Korvassa naksuu

Nakke Nakuttaja

Mulla on ollut nyt pari viikkoo yhtäjaksoista vasemman korvan napsumista/naksumista mitä lienee..ei siis soimista tai vinkumista..Samaisessa korvassa on myös kaiken aikaa paineen tunnetta..Ei kipua tai vastaavaa..vain paineen tuntua ja napsuntaa..
Onko tämä nyt siis sitä paljon puhuttua tinnitusta vai kenties jotain muuta?
Hermothan tässä alkaa mennä..apuuva!!!

17

34516

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kathy

Mulla oli kanssa naksumista korvissa monen viikon ajan, mutta nyt vaiva on hävinnyt itsestään, toivottavasti sullekin käy niin. Ei ollut kauheen mukavan tuntusta.

• nuha

eli nuhan yhteydessä tota tapahtuu. joskus korva voi mennä viikoksi lukkoon tai sitten loksuu koska korvassa on painetta.

• korvatippoja

Tukkoinen korva voi tehdä tuollaisia oireita.
      Apteekista saa ostaa reseptittä korvavahan pehmentäviä tippoja (Revaxör Ruotsisssa) pullon, ja pakkauksessa on mukana korvan huuhteluruisku. Se on pitkänokkainen kumipallo. Pane tippoja korvaan ja 15 min kuluttua huuhtele lämpimällä vedellä sillä kumipallolla.
      Myös erilaisista tinnutuksista kärsivien pitäisi pestä korvakäytävä puhtaaksi. Se voi auttaa jonkinverran.

• .

.

• hehe

Joo no vaikka kysymykset ovat vanhoja niin jos joku sattuu etsimässä tähän ratkaisua niin ei ole kokemusta itsellä mutta lääkäri sanoi joskus kun itselläni oli korvatulehus että puristaa sieraimet kiinni ja ''puhaltaa'' nenällä (luultavasti täysiä) ja sitten nielaisee. En muista kuinka usein mutta päivässä aina välillä varmaankin? Niin sillon jos raksuu jossain niin se luultavasti autto, tosin niitä tippoja sain sillon mukaan mitkä avasi korvaa. Mutta edellä mainittu jippo vissiin tehosti sitä.

• se todella auttoi

toi puhallus ja nielaisu juttu todella auttoi joten kiito

• jeeeeee

Se auttoi.. ! Mulla oli korvat naksunut jo monta kuukautta mut tein tollee kun tossa luki ja se auttoi !!!!! Että kiitos vaan kaikille kirjoittaneille.

• Ongelmiakorvissa

Kiitos avusta

• Anonyymi

Pitkästä aikaa hiljaisuus. Ihanaa. Kiitos. Nukahtamista tämä on vaikeuttanut, ehkäpä nyt sujuu helpommin, tai tuleeko uudelleen kylkiasennossa. Olen ollut huomaavinani, että se
        on silloin pahempi.

En ole botti

• apua1

mulla nyt naksunut joku kuukasi se alko tosti tyhmästi aloin yks päivä pelkämään tinnitystä sit pari päivää siitä yhtäkkiä vasen korva oli tukossa ja heräsin aamulla tinnityksee.. aluksi luulin et se olisi johtunut pelikuulokkeista joten lopetin niittenki käytön, mutta silti toi naksuminen jatkuu esim lusikoitten kiliseminen aiheuttaa semmosta outoa rusahtelua, naksumista mitä se lie nyt on.. aluksi pelkäsin taas luulosairautten iskevän mut taitaa tämä sittenki iha totta olla toivottavasti joku voisi auttaa tämän vian kanssa... voiko toi rusahtelu olla ikuista? mitö minun pitäisi nyt tehdä? tätä on jatkunut ehkä 1-2kk mitään muuta ääntä ei kuulu pelkkö vasen korva pientä naksumista

• naksuttaja04

Mä oon 11 ja mul on ollu koko elämän naksumista!!! Ei siihen tiedetä syytä mäkyl totuin siihen

• Eihätää

Ajan myötä menee ohi.

• aika_parantaa

Mulla ollut nyt reilu 40 vuotta toisessa korvassa sama ongelma. Menee varmaan ajan myötä ohi, viimeistään siinä vaiheessa kun kuolema korjaa :) Sama korva on lähes aina "märkä".

• Anonyymi

Jos korvan naksuninen johtuu jostakin lihaksesta korvassa niinkuin minulla. Lusikallinen Resipect yskänlääkettä auttaa. Siinä on tippa kodeiinia joka rentouttaa lihakset. Tästä syystä se poistaa myös yskän...

• Anonyymi

Teurastaja toisessa päässä WC liitännät (.)hamnashoito.)
      Siirtää netille oikea vasen

• Anonyymi

Se ainakin ensisijaisesti johtuu kuuloluista se naksuminen. Mutta tietääkö täällä kukaan, että onko naksuminen yhteydessä kuuloluusairauteen? Siis, että onko siellä mahdollisesti kuuloluiden äänenjohtumisongelma kyseessä ja nakutus olisi oire siitä tilasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      50
      886
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      853
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      778
    4. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      45
      778
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 57
      667
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      607
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      607
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      576
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      118
      546
    11. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      518
    12. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      507
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      47
      495
    14. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      487
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      466
    17. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      447
    18. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      33
      435
    19. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      430
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24