Tietääkö kukaan edullista ilmastoinnin täyttö paikkaa Hesan seudulla?
Ilmastointilaitteen täyttö
7
15770
Vastaukset
- exvalve
Halvalla ei hyvää saa, eikä takuuta tehdylle työlle. Ammattiliikkeestä saat myös vuodonetsinnän samaan rahaan kuin täytön. Vuodot voivat joskus olla niin pieniä että et sitä itse löydä, etkä juurikaan kuule sihinää.
Pellen Paja Oy Roihupellon teollisuusalueella Helsingissä tekee ainakin hyvää työtä, itse olen käyttänyt vuosien mittaan monta autoa siellä.
www.pellenpaja.com- Mika
Itselleni tuli yllätyksenä ilmastoinnin täytön yhteydessä, se että ilmastoinnin "kuivaaja" pitäisi vaihtaa n. 3 vuoden välein. Kuulemma suodattaa epäpuhtaudet ilmastointijärjestelmästä pois. Esimerkiksi kompressorin kulumisesta johtuvat.
- Laapiskynä
"Pellen Paja Oy Roihupellon teollisuusalueella Helsingissä tekee ainakin hyvää työtä, itse olen käyttänyt vuosien mittaan monta autoa siellä. www.pellenpaja.com"
Itselläni täysin päinvastaisia kokemuksia ko. paikasta. Aina hirveä kiire. Lupaukset ei pidä lainkaan eikä huoltoaikaa saa. Työn laatu on sitä sun tätä. Kiinnostus loppuu laskun maksamiseen. Kannattaa katsoa muualta. - PeteZin1
Laapiskynä kirjoitti:
"Pellen Paja Oy Roihupellon teollisuusalueella Helsingissä tekee ainakin hyvää työtä, itse olen käyttänyt vuosien mittaan monta autoa siellä. www.pellenpaja.com"
Itselläni täysin päinvastaisia kokemuksia ko. paikasta. Aina hirveä kiire. Lupaukset ei pidä lainkaan eikä huoltoaikaa saa. Työn laatu on sitä sun tätä. Kiinnostus loppuu laskun maksamiseen. Kannattaa katsoa muualta.Pellen pajalla kävin juuri täyttämässä...Ajoivat yhden auton pois ja täyttivät ilmastoinnin heti odottaessa. Hintakin kohtuullinen muihin verrattuna (130€). Oli väriaineet ja kompura öjyt mukana. Neuvottiin miten vuotoja etitään, jos itse haluaa niitä etsiä paineiden laskiessa. Näköjään palvelu vähän työtilanteesta kiinni. Itselle jäi ammattitaitoisen ja palvelu halukkaan yrittäjän kuva :)
- Kaasuton Ilmastointi
Itse tarttisin kanssa ilmastoinnin täyttöä Oulussa. Missähän sitä mahdollisesti tehdään ja mihin hintaan?
Muuten en täällä kyselisi, mutta itselläni sattuu olemaan -86 Japsi, johon ei kuulemma voi korvaavaa ainetta laittaa koska se ei pysy järjestelmässä, vaan kaikki tiivisteet pitäisi vaihtaa. Onko sille Freonille oikeasti olemassa just vastaava ainetta vai puhuttiinko mulle paskaa?- 99 euroo
Tollanen kampanja heillä menoss Turussa..
- freonille
Kyllä vanhoihin freoni laitteisiin on ainetta saatavilla. Huoltoliikkeet vaihattaisi kompurat ja lauhduttimet eikä tiivisteet välttämättä pidä uutta ainetta sisällä. Korvaava aine on sekoitus useammasta eri kylmäaineesta (R413A).
Mikkelissä 50€ täyttö ja vuotojen etsintä.
Lueppa tuolta lisää...
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=18485&highlight=ilmastointi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282717Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281971Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1411787Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601481Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1621010- 68989
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69939- 69929
- 55840
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14839