Olen yllättynyt että Saksasta tulee niin paljon humppabändejä joita kutsutaan hevi/rokkibändeiksi. Eihän Rammstein ole rokkia eikä heviä vaan humppaa. Jotkut kappaleet kuten Amerika tosin on poppia.
Miten jotkut voivat pitää siitä bändistä? Sekopäistä mölyämistä, niillä ei ole yhtään aitoa musiikkia, ei tuollaiset humppasekoilut ole mitään musiikkia.
Mukavaa humppaa
12
1146
Vastaukset
- säälittävät
keskustelunavaukset eivät ole kommentoinnin arvoisia. Opettele toki suvaitsevaisuutta;)
- rammari
mikä on sun mielestä hyvää on ehkä jonkun muun mielestä humppaa tai jenkkaa.
mieheni aina sanoo ettei makuasioista voi kiistellä mutta paskasta mausta saa huomauttaa :)
kyllä Rammsteinia kuuntelee hyvinkin ihan kybällä. jatka sinä vaan Matin ja Tepon kanssa- kuule rammsteinis
rammstein on jonkun eppu normaalin tasolla eli täyttä lällärikamaa. raskasta rokkia? hehee :)
- uskaltanut
kuule rammsteinis kirjoitti:
rammstein on jonkun eppu normaalin tasolla eli täyttä lällärikamaa. raskasta rokkia? hehee :)
mittauttaa ÄO:si?
- tuo hassuttelija
uskaltanut kirjoitti:
mittauttaa ÄO:si?
Joku on vähän huppelissa kirjoitellut tänne kaikkia juttuja :)
- \,,/
kuule rammsteinis kirjoitti:
rammstein on jonkun eppu normaalin tasolla eli täyttä lällärikamaa. raskasta rokkia? hehee :)
en kyllä itse luokittelisi rammsteinia ''lälläri'' kamaksi. Et taida olla katsonut niiden sanoitusten käännöksiä esim. herzeleid.com:issa...
- Der Meister
Kuka on sanonu että Rammstein soittaa heviä/rokkia? Kyllä Rammstein soittaa ihan omaa musaa jota muilta bändeiltä ei edes kuule... Semmottii.
*Bestrafe Mich* - Erikakka
Se luokitellaan lähinnä industrial metalliksi, vaikka ei se aivan sitäkään ole. Se on sitä itseään, Rammsteinia.
- Anonyymi
SILLÄ EI OLE TYYLILAJIA! SE ON RAMMSTEIN! EI HUMPPA! EI ROCK TAI HEVI! EI POP! EI KLASSISTA! SE ON RAMMSTEIN!!!!? JAAAAAAA!!
- Anonyymi
Jepulis. Tässä mun näkemys:
Rammstein ei ole rokkia vaan METALLIA!!! Hyvät ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä rokin ja metallin eroa mutta tässä vielä siihen:
Jos rokkibiisissä on rytmi/tietty äänitaso, mitä kappale noudattaa ne ovat lyhyitä ja raskaita(siis rytmi).
Metallissa rytmi voi olla hidasta tai nopeaa, mutta se kestää pidempään=Du Hastissa rytmi kestää useamman sekunnin, Hard rock Hallelujahissa rytmi on lyhyempi metallissa lauletaan eikä ulvota(vaikka tuskin kukaan tämän kommentin näkee)...
- Anonyymi
Oon koko ikäni kuunnellu rammsteinia
- Anonyymi
Kuuntele Ich Tu Dir Weh ja väitä sitten vielä että ei ole oikeeta musaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602