Kuopion kampaajat

Uusi savolaisneito

Hei!
Olen vasta joku aika sitten muuttanut Kuopioon pienemmältä paikkakunnalta ja järkytyin partureiden hinnoista.
Jotain tälle letille kuitenkin pitäisi tehdä eli lähinnä hieman lyhentää/tasata ja värjätä kahdella värillä. Kyseessä pitkät hiukset.

Kertokaapas nyt asiansa osaavia kampaajia ja paljonko he veloittavat kyseisestä hommasta?

Kampaamon ei tarvitse olla tietenkään keskustassa, koska ne ainakin tuntuvat olevan kaikkein kalleimpia. Opiskelijan budjetti ei kestä maksaa sellaisia summia.

Kiitos avusta jo etukäteen!

17

7402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti Kesäkuu

Heippa!

Mielestäni hyvä ja edullinen (varsinkin opiskelija-alennuksen kanssa) on Kauppakadulla sijaiseva Blue Moon. Petosella sijaitseva MiniLady on myös kohtuullisen hintainen.

Kauppakadulla olevaa Heliä en suosittele, vaikkei ole kallis, niin ei ole hyväkään.

• permis..

Mun tukka on pilattu siellä kerran ja kaverin samoin.
        Vanhanaikainen mummojen kampaamo.

• tyttönen
        permis.. kirjoitti:

Mun tukka on pilattu siellä kerran ja kaverin samoin.
        Vanhanaikainen mummojen kampaamo.

Puhutko varmasti parturi-kampaapo Helistä etkä HELLISTÄ? Itse Helissä vierailen ja aina olen tyytyväinen ollut. Mielestäni kaikki siellä työskentelevät kampaajat ovat kaikkea muuta kuin vanhanaikaisia. HELLISTÄ olen puolestaan kuullut, että siellä työskentely todellakin on vanhanaikaista vaikka kuinka haluaisi tukkaansa muuttaa.
        Makuasioistahan nämä ovat, mutta itse olen Heliin (yhdellä ällällä!) ollut todella tyytyväinen.

• miesasiakas

on täällä Kuopiossa yks kampaamo, jossa naiskampaajan tissit ovat melkein suussa, saa ihanaa hierontaa!

• Pertti

Minäkii menen sinne...

• Elements of Style

Elements of Styleä voin suositella, ellei ole jo lopettanut.. Sijaintinsa takia siellä on käynyt vähänlaisesti väkeä, mutta jos se vielä siellä MicroTowerissa on, niin suosittelen tutustumaan.

Mulla on lyhyet hiukset ja leikkaus väri raitoja maksoi n. 65€. Tämä siis opiskelijahinta... Aika kallista, mutta olin lopputulokseen tosi tyytyväinen!

• uusi savolaisneito

Kertokaa lisää hintoja ja paikkoja. Tuo 65e kuulostaa aika kamalalta hinnalta minun kukkarolleni...

• 1571235

Kasarmikadulla Shine. Ilmeisesti vasta avattu liike eli hinnat eivät ole kamalan kalliita, mutta värjäys kampaamossahan aina maksaa paljon enemmän kuin kotivärjäys. Naisten hiustenleikkuu 18 euroa. Ja Katille kannattaa varata aika, osaa todella hommansa, osaa ehdottaa uutta, suositella ja katsoa mikä käy mikä ei.. soveltaa. Suosittelen :)

• = )

Pico on suht edullinen, samoisinko normaalihintainen kampaaja. Bluemooon halvimpia ja ihan ok. Puijonlaaksossa Minttu todella hyvä mutta melko kallis, kalleudessaan huippulajia on taas Visio.Karilla on taitoa, mutta myös taitoa miten kyniä asiakkaansa köyhiksi...

• intomielinen
        = ) kirjoitti:

Pico on suht edullinen, samoisinko normaalihintainen kampaaja. Bluemooon halvimpia ja ihan ok. Puijonlaaksossa Minttu todella hyvä mutta melko kallis, kalleudessaan huippulajia on taas Visio.Karilla on taitoa, mutta myös taitoa miten kyniä asiakkaansa köyhiksi...

Entäs se Focus tai jotain sinne päin rautatieaseman liepeillä??

• Focuksen asiakas
        intomielinen kirjoitti:

Entäs se Focus tai jotain sinne päin rautatieaseman liepeillä??

Leikkaus ja väri on aina ollut niin kuin pitääkin, mutta vanhaintanssikampaus ei ollut sinne päinkään mitä suunniteltiin. Leikkautan ja värjäytän edelleen siellä, mutta morsiuskampauksen hankin taatusti muualta!

• asiakas
        = ) kirjoitti:

Visdiossa tosi hyvä Kari. Kaadusta ja kunnollisesta tuloksesta kannattaa maksaa, ainahan hyvä maksaa enemmän kuin tyydyttävä!!

• Tyytyväinen asiakas

Torikadulla sijaitseva Elements on ihan huippuhyvä ja edullinen. Todella trendikästä palvelua, ja pitkiin hiuksiin maksoi leikkaus 2 väriä 55€.

• Nanna

Kävin kerran leikkauttamassa hiukset tuolla Elementsissä. Lopputulos OK ja opiskelijahinta oli kohdillaan (15e), mutta ... Sain odottaa 10min. kun äijä leikkasi kaverinsa hiukset siinä välissä. Sitten kun vuoroni tuli niin tämä tyyppi ei edes ehdottanut hiustenpesua, vaan suihkutteli hiukset litimäriksi. Sitten hirveällä tohinalla hiuksia leikkaamaan, sakset vaan viuhui ja suu kävi koko ajan. Tuntui siltä ettei se oikein keskittynyt asiaansa.

No, kuten sanoin niin hintaansa nähden ihan hyvä lopputulos, mutta tuo hirmuinen tohina ei ollut kovin kivaa. Saman paikan naiskampaaja vaikutti onneksi fiksummalta.

• että

..amiskalla on suht edullista ja ihan hyvää työtä ne siellä tekee. uskallustahan se tarvitsee. muuten kyllä toi sokoksen yläkerrassa oleva on ihan jees.

• opiskelija

Joo itse opiskelen amiskassa hiuspuolella ja meillä siellä ei ainakaan ole päätä huimaavat hinnat! -kaikki leikkaukset vähän alle 10 euroo, pitkien hiusten väri 14-ja lyhyiden 7 euroo. Tehdään myös paljon muita töitä! Palvelu tosin on hitaampaa ja vähän epävarmempaa,mutta opettaja on kyllä neuvomassa ja jos aikaa on niin suosittelen! Tehdään ehkä tarkempaa työtä kuin ammattilaiset :) Tosin eroja on luokkien ja myös opiskelijoiden välillä!

• Anonyymi

Haluan käydä kampaajalla paikassa, jossa ei ole muita asiakkaita tai tekijöitä. Vaan mistä löydän hyvän, yksin toimivan kampaajan? Vinkkejä, kiitos :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe