En tiedä mihin edellinen viestini katosi...Olen siis ei-vaasalainen, mutta meitä on 6 hengen porukka ja tarkoituksena viettää kaupunkijuhannus Vaasassa. Onko mitään järkeä? Olemma noin 30-vuotiaita eli ei kiitos pissisten ördäämiselle. Eikö ole Suomenlinnan tapaan mitään paikkaa mihin kokoonnutaa piknikille taikka kokkoa katselemaan?
Juhannus Vaasassa
12
10058
Vastaukset
- Lauri
Kyllä kokko poltetaan tavallisesti. Sitä on voinut kokea juuri Edvinin polulla. Mutta pientä on Vaasan juhannus. Vaasalaiset ovat saarihulluja kesällä, eikä kaupungilla näy väkeä lainkaan. Voit pettyä.
- ..poltetaan..
..jo pääsiäisenä.
Samaa mieltä olen, rauhallisen kaupunkijuhannuksen täällä saa viettää..
- Juhannus!!!!!
Hei,
Vaasassa mennään perinteisesti saareen juhannuksena, tai ainakin mökille.
Joten kaupunki voi olla aika tyhjähkö juhannuksen aikoihin.
Toisaalta, viime vuosina, kaupungissakin on juhannusta juhlittu.
Suomenlinnan tapaista juhlimispaikkaa ei varsinaisesti ole, mutta rannoilla voi viettää vastaavanlaista aikaa oman porukan kanssa.
Tai sitten, voittehan vaikka lähteä saaristoon kierrokselle. Tosin taitaa olla parasta ottaa selvää etukäteen, että venepalvelut ovat toiminnassa.
Kuten aiemmin mainitsin, niin kaupungissakin (lue ravintoloissa) juhlitaan juhannusta.
Joten toivottavasti löydätte sopivan paikan ja tavan juhlistaa juhannusta Vaasanseudulla.- Vierailija
Kuulostaapa sellaiselta, ettei kannata tulla. Voi plääh!
- Juhannus!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa sellaiselta, ettei kannata tulla. Voi plääh!
Älä anna minun viestini masentaa.
Tutki netistä tarkemmin, mitä täällä on ja mitä voitte tehdä.
Minä olen mökillä useimmiten juhannuksena, joten en ole paras kertomaan kaupunkijuhannuksesta mitään.
Voihan se olla, että on kovastikin menoa. - Ainakin pääsee merelle
Juhannus!!!!!! kirjoitti:
Älä anna minun viestini masentaa.
Tutki netistä tarkemmin, mitä täällä on ja mitä voitte tehdä.
Minä olen mökillä useimmiten juhannuksena, joten en ole paras kertomaan kaupunkijuhannuksesta mitään.
Voihan se olla, että on kovastikin menoa.Jannen saluuna olis varmaan ihan kiva vaihtoehto. Laiva lähtee sisäsatamasta. Aikataulua en tiedä mutta soittamalla se selviää. Voi olla paljon porukkaa aiellä aattona.
- ollut juhannuksena
Ei kannata kaupunkijuhannusta Vaasassa viettää. Itse vaasassa asuneena voin sanoa, että on kyllä kuollut kylä jussina. Saaristo on toinen juttu, mutta ei taida edes kaikki keskustan ravitsemusliikkeet olla juhannuksena auki (mutu tieto parin vuoden takaa)
- ..olis..
..muuten varmaan hyvä vaihtoehto! :)
- Yötön yö
Vois vaikka olla että ehkä sieltä pääsis myöhemminkin takas.
- Suloinen suvi
Olisko Sulo taas soittopäällä juhannuksena.
- Merelle juhannuksena
- 30+
Vaihtoehtoina siis Jannen Saluuna tai ehkäpä Vaskiluodon leirintäalue, jonne sisäänpääsymaksu 5 euroa.
Aivan jääpi hukkakäyttöön upea Hietasaari, vuodesta toiseen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458