Korvassa naksuu

Nakke Nakuttaja

Mulla on ollut nyt pari viikkoo yhtäjaksoista vasemman korvan napsumista/naksumista mitä lienee..ei siis soimista tai vinkumista..Samaisessa korvassa on myös kaiken aikaa paineen tunnetta..Ei kipua tai vastaavaa..vain paineen tuntua ja napsuntaa..
Onko tämä nyt siis sitä paljon puhuttua tinnitusta vai kenties jotain muuta?
Hermothan tässä alkaa mennä..apuuva!!!

15

28670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kathy

      Mulla oli kanssa naksumista korvissa monen viikon ajan, mutta nyt vaiva on hävinnyt itsestään, toivottavasti sullekin käy niin. Ei ollut kauheen mukavan tuntusta.

      • nuha

        eli nuhan yhteydessä tota tapahtuu. joskus korva voi mennä viikoksi lukkoon tai sitten loksuu koska korvassa on painetta.


    • korvatippoja

      Tukkoinen korva voi tehdä tuollaisia oireita.
      Apteekista saa ostaa reseptittä korvavahan pehmentäviä tippoja (Revaxör Ruotsisssa) pullon, ja pakkauksessa on mukana korvan huuhteluruisku. Se on pitkänokkainen kumipallo. Pane tippoja korvaan ja 15 min kuluttua huuhtele lämpimällä vedellä sillä kumipallolla.
      Myös erilaisista tinnutuksista kärsivien pitäisi pestä korvakäytävä puhtaaksi. Se voi auttaa jonkinverran.

    • .

      .

    • hehe

      Joo no vaikka kysymykset ovat vanhoja niin jos joku sattuu etsimässä tähän ratkaisua niin ei ole kokemusta itsellä mutta lääkäri sanoi joskus kun itselläni oli korvatulehus että puristaa sieraimet kiinni ja ''puhaltaa'' nenällä (luultavasti täysiä) ja sitten nielaisee. En muista kuinka usein mutta päivässä aina välillä varmaankin? Niin sillon jos raksuu jossain niin se luultavasti autto, tosin niitä tippoja sain sillon mukaan mitkä avasi korvaa. Mutta edellä mainittu jippo vissiin tehosti sitä.

      • se todella auttoi

        toi puhallus ja nielaisu juttu todella auttoi joten kiito


      • jeeeeee

        Se auttoi.. ! Mulla oli korvat naksunut jo monta kuukautta mut tein tollee kun tossa luki ja se auttoi !!!!! Että kiitos vaan kaikille kirjoittaneille.


      • Ongelmiakorvissa

        Kiitos avusta


      • Anonyymi

        Pitkästä aikaa hiljaisuus. Ihanaa. Kiitos. Nukahtamista tämä on vaikeuttanut, ehkäpä nyt sujuu helpommin, tai tuleeko uudelleen kylkiasennossa. Olen ollut huomaavinani, että se
        on silloin pahempi.





        En ole botti


    • apua1

      mulla nyt naksunut joku kuukasi se alko tosti tyhmästi aloin yks päivä pelkämään tinnitystä sit pari päivää siitä yhtäkkiä vasen korva oli tukossa ja heräsin aamulla tinnityksee.. aluksi luulin et se olisi johtunut pelikuulokkeista joten lopetin niittenki käytön, mutta silti toi naksuminen jatkuu esim lusikoitten kiliseminen aiheuttaa semmosta outoa rusahtelua, naksumista mitä se lie nyt on.. aluksi pelkäsin taas luulosairautten iskevän mut taitaa tämä sittenki iha totta olla toivottavasti joku voisi auttaa tämän vian kanssa... voiko toi rusahtelu olla ikuista? mitö minun pitäisi nyt tehdä? tätä on jatkunut ehkä 1-2kk mitään muuta ääntä ei kuulu pelkkö vasen korva pientä naksumista

    • naksuttaja04

      Mä oon 11 ja mul on ollu koko elämän naksumista!!! Ei siihen tiedetä syytä mäkyl totuin siihen

    • Eihätää

      Ajan myötä menee ohi.

    • aika_parantaa

      Mulla ollut nyt reilu 40 vuotta toisessa korvassa sama ongelma. Menee varmaan ajan myötä ohi, viimeistään siinä vaiheessa kun kuolema korjaa :) Sama korva on lähes aina "märkä".

    • Anonyymi

      Jos korvan naksuninen johtuu jostakin lihaksesta korvassa niinkuin minulla. Lusikallinen Resipect yskänlääkettä auttaa. Siinä on tippa kodeiinia joka rentouttaa lihakset. Tästä syystä se poistaa myös yskän...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe