Mukavaa humppaa

Humppa saksalaisten suosikk...

Olen yllättynyt että Saksasta tulee niin paljon humppabändejä joita kutsutaan hevi/rokkibändeiksi. Eihän Rammstein ole rokkia eikä heviä vaan humppaa. Jotkut kappaleet kuten Amerika tosin on poppia.

Miten jotkut voivat pitää siitä bändistä? Sekopäistä mölyämistä, niillä ei ole yhtään aitoa musiikkia, ei tuollaiset humppasekoilut ole mitään musiikkia.

12

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävät

      keskustelunavaukset eivät ole kommentoinnin arvoisia. Opettele toki suvaitsevaisuutta;)

    • rammari

      mikä on sun mielestä hyvää on ehkä jonkun muun mielestä humppaa tai jenkkaa.
      mieheni aina sanoo ettei makuasioista voi kiistellä mutta paskasta mausta saa huomauttaa :)

      kyllä Rammsteinia kuuntelee hyvinkin ihan kybällä. jatka sinä vaan Matin ja Tepon kanssa

      • kuule rammsteinis

        rammstein on jonkun eppu normaalin tasolla eli täyttä lällärikamaa. raskasta rokkia? hehee :)


      • uskaltanut
        kuule rammsteinis kirjoitti:

        rammstein on jonkun eppu normaalin tasolla eli täyttä lällärikamaa. raskasta rokkia? hehee :)

        mittauttaa ÄO:si?


      • tuo hassuttelija
        uskaltanut kirjoitti:

        mittauttaa ÄO:si?

        Joku on vähän huppelissa kirjoitellut tänne kaikkia juttuja :)


      • \,,/
        kuule rammsteinis kirjoitti:

        rammstein on jonkun eppu normaalin tasolla eli täyttä lällärikamaa. raskasta rokkia? hehee :)

        en kyllä itse luokittelisi rammsteinia ''lälläri'' kamaksi. Et taida olla katsonut niiden sanoitusten käännöksiä esim. herzeleid.com:issa...


    • Der Meister

      Kuka on sanonu että Rammstein soittaa heviä/rokkia? Kyllä Rammstein soittaa ihan omaa musaa jota muilta bändeiltä ei edes kuule... Semmottii.

      *Bestrafe Mich*

    • Erikakka

      Se luokitellaan lähinnä industrial metalliksi, vaikka ei se aivan sitäkään ole. Se on sitä itseään, Rammsteinia.

    • Anonyymi

      SILLÄ EI OLE TYYLILAJIA! SE ON RAMMSTEIN! EI HUMPPA! EI ROCK TAI HEVI! EI POP! EI KLASSISTA! SE ON RAMMSTEIN!!!!? JAAAAAAA!!

      • Anonyymi

        Jepulis. Tässä mun näkemys:
        Rammstein ei ole rokkia vaan METALLIA!!! Hyvät ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä rokin ja metallin eroa mutta tässä vielä siihen:
        Jos rokkibiisissä on rytmi/tietty äänitaso, mitä kappale noudattaa ne ovat lyhyitä ja raskaita(siis rytmi).
        Metallissa rytmi voi olla hidasta tai nopeaa, mutta se kestää pidempään=Du Hastissa rytmi kestää useamman sekunnin, Hard rock Hallelujahissa rytmi on lyhyempi metallissa lauletaan eikä ulvota(vaikka tuskin kukaan tämän kommentin näkee)...


    • Anonyymi

      Oon koko ikäni kuunnellu rammsteinia

    • Anonyymi

      Kuuntele Ich Tu Dir Weh ja väitä sitten vielä että ei ole oikeeta musaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe