huhtikuun alussa lopetin roacuttan hoidon, jonka jälkeen kuukauden söin pillereitä, onko lääke poistunut elimistöstä?hoidon lopettamisesta on 2kk, uskaltaako jo yrittää tulla raskaaksi? please kertokaa??
roacuttan hoidon jälkeen raskaaksi??
jaana
5559
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Itsekin kovasti mietin samaa asiaa. Söin roacuttania ja lopetin n.4kk sitten. Silloin ihotautien lääkäri sanoi että kuukausi pitäisi syödä pillereitä lopettamisen jälkeen (halusin myös alkaa perheenlisäys hommiin), mutta kuitenkin jossain takaraivossa kolkutti epävarmuus ja ajattelin syödä 2kk, ihan vaan marmuudeksi!!
Auttoiko roacuttan akneesi?
kyllä auttoi, oon tosi tyytyväinen!!pitää saada kyllä lääkäriltä vielä varmuus tähän asiaan!!
niin se auttoi mullakin. Kerro täällä mullekin mitä se lääkäri sanoi, niin saan minäkin varmuuden....vauvaa kun kovasti haluttais=)
Hei.Nyt kun on tälläinen aihe ilmoilla niin miten on teisän iholle käynyt kun olette roacuttan kuurin jälkeen lopettanut pillerit?Minä söin pillereitä vuoden kuurin lopettamisen jälkeen kun vauva haaveet tulivat vähän myöhemmin :) Gyneltä kysyin ja se sanoi ajan ennen olleen 9 kuukautta,mutta nykyään kuukausi.( kuulemma tutkittu lääkettä enempi,niin tuli tollainen ilmi).
Minulla hävisi roan myötä akne,kun lopetin pillerit alkoi näppyjä pikkuhiljaa ilmaantua.Vielä en ole raskaana mutta olen lukenut että akne iskee yleensä uudelleen sitten raskauden aikana.Mä en jaksaisi :(eihän sitä pysty edes hoitamaan raskauden aikana millään.
Kuinka teille on käynyt?
Hei!
Suosittelen, että varmistat asian lääkäriltäsi!
Kuuri on niin kova rasitus koko elimistölle.
T: Venla