Onkos kukaan nähnyt lähiaikoina livenä Rammsteinia? Mimmoista settiä ja mitä biisejä on odotettavissa 8.7. Ruissalossa?
Ruisrock -05 ja RAMMSTEIN
9
1072
Vastaukset
- heviosasto
anna mulle tähtitaivas-biisin ne vetävät alussa ja fiilistelyä jatketaan nuotiolla-kappaleella.
- Der Sieger
ehkä nähdään Ruisrockissa?
- Makke
soittaa ainakin ich will
- Jeese
Luulisin ett ne soittaa todennäköisesti samoja biisejä kuin hesassa 24.11.04. Lavasteet ovat ainakin samat.Pieniä muutoksia saattaa olla hesan keikkaan verratuna kuten: Stripped saattaa jäädä kokonaan pois ja sit iloinen uutinen, ne saattaa soittaa Asche zu aschen ja Buck dichin.
Varmasti ne soittaa ne perinteiset eli Du hast,Ich will,Feuer frei!,Rammstein,Mein teil.- Attention
...wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich!
Voi toivottavasti esittäisivät sen " Bück dich"-biisin. Sitä lavaesityksestä on niiin paljon kuohuttu että minä ainakin haluaisin sen nähdä. - irgendein Arschloch
Attention kirjoitti:
...wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich!
Voi toivottavasti esittäisivät sen " Bück dich"-biisin. Sitä lavaesityksestä on niiin paljon kuohuttu että minä ainakin haluaisin sen nähdä.Tuskin vetävät, Mein Teil on korvannut sen setissä eikä sitä mitä luultavimmin enää esitetä livenä. Tällaista on kuulunut.
Harmin paikka, mutta onneksi itse näin sen eturivistä Provinssissa 02.
- Der Meister
Luulen että suurin osa kappaleista tulee Reise Reise levyltä mutta toki vanhoja helmiä on mukana! Ja mikä parasta luultavasti kuullaan myös syksyllä ilmestyvältä levyltä (reise reise vol.2) "benzin" niminen biisi! :)
*Bestrafe Mich* - Jeese
...Helsinki 24.11.04 keskusteluun ja etsikää sieltä kappalelista minkä rammstein todennäköisesti soittaa ruisrockissa.
Se on se lista mikä kuullaan ruisrockissa, koska se sama lista on esitetty myös muillakin festivaaleila.- Der Meister
Näin se varmaanki tulee olemaan mutta ei siinä! 24.11 Hartwallilla oli sen verta mahtava show etten pistä yhtään hanttiin! :) Mutta etelleen uskon että saahaan kuulla myös se "benzin" biisi! ;)
*Bestrafe Mich*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559