Pyykit katoaa

Raija

On se kyllä p**kele, kun pyykit katoaa kuivaushuoneesta. Taas viikonloppuna meni parit alkkarit ja yhdet tissiliivit. Ei ole mitään kalliita merkkituotteita, ihan edullisia läheisestä marketista. Epäilykseni kohdistuu erääseen henkilöön, mutta kun ei ole todisteita (hiippailee aina kellarissa iltaisin). Pitäisikö vaatteet jotenkin lukita kiinni naruihin, vai millaisia muita konsteja olisi?

61

31228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seljanmarja

      se on taas se kiimainen naapurin setä joka käy varkaissa. aina ottaa yhdet pöksyt ja rintaliivit. illalla sitten käsityöt kunniaan. hyi.

      miksi tuollaisen perversion omaavat eivät vie käytettyjä naisten kalsareita? niissä sentään on vielä muhevat aromit tallella. samoin rintaliiveissä haisee tuore väkevä hiki.

      jokatapauksessa kuvottavia ja inhottavia miehiä tuollaiset, jotka varastavat vaatteita. tehkää vahtivuoro!

      • ihme

        voise olla nainenkin joka vie vaatteita


    • vitun isännöitsijät

      Kyllähän se on niin, että taloihin pitäs saada järjestys.

      pyykkitupien ovet pitäs sarjoittaa erilailla kuin asunnot ja sitten niille varauslista. voi tuntua holhoukselta, mutta ainoa tapa saada tällänen loppumaan.

      Täällä tiedetään sotkija ja ongelma on se, että eräs kiva laittoi valkoisen lakanapyykin päälle mustat märät t-paidat ja sattuipa niin, että nämä t-paidat oli aiemmin varastettu tältä samalta ihmiseltä.... tosi kivaa siis...


      Mutta kyse on siitä, että ei ole järjestystä eikä isännöitsijät halua sitä.

    • Jipottaja

      Osta pilapuodista kutkapulveria ja käsittele nuo hepeneet sillä. Saapahan perverssi rosvo sitten raapia itseään muualtakin kuin "sieltä"....

      • Tosi ***** hauska juttu

        ...


    • tosi yleistä

      nykyään, pyykit katoaa kuivaushuoneesta salaperäisesti. Yksi konsti olisi laittaa kameravalvonta joka kuivaushuoneeseen, se taasen on kallis investointi. Kehitellähän aina voi jonkinlaista lukitusta, kamalan työlöstä vain on pujotella vaatteet jonkin lukkovaijerin läpi, mutta mitäpä sitä ei tekisi naapurin kiusaksi. ;)

    • Mikael

      Taitaa joku pervo pölliä sun rintsikat ja pikkupöksyt. Tai sitten kyseessä nuorten poikien kepponen. Pakkoko niitä on muuten kuivaushuoneen narulle viedä, kuivata kotona!

      • Raser

        Joo se taitaa olla tosi perverssi kaveri kun puhtaita naisten alusvaatteita varastaa.
        Minä "lainaan" aina niitä käytettyjä...


      • Majoha

        ei kuivata kotona? Oisko vaikka niin ettei ole tilaa? Aika looginen syy, jos kerran peseekin pyykit pyykkituvassa (harvemmin niitä muuten kuivashuoneeseen vie...).


    • se huone

      ole millekään sun alkkareille tarkoitettu. Lakanapyykkiä siellä on tarkoitus kuivata. *ttaa tuollaiset pikkupyykin ripustelijat, ruttaan aina vaatteenne yhteen kasaan.

      • vihaaja

        kerran joku saatanan paukapää oli änkenyt koko kuivaushuoneen täyteen sukkia ja pikkareita. SUKKIA???!!!! antakaa armoa.... seuraavan kerran, kun sama tapahtuu, ne sukat ja pikkarit löytyy roskista


    • suti

      Pikkupyykit kuivuvat vaikka kylppärissä, ei kai kukaan niitä kerrostalon kuivaushuoneeseen vie. Varsinainen älyn jättiläinen!

      • ihmeellistä

        Miksi jätät pikkupyykin kuivumaan pyykkitupaan,vie ne omaan asuntoosi kuivumaan.
        Minä asun itsekin kerrostalossa,vaikka pesen pyykkini pesutuvassa,niin en uskalla jättää niitä yhteisiin tiloihin kuivumaan.Eihän mitään voi jättää yhteisiin tiloihin kun ihmiset ovat varkaita ja niille kelpaa jopa toisten ihmisten vaatteetkin.
        Ota järki käteen.


      • ÄLYNJÄTTILÄINEN

        Tiedätkö miksi kuivaushuoneet taloissa on?Et todella,mutta tässäpä sulle se vinkki,että opit jotain.Kuivaushuoneet on tarkoitettu nimenomaan PYYKKIEN KUIVAAMISTA VARTEN!Jos pyykit jatkuvasti kuivataan sisällä,niin johan päästään muutaman vuoden kuluttua valittamaan home ongelmista,sillä talvella ei varmaan kukaan voi pitää ikkunoita auki,että se pyykeistä tuleva kosteus lähtisi huonetilasta pois.Mietihän ennekuin annat seuraavan vinkin.Vaikka eihän se varmaan sinua koske,kun asut jossain vuokralla,etkä välitä huoneiston kunnosta,sillä toisethan on maksumiehenä.


      • tahvo
        ÄLYNJÄTTILÄINEN kirjoitti:

        Tiedätkö miksi kuivaushuoneet taloissa on?Et todella,mutta tässäpä sulle se vinkki,että opit jotain.Kuivaushuoneet on tarkoitettu nimenomaan PYYKKIEN KUIVAAMISTA VARTEN!Jos pyykit jatkuvasti kuivataan sisällä,niin johan päästään muutaman vuoden kuluttua valittamaan home ongelmista,sillä talvella ei varmaan kukaan voi pitää ikkunoita auki,että se pyykeistä tuleva kosteus lähtisi huonetilasta pois.Mietihän ennekuin annat seuraavan vinkin.Vaikka eihän se varmaan sinua koske,kun asut jossain vuokralla,etkä välitä huoneiston kunnosta,sillä toisethan on maksumiehenä.

        tahvolla oma kämppä, viisi poistoilmaventtiiliä: vaatehuoneissa, saunassa, pesuhuoneessa ja tualetissa ja liesikupu päälle! Kolme tuloilma venttiiliä ikkunoiden yläkarmissa. Tehokas huippuimuri jatkuvasti päällä, kuusi tuntia päivässä täysi rähinä. Mistä osaat ennustaa homeen tulon?
        Peilit ja ikkunat aina kuivina.
        Vanhempi pyykkäri kuivaa vaikka parvekkeella, yhteinen kuivaushuone NIETU! Eilen justiin vaihdoin uudet suodattimet tuloilmaventtiileihin.


      • tuu hometta
        ÄLYNJÄTTILÄINEN kirjoitti:

        Tiedätkö miksi kuivaushuoneet taloissa on?Et todella,mutta tässäpä sulle se vinkki,että opit jotain.Kuivaushuoneet on tarkoitettu nimenomaan PYYKKIEN KUIVAAMISTA VARTEN!Jos pyykit jatkuvasti kuivataan sisällä,niin johan päästään muutaman vuoden kuluttua valittamaan home ongelmista,sillä talvella ei varmaan kukaan voi pitää ikkunoita auki,että se pyykeistä tuleva kosteus lähtisi huonetilasta pois.Mietihän ennekuin annat seuraavan vinkin.Vaikka eihän se varmaan sinua koske,kun asut jossain vuokralla,etkä välitä huoneiston kunnosta,sillä toisethan on maksumiehenä.

        ellei ne jo oo homeessa ??..eri asia jos sulla on rumpukuivaaja (joka ei kondensoi) mutta vaateripustimella tai telineellä niin ei varmaan tuu niin paljon kosteutta että alkais homettumaan huonesisto...hyviä kuivatus päiviä t Yks Vaa


      • sukkani
        tuu hometta kirjoitti:

        ellei ne jo oo homeessa ??..eri asia jos sulla on rumpukuivaaja (joka ei kondensoi) mutta vaateripustimella tai telineellä niin ei varmaan tuu niin paljon kosteutta että alkais homettumaan huonesisto...hyviä kuivatus päiviä t Yks Vaa

        ja alkkarini sisällä niin jo vain homehtui leipä kaapissa.


    • Matti

      Viikonloppuna hävisi yhdet miesten siniset pitkät kalsarit, pestyt. Yksi rintaliivi, myöskin pesty. Kuka tarvitsee noin kipeästi vaatteita? Minunkin kalsarini olivat jo hiukan haaroista ratkenneet. Emäntä penää viimeistä tissiliiviään.

      • kalsarit

        Tuttuja juttuja.Minäpä laitoin loman jälkeen ulos kuivumaan vaatteeni kerrostalon narulle.Kaikki paremmat oli tietysti mukana lomalla.Kun tulin töistä niin hupsista vaan.Narut oli tyhjät paria pyyhettä lukuunottamatta.Pääsin kerralla vaatteistani.Tein ilmoituksen mutta ei ole rie- vuista kuulunut.
        Kyllä ne tissiliivitkin pitäisi voida kuivata pyykin- kuivaushuoneessa.


    • Jenni

      Vein eilen stringini ja rintaliivini kuivumaan kuivaushuoneeseen, vaan eipä näkynyt enää aamulla. Joku pannahinen oli ne kähveltänyt, mutta tiedän melko varmasti kuka on asialla. Naapurissa asuu nuorimies, joka on melko kummallinen tapaus. Niskat kyyryssä kulkee ja on vähän yksinkertaisen oloinen. Eipä siinä mitään, nuuhkikoon nyt niitä stringejäni oikein kunnolla! Ei mun talous niihin kaadu. Seuraavan kerran kun tulee vastaan aion kysyä oliko hyvät tuoksut. Jää varmasti kiinni ja sitten on noloa poikaa. Voi voi...

      • tahvo

        Kymmenellä eurolla saa pyykinkuivaustelineen, jolla voi kuivata pyykkinsä peuhuoneessa tai parvekkeella, jos sellainen kotoa löytyy. Älkäi viekö pyykkiänne varastettavaksi.
        Viisi vuotta ilman talon kuivaushuonetta!
        vanhempi pyykkäri


      • Raija
        tahvo kirjoitti:

        Kymmenellä eurolla saa pyykinkuivaustelineen, jolla voi kuivata pyykkinsä peuhuoneessa tai parvekkeella, jos sellainen kotoa löytyy. Älkäi viekö pyykkiänne varastettavaksi.
        Viisi vuotta ilman talon kuivaushuonetta!
        vanhempi pyykkäri

        Kiitos vastauksistanne, olen sitten varmaan itse syyllinen siihen, että pyykit varastettiin. Enää ei ainakaan pikkupyykkejäni kuivaushuoneessa nähdä, olen hankkinut uuden kuivaustelineen ja ns. oskarinoksan. Itseäni ei niinkään harmita rahallinen menetys, vaan ihmisten epärehellisyys.


      • keijo
        Raija kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne, olen sitten varmaan itse syyllinen siihen, että pyykit varastettiin. Enää ei ainakaan pikkupyykkejäni kuivaushuoneessa nähdä, olen hankkinut uuden kuivaustelineen ja ns. oskarinoksan. Itseäni ei niinkään harmita rahallinen menetys, vaan ihmisten epärehellisyys.

        Oli hyvä että otit opiksesi! Eikö ennemmin ole tullut mieleesi, että nämä alusvaatevarkaat on jopa niin kummallisia jotta voivat pervoilumielessä sovitella alusvaatteitasi ja runkkailla jopa liskot pikkuhousuihisi!
        Sen kyllä huomaat mutta sitä et tiedä onko joku niitä sovitellut! Tiedän näin tapahtuneen!!!


      • Beavis
        Raija kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne, olen sitten varmaan itse syyllinen siihen, että pyykit varastettiin. Enää ei ainakaan pikkupyykkejäni kuivaushuoneessa nähdä, olen hankkinut uuden kuivaustelineen ja ns. oskarinoksan. Itseäni ei niinkään harmita rahallinen menetys, vaan ihmisten epärehellisyys.

        Kaveri joka vie niin eiköhän se oo liikentees sen takia et sais jotain kicksei, saattaa olla fetissi tohon. ;) Kuivata omassa kämpässä pyykit jos alkaa rassaa. :)


      • letkuttaja

        Sit se heittää ne vaahtoset alkkarit sun silmille, kuin lumipallon ja osuu suoraan silmään.


      • minkäs näille teet!
        Raija kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne, olen sitten varmaan itse syyllinen siihen, että pyykit varastettiin. Enää ei ainakaan pikkupyykkejäni kuivaushuoneessa nähdä, olen hankkinut uuden kuivaustelineen ja ns. oskarinoksan. Itseäni ei niinkään harmita rahallinen menetys, vaan ihmisten epärehellisyys.

        Asuttiin aikoinaan omassa paritatalon puolikkaassa jonka keittiön ikkunan lähellä oli ulkona,kuitenkin selvästi sisäpihalla, pyykkitelineellä farkkua ja t-paitaa kuivumassa niin silti näillä varkailla riitti pokkaa käydä poistelemassa ne telineeltä.varmaan oli pitänyt kytätä pitkään sopivaa hetkeä jolloin kukaan ei liikkunut pihalla tai ollut just sillon kotona
        kai niistä kirpparilla muutaman lantin saivat.


      • tätikö?

        kuuleppa nyt, ei pitäis alkaa arvostelee ihmistä ulkoisen olemuksen perusteella! koitappa vaikka joskus vaihtaa pari sanaa tämän nuorenmiehen kanssa ennenkuin sanot jotain törkeetä.. tiedä vaikka se olis miten mukava?
        Ja pyydät sen kahville ja harrastat helvetin rankkaa seksii sen kanssa. Jos ei toimi niin sitten se on ehkä pöllässy sun alusvaatteet?
        Mut tää loppu oli ihan silkkaa roinaa...dont get mad


      • paukapää

        Onko tämä kyseinen tapaus mistäpäin? Ihan vaan uteliaisuudesta kyselen.


    • mie

      olenkin aina ihmetellyt mikä vimma niitä pikkareita ja tissiliivejä on kuivatella siellä yhteisissä tiloissa? Ite en veisi sinne mitään sellaisia joista perverssit voisivat mitenkään hyötyä. Ihan oma vika jos on niin tyhmä että kuivattelee niitä intiimi vaatteitaan jossain yleisissä tiloissa. Tilaisuushan tekee varkaan.

      • vanha plösö

        en edes kehtaisi viedä yleisiin kuivaushuoneisiin kauhtuneita, reikäisiä, mummomallisia sloggejani (koko extralarge)


      • kyllä
        vanha plösö kirjoitti:

        en edes kehtaisi viedä yleisiin kuivaushuoneisiin kauhtuneita, reikäisiä, mummomallisia sloggejani (koko extralarge)

        nekin jollekin pervessille kelpais :DDDD


      • ISO
        kyllä kirjoitti:

        nekin jollekin pervessille kelpais :DDDD

        Ei oo kukaan meikäläisen kalsareita vohkinu. Tosin tulis aika pahasti varkaalle turpaan, oon sen verran iso ja ruma miäs!


      • Kuivatus
        ISO kirjoitti:

        Ei oo kukaan meikäläisen kalsareita vohkinu. Tosin tulis aika pahasti varkaalle turpaan, oon sen verran iso ja ruma miäs!

        Meidän kuivaushuoneessamme on kolikoilla käyvä kuivain, jos pesee vain vähän pyykkiä ja jää tilaa niin kyllä löytyy kuivauspummeja mitkä eivät vahingossakaan pistä rahastimeen kolikoita.
        Sitten löytyy niitä joiden on pakko pestä samaan aikaan mattoja ja tuoda niitä toisten ajalla kuivamaan ja haisemaan, vaikka se on nimen omaan kielletty koska kuivaushuoneessa ei ole lattiakaivoja.
        Märän maton haju ei lähde vaatteista kuin tuulettamalla.
        Niin että miten saisi nämä helvetin pummit kuriin.


    • raato

      Meidän talossa sama juttu siksi vien äidille pestäväksi.
      Sano isännöitsiälle että asentaa kameran kellariin ja ei muutakun tarkailemaan.

    • pyykit

      sitä on tapahtunut ennen ja tapahtuu tänäänkin ei se lopu, hommaa on ollut vuosikymmeniä joka jatkuu edelleen ei siitä mihinkään pääse,

    • ei järkee

      Mä vien kaikki muut pyykit kyllä alakertaan kuivaushuoneeseen, mutta en kyllä mitään alusvaatteita. Ei niitä nyt viitsi kaikille äijille esitellä, varsinkin kun varastelevat. Mikset kuivata rintsikoitasi kylppärissä tai parvekkeella. Pieniä kuivaustelineitä kyllä on myynnissä. Vai tahdotko tarkoituksella härnätä naapurin isäntää ?

    • Tatti

      Me muutettiin avovaimon kanssa hiljattain uuten kämppään ja ehdimme käyttää talon kuivaushuonetta kaksi kertaa, kunnes meidän 30€:n arvoinen helmalakana varastettiin sieltä. Kyllä otti pannuun kun aamulla meni hakemaan lakanaa ja narut oli tyhjänä. Mikä ihme saa ihmiset varastamaan lakanoita? Ei tuosta nyt sentään konkurssia meille tule, mutta kyllä se *ituttaa! Ei tarte käyttää sitä huonetta enää.

      • Yöperhonen

        Niinpäniin!!! Kaikki pitäisi olla nykyään lukkojen takana!

        Eräs naapurimme kuivatti vastapestyjä käytävämattoja ulkona, ja valitteli ohikulkiessani minulle että joku oli nekin varastanut! Kaikki kelpaa.


      • muuta vaihtoehtoa

        kuin Sairaalloisen perverssion tyydyttäminen äärilukemiin taikka pikkupoikien leikit. Ois mukavaa yllättää tuollanen varas tekohetkellä ja eikun vaan kaikki puolustuskeinot silloin kehiin sitä "varasta" vastaan.

        Saatana vieköön miten joku voi noin pimahtaa!!!


    • letkuttaja

      Pakko jotakin on haistella, kun TE naiset varjelette pimppiä, kuin silmää. Missä on oikeat nymfomaanit joita on Tahaimaalaisilla miehillä.

    • m & s

      meiltä vietiin pari vuotta
      sitten isokasa pyykkejä kuivaus-
      huoneesta. teimme hieman taustatyötä
      ja kyselimme naapureilta kuka voisi olla
      varas. Pyykkiemme tilalla oli toiset
      pyyki, jotka arvasimme varkaan
      pyykeiksi, joten veimme ne ja jätimme
      viestin jossa kehotimme vaihtokauppaa.
      No, pari päivää meni, kunnes varkailta
      tuli ilmoitus 'vaihtokaupoista'. Veimme
      pyykit heille ja saimme omamme takaisin.
      Arvasimme melkein heti ketkä olivat
      varkauden takana. Onneksi olivat niin tyhmiä
      että jättivät omat pyykkinsä omiemme tilalle,
      muuten emme oisi saaneet pyykkiämme ikinä
      takaisin.

    • Mirella

      Joo, tuo kuulostaa niin tutulta.
      Meidän talossa myös varastettiin jopa toisten ihmisten lakanat ja tyynyliinatkin!
      Talonmies määräsi, että ovet täytyy olla aina lukossa niin pesu- kuin kuivaushuoneessa, mutta silti sieltä on hävinnyt vaatetta.
      Senpä vuoksi onkin päädytty miehen kanssa kuivaamaan kaikki pyykit täällä kotona, eipähän tarvi kokoaikaa pelätä, että onkohan mitään jäljellä, kun kuivia pyykkejä menee hakemaan.

    • lilli

      Meillä äijä saattaa vahingossa ottaa muiden pyykkejä niinä harvoina kertoina kun suostuu hakemaan vaatteitamme pyykkituvalta. Tietysti me palautetaan ne heti kun huomaan asian, mutta vahingossakin voi lähteä. Äijä ei nimittäin tiedä mitkä ovat meidän ja mitkä muiden.

      • sinulla

        Sinullapa harvinaisen tyhmä mies.


      • Kanan Ystävä
        sinulla kirjoitti:

        Sinullapa harvinaisen tyhmä mies.

        Ei ole yhtä tyhmä kuin sinulla. Oma miehesihän luuli, että pieremällä saa rahaa.


    • air66

      Pyytäkää taloyhtiötä laittamaan kuivaushuoneen oveen lukkopesä jonka voi lukita omalla pesutupalukolla, mikäli sellainen on....

    • Györkyi

      Sinut aluhousut matkalla serku luo afrikkaan,niinku naapurin polkipuoraä.

    • kummastelee

      laittaa noi intiimimmät vaatteet kotona pyykkinarulle kuivumaan, ei saisi pervot mahdollisuutta saada sun alusasuja....
      Niin tai jos epäilet jotain henkilöä kysy siltä mitä maksaisi sulle kn tuot suoraan päältäsi ne sille :)

    • varkaat kiinni vaikka väkisin

      Laita ensin ilmoitus pyykin katoamisesta, ihan ystävälliseen sävyyn. Jos ei tepsi eikä pyykki tule takaisin, niin sitten vain seuraava ilmoitus, jossa kerrot että olet ottanut yhteyttä poliisiin. Varkaus on rikos ja poliisin kuuluu hoitaa se. Hieman luulisi pelottavan, vaikka ei ehkä välttämättä.

      Minusta ei kannata pyykin kuivaushuoneisiin laittaa kuivumaan alusvaatteita. Minä vien sinne vain lakanat ja muut isot tekstiilit, joita on hankala kuivatella pyykkitelineessa kylppärissä. On minultakin hävinnyt muutama lakana, mutta tuollaisen ilmoituslapun jälkeen se ilmestyi takaisin.

      • Nimetön

        ei kai sentään..on tää maailma mennyt ihan sekaisin voivoivoivoi.multa hävis pyykkinarut!nyt siellä on koko eteläsuomen puolustusvoimat vartiossa.epäilen itse sisilian mafiaa.


      • pek3k
        Nimetön kirjoitti:

        ei kai sentään..on tää maailma mennyt ihan sekaisin voivoivoivoi.multa hävis pyykkinarut!nyt siellä on koko eteläsuomen puolustusvoimat vartiossa.epäilen itse sisilian mafiaa.

        Meiltäkin katosi taannoin pyykkinarut kuivaushuoneesta. Myös kuivaushuoneen oven kahvat on ruuvattu irti joskus, mutta pyykkiä ei ainakaan minulta ole koskaan kadonnut.. :)


    • Aimo

      Olen ihmetellyt aivan samaa asiaa. Omien vaatteideni varkaudesta on kulunut jo useampi vusoi, mutta ihmettelen tuota pyykkien varastamista edelleenkin. Tai oikeastaan en ihmettele, maailmassa kun riittää näitä vatipäitä, joille mikään inhimillinen ei ole pyhää, joten miksi näille tapauksille olisi toisten omaisuus esim. pyykitkään "pyhiä". Minun vaatteitani vietiin pyykinkuivaushuoneesta samalla kertaa useampia järjestelmällisesti. Voron matkaan lähti housut sieltä, toiset täältä, useita paitoja ja pyyhepari. Huomasin välittömästi kuivia pyykkejäni noutaessani, että jotain vialla. Narulla oli paidan (tai housun tai pyyhken) jättämiä aukkoa siellä täällä. Ilmoitin taloyhtiön hallitukselle, isännöitsijälle, poliisille ja vakuutusyhtiölle. Laitoin lisäksi lpaun rappukäytävään. Edellä mainituista ainoastaan poliisi ja vakuutusyhtiö suhtautuivat asiaan asiallisesti. Korvaus vaatteista (joita oli paljon ja siksi tein ilmoituksen) tuli todella nopeasti eikä kuittienkaan perään kyselty. Lienee sanomattakin selvää, että olin ilmoituksessani täysin rehellinen. Rappukäytävään jättämääni viestiin suhtauduttin hyvin vihamielisesti. Eräskin naapuri sanoi pahoittaneensa siitä mielensä. Tähän päivään mennessä en ole keksinyt syytä siihen. Ehkä hänellä oli syynsä... Taloyhtiön hallitus ja isännöistijä "pahoittelivat" ja ulkoistivat itsenäs täysin koko jupakasta.

      Perimmäinen syy tällaiselle vaatteiden ja muun irtaimen varastelulle ainakin omassa taloyhtiössämme on asukkaiden leväperäinen suhtautuminen turvallisuuteen. Kellarin ovi saattaa olla öitä auki, ovisummerilla lasketaan kaiken maailman hiipparit sisään ja lukot jätetään sarjoittamatta uudelleen, kun joku kadottaa avaimensa (joissa oli avainten haltijan nimellä varustettu avaimenperä... tervetuloa varkaat).

      • Pikku Myy

        Olen kanssa nähnyt noita kadonneita vaatteita eri ihmisten päällä. Pahinta on se että ne on aina olleet miesten alushousuja, ja vieläpä signeerattuja.
        Varmaan jotain pieniä ulkomaalaispoikia joiden äiti on kirjoittanut poikien nimet kalsareihin etteivät katoa.
        Olen nähnyt näitä kalsareita nyt kesällä varsinkin kovin monella miehellä eri puolilla Suomea.
        En tiedä salliiko Suomi24 nimien paljastamisen, mutta näiden poikien nimet olivat Hugo Boss ja Calvin Klein.


      • Aimo
        Pikku Myy kirjoitti:

        Olen kanssa nähnyt noita kadonneita vaatteita eri ihmisten päällä. Pahinta on se että ne on aina olleet miesten alushousuja, ja vieläpä signeerattuja.
        Varmaan jotain pieniä ulkomaalaispoikia joiden äiti on kirjoittanut poikien nimet kalsareihin etteivät katoa.
        Olen nähnyt näitä kalsareita nyt kesällä varsinkin kovin monella miehellä eri puolilla Suomea.
        En tiedä salliiko Suomi24 nimien paljastamisen, mutta näiden poikien nimet olivat Hugo Boss ja Calvin Klein.

        On se vaan kamalaa, että toiset viitsii pitää varastettuja vaatteita päällään. Toi trendi näyttää levinneen ympäri maailman. Mutta onneksi Bossin Hugolla ja Kleinin Calvinilla tuntuu olevan kalsonkeja hurjat määrät.


    • silleen

      ostakaa kuivausrumpu, köyhät kyykkyyn :)

      • hiustenhoitoainetta

        Kerrostalomme kellarin saunan pesuhuoneessa pidin shampoota ja hiustenhoitoainetta, tyhmä, kunnes huomasin, että hiustenhoitoainepullosta oli käytetty iso osa. Tyhjensin lopunkin ja laitoin tilalle karvanpoistoainetta. Katselin sitten asukkien hiuksia; oliko jollakulla uusi kaljukampaus tai peruukki. Ei tärpännyt:(


    • Helppo-Heikki
      • mietteikäs

        Tuohan kertoo, että vohkii likaisia pikkuhousuja. Pyykkinarulla mielestäni on puhtaita vaatteita, tai sitten pesijässä on vikaa... ;)


    • ähpuh

      jukra , taidat asua meidän taloyhtiössä, meiltäkin katosi pyykit narulta.


      ja muuten, edellisessä taloyhtiössä oli sama juttu, ja vieläpä monella.

      ja mun tutuillani- kumma kyllä , niillekin on sattunut sama juttu...
      ettei vaan olis kerrostalokyttääjien kermaa...?

      kannattaisko jättää muutama riepu kuivumaan omaan kylppäriin,niin moista pikku ongelmaa ei sitten edes ole?

      nimimerkki "vähän tyhymä.."

    • Anonyymi

      Vaikka tästä keskustelusta on noin 20v niin päätänpähän sanoa että eilen muutin uuteen kerrostaloon helsinkiin ja heti tänään katosi parit kalliit merkkiboxerit huomenna teen pesulaan varauksen menen sinne odottamaan että joku tulee sörkkimään kamojani otan henkilöstö kuvan ja sanon hänelle että jos ikinä kuulen että täältä katoaa jotain ilmoitan talonyhtiölle ja teen rikosilmoituksen ja pyydän boxereistani rahat!

    • Anonyymi

      Mitä muuta voi Virolaisilta odottaa? Kaikki lähtee mikä ei ole pultattu kiinni....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe