Toyota Tammer-Auto

kauppaa

Oletteko asioineet kyseisessä liikkeessä.
Kiinnostaisi tietää kuinka teitä palveltiin ja toteutuiko toiveenne.

Kuinkahan tämä liike voi myydä corolloja halvimmalla hinnalla kuin koko maassa.
vm.2002 15500€ ja muualla 16700€-17900€.

28

4157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha

      Hei!

      Olen asioinut ko. liikkeessä ja mielestäni palvelu on erittäin hyvää. Erityiset kiitokset antaisin huolto ja varaosatoiminnalle. Automyyjät ovat mielestäni tosi hyvin asioista perillä.
      Kirjoittamasi mukaan ko. liike myy Toyota henkilöautoja halvimmalla kuin kukaan muu koko suomessa; sanomasi on ehkä hiukan liioiteltua/lyhyt näköistä. Heillä voi olla menossa esim. jokin vaihtoautojuen tyhjennysmyynti tai varustetaso on erilainen. Moni autoliike harrastaa tyhjennyksiä aina kesän kynnyksellä.
      Mielipiteeni on että heidän edustamien merkkien hinta taso on kilpailukykyinen, mutta ei sokaise halvoilla hinnoilla, varaosat ovat taas paikoitellen järkyttävän kalliita kun taas jotkut halvempia kuin vastaavat tarvikeosat.

      - Juha

      jk. Olen ollut ko. liikkeeseen tyytyväinen. Toivottavasti he pitävät toimintansa yhtä hyvänä kuin nykyisinkin...
      (vertailupohjana VAG-konserni, GM-konserni, MB-konserni vuosina 1980-2005)

    • olen

      Itse ostin oman corollani muualta, juurikin hinnan vuoksi, mutta olinkin ostamassa uutta peliä, jolloin ostaminen on helpompaa, kun ei tarvitse tutkia auton kuntoa.

      Huoltoon olen taas ollut ihan tyytyväinen, vastaavat sähköpostiinkin todella ripeästi. Olen jopa välttynyt huoltokäynniltä, kun olen saanut neuvoja emailin välityksellä.

    • asiakas

      Maahantuoja omistaa ko. liikkeen. Itse ostin sieltä aikoinaan nykyisen autoni, koska hyvitys oli parempi kuin pääkaupunkiseudulla palvelusta puhumattakaan. Kaikki sujui erinomaisesti.

    • 3 autoa heiltä ostanut

      Kyseisessä liikkeessä saa hyvää palvelua ja siellä tehdään myös kunnon vanhanajan autokauppaa, eli asiakkaankin näkemystä kuunnelllaan ja väännetään kättä ennen kauppaa.

    • ToyotaVerso

      Itse olen Vehon asiakkuudesta siirtynyt toyota tammerautoon. Kyllä Vehokin muutamaa kommelllusta poislukien hommansa hoiti, mutta on toyota tammerauto kuitenkin ihan toisessa luokassa. Siis tyytyväinen olen. Auton ostin kyllä myös muualta.

    • pete6543

      Aamulehdessä 6.12.18 oli iso mainos farkku-avensikseta ja laajasta tarviketarjouksesta, joka sisältyy hintaan. Sisältäen mm. lohkolämmittimen ja sisätilan haaran. Tilasin auton vajaan viikon päästä, auto tuli tammikuun lopulla ja laskussa oli Moottorilämmitin 379,00 ja sisätila haara 207,00 ?? Sain myyjältä vaan selitystä, että tarvikepaketti on muuttunut siinä välillä. Puuttui myös takatilan suoja, jonka sain sitten jälkikäteen. En viitsi myyjää enää vaivata asialla, kun on ollut paljon muutakin vaivaa sen auton kanssa. Ei mennyt niin kuin Strömssöössä !

      • hjkolkoi9ikhhu

        Voi reppanaa. Etkö ymmärtänyt tilaussopparista tarkastaa, lukeeko siinä, että lämmitin ja sen haarotusliitin kuuluvat hintaan?


    • nopea.oli

      Ainakin nopeasti siellä pystyy asioimaan. Minulla meni yhdeksän minuuttia koko autokaupan tekoon, siis ovesta sisään-ulos aika. Puhelimessa oli valmiiksi sovittu paljon

      • PantinLunastusta

        Taas vakio pöljää kusetettiin huolella, onnea.


    • Ravisti

      Olen asioinut Tammer-Autossa nyt viisi vuotta ! Ja olen ollut erittäin tyytyväinen saamaani palveluun.
      Pari kuukautta sitten tein ensimmäisen autokaupan siellä, sitä ennen olin huollon asiakkaana.
      Voin suositella.

    • Asiakas1

      Villen kanssa ei aio enää milloinkaan koittaakaan tehdä autokauppaa, niin oli kaveri jo edellisessä paikassa täynnä itseään, eikä asenne ole muuttunut Tammer-Autossakaan. Hänelle olisi jonkun syytä kertoa kuka palkan maksaa...ja sehän on asiakas.

      • Kysyjä1

        Eikö tarjonnut romustasi mitään?


    • Pettynyt-tammer-huoltoon

      En suosittele tammer autoa kenellekään takaisinkutsu kampanjat kun oli turvatyynyihin liittyvää... Kyllä ne osat ehkä vaihto mut hajottivat sit edellisellä kerralla vaihdekepin ympärillä olevat muoviosat ja eivät kertoneet mitään toivoivat että ei asiakas huomaa 😠 ja eka kerralla kun vein takaisin kutsukampanjaan niin tekivät muita huoltoja samalla mistä EI oltu sovittu jäi heidän maksettavaksi nekin

    • vaimon.Tero

      Elämäni nopeimmat autokaupat tein siellä kun käytettyäkään Toyotaa ei tarvitse koeajaa. Sovin puhelimessa hinnan ja bussilla/taksilla Tammer-autoon. Alle puolen tunnin päästä ajelin jo kotiin viemään vaimolle uudehkoa Toyota hybridiä.

    • Ex-tammer

      Mulla ei myöskään hyvää sanottavaa tammer autosta hommat ei vaan toimi huollon puolella. Kyseiseen liikkeeseen en vie enään autoa huollettavaksi. Toista se oli Jyväskylän Toyota liikkeessä.

    • Toyota-aate-horjuu

      Lukuisia virheitä ja väärinkäsityksiä meidän kolmen eri Toyotan kanssa viimeiseltä vuodelta. Useita uusintakäyntejä puuttuvien osien ja asennusvirheiden takia. Ylimielinen suhtautuminen reklamaatioihin. Omia virheitä peitellään. Asiakasta hyvitellään kertomalla kuinka laadukas merkki Toyota on ja he ovat Pirkaanmaan paras paikka tutkimustenkin mukaan. Käyn siellä enää viimeiseksi ostetun Toyotan takuun takia. Myyntipuolessa ei sinänsä mitään vikaa, Villen kanssa on kaupat sujunut. Jos kuitenkin vielä satun ostamaan Toyotan, niin haen sen Hämeenlinnasta.

      • 567567567

        Et ole näemmä käyny Hatanpäällä Bemari huollossa. Muutoin ylistäisit Tojitsun huoltoa.


      • Anonyymi

        Niinpä, Toyota huolletaan perinteisesti Bemarin huollossa.


    • Anonyymi

      Ylimielinen asenne asiakkaan autoja kohtaan vähettelyä omista tekemistään virheistään loputon suo jossa yritetään aivopestä asiakas maksamaan turhia huoltoja ja korjauksia. Ja paljonko on niitä asiakkaita jotka kiltisti maksaa kun ei osaa pitää puoliaan... Sääli heitä kohtaan mut itse en aio viedä kyseiseen lafkaan enään. Seuraava huolto on "nyrkkipajalla"

    • Anonyymi

      Ei ole ollut mitään ongelmia Tammer-auton kanssa ja asiakkaana olen ollut jo parisenkymmentä vuotta! Kokemusta löytyy niin huollon kuin automyynnin osalta. Hyvää palvelua.

      • Anonyymi

        Ethän sinä voi sitten tietää kuinka paljon paremmin hommat hoituu paremmissa liikkeissä ja paremmilla merkeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä voi sitten tietää kuinka paljon paremmin hommat hoituu paremmissa liikkeissä ja paremmilla merkeillä.

        Ethän sinä sitä voi tietää.


    • Anonyymi

      Yksi ainoa puhelu Tammer autoon riitti minulle.

      Olin kiinnostunut koeajamaan tietyn auton. Puhelu meni vastaajaan, ja epäselvästi itsensä esittelevä mies soitti takaisin. Tuli sellainen tunne kuin mies olisi ollut humalassa. Kysyin, milloin autoon oli vaihdettu jakopään hihna. Siihen myyjä totesi, ettei voi tietää sellaista. Pyysin myyjää tarkistamaan tuon tiedon auton huoltokirjasta. Totesi siihen, että: "Nyt on muita kiireitä, ehdin tarkistamaan vasta kahden viikon päästä."

      Aivan superpalvelua, suosittelen!

      • Anonyymi

        Ehkä hän oli kahden viikon lomalla


    • Anonyymi

      Joskus rikkovat huollossa muoviosien kiinnikkeitä, joita laskuttavat asiasta sen suuremmin kertomatta, miksi ovat niin tehneet. Ehkä jotkut yksittäiset asentajat ovat siellä huolimattomia. Kalliimpi kuin monet muut Toyota huoltopisteet, mutta huollon työn laatu on pääosin muita Toyota huoltopaikkoja laadukkaampaa ja ammattitaitoisempaa.

      • Anonyymi

        Nämä muoviset kiinnikkeet on kulutustavaraa. Hajoaa helposti ja uusitaan tarvittaessa.
        Useita kertoja olen käyttänyt autoa Tammerauton huollossa ja homma on toiminut kuten pitääkin.
        Samoin jos haluaa kokeilla jotakin autoa, niin onnistuu. Esittelyautoja on riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä muoviset kiinnikkeet on kulutustavaraa. Hajoaa helposti ja uusitaan tarvittaessa.
        Useita kertoja olen käyttänyt autoa Tammerauton huollossa ja homma on toiminut kuten pitääkin.
        Samoin jos haluaa kokeilla jotakin autoa, niin onnistuu. Esittelyautoja on riittävästi.

        Näin on. Monet kuten vaikkapa ovien muoviklipsut on kertakäyttöisiä ihan alun perin ja kaikissa autoissa likimain samanlaisia samoilta alihankkijoilta.
        Se on vähän kuin öljyn putsari. Sekin on kertakäyttöinen.


    • Anonyymi

      Jaappanilaisethan omistaa kaikki nämä Autotalot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe