Hei!
Tädilläni on myynnissä Porvoossa vähän ajettu Audi 60 (n. 50.000 km tädin mukaan).
Hp. noin 1200 €.
Yhteystiedot:
Ritva Hornamo, 040 5721777
Myydään Audi 60 vm 1966 (noin)
6
1488
Vastaukset
- olisiko
kukaan markkaaikana ollut valmis maksaan tollasta summa noinkin rumasta autosta,jolla ei kehdannut ajaa edes 80 luvulla
- p.p.
huh huh, oletkohan eksynyt väärälle foorumille? Kun et näytä ymmärtävän, mistä tässä on kysymys, mene keskustelemaan vaikkapa "tunig" ihmisten kanssa.
- audisti 1
Vieläkö kyseinen auto on myynnissä? Olisin kiinnostunut.Soita numeroon 040-4870656. Olavi Karvonen.
- Tädin entinen auto
Paalattiin kun ei kukaan tarjonnut edes satasta.
- audisti1
Tädin entinen auto kirjoitti:
Paalattiin kun ei kukaan tarjonnut edes satasta.
Onpa vahinko etten tiennyt tästä aikaisemmin,minulla itselläni nimittäin on ollut Audi60 vuosimallia 1968.Myin sen -70 luvun loppupuolella ja nyt olen kiinnostunut ostamaan sellaisen uudelleen jos vain jostakin löytyy ajokuntoinen. Jos auto olisi vielä ollut olemassa olisin ollut valmis maksamaan siitä jopa 3000e.Erittäin suuri vahinko. Jos satut tietämään että jollakin olisi tälläinen auto niin olisin valmis ostamaan.
audisti1 kirjoitti:
Onpa vahinko etten tiennyt tästä aikaisemmin,minulla itselläni nimittäin on ollut Audi60 vuosimallia 1968.Myin sen -70 luvun loppupuolella ja nyt olen kiinnostunut ostamaan sellaisen uudelleen jos vain jostakin löytyy ajokuntoinen. Jos auto olisi vielä ollut olemassa olisin ollut valmis maksamaan siitä jopa 3000e.Erittäin suuri vahinko. Jos satut tietämään että jollakin olisi tälläinen auto niin olisin valmis ostamaan.
Oletko vielä kiinnostunut? Minulla olisi hyväkuntoinen projekti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839