika paljon paremmin Mitsulla nyt kuin 7 vuotta sitten.

        Onhan tää titty vanha viestiketju, mut onpahan ollu kauan käytössä.
        Niiku minun autotkin.


    • ugujgukgb

      kun ei myydä paljon. Eipähän tarvi ajaa klonkkareiden ja toitsujen tapaan tusina-autolla. Mukada kun menee markettien pihalle, niin ei ole tusina samanlaisia siellä parkissa. Oman auton löytää ilman rekisterilaattojen tuijottamista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe