Olen yllättynyt että Saksasta tulee niin paljon humppabändejä joita kutsutaan hevi/rokkibändeiksi. Eihän Rammstein ole rokkia eikä heviä vaan humppaa. Jotkut kappaleet kuten Amerika tosin on poppia.
Miten jotkut voivat pitää siitä bändistä? Sekopäistä mölyämistä, niillä ei ole yhtään aitoa musiikkia, ei tuollaiset humppasekoilut ole mitään musiikkia.
Mukavaa humppaa
12
892
Vastaukset
- säälittävät
keskustelunavaukset eivät ole kommentoinnin arvoisia. Opettele toki suvaitsevaisuutta;)
- rammari
mikä on sun mielestä hyvää on ehkä jonkun muun mielestä humppaa tai jenkkaa.
mieheni aina sanoo ettei makuasioista voi kiistellä mutta paskasta mausta saa huomauttaa :)
kyllä Rammsteinia kuuntelee hyvinkin ihan kybällä. jatka sinä vaan Matin ja Tepon kanssa- kuule rammsteinis
rammstein on jonkun eppu normaalin tasolla eli täyttä lällärikamaa. raskasta rokkia? hehee :)
- uskaltanut
kuule rammsteinis kirjoitti:
rammstein on jonkun eppu normaalin tasolla eli täyttä lällärikamaa. raskasta rokkia? hehee :)
mittauttaa ÄO:si?
- tuo hassuttelija
uskaltanut kirjoitti:
mittauttaa ÄO:si?
Joku on vähän huppelissa kirjoitellut tänne kaikkia juttuja :)
- \,,/
kuule rammsteinis kirjoitti:
en kyllä itse luokittelisi rammsteinia ''lälläri'' kamaksi. Et taida olla katsonut niiden sanoitusten käännöksiä esim. herzeleid.com:issa...
- Der Meister
Kuka on sanonu että Rammstein soittaa heviä/rokkia? Kyllä Rammstein soittaa ihan omaa musaa jota muilta bändeiltä ei edes kuule... Semmottii.
*Bestrafe Mich* - Erikakka
Se luokitellaan lähinnä industrial metalliksi, vaikka ei se aivan sitäkään ole. Se on sitä itseään, Rammsteinia.
- Anonyymi
SILLÄ EI OLE TYYLILAJIA! SE ON RAMMSTEIN! EI HUMPPA! EI ROCK TAI HEVI! EI POP! EI KLASSISTA! SE ON RAMMSTEIN!!!!? JAAAAAAA!!
- Anonyymi
Jepulis. Tässä mun näkemys:
Rammstein ei ole rokkia vaan METALLIA!!! Hyvät ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä rokin ja metallin eroa mutta tässä vielä siihen:
Jos rokkibiisissä on rytmi/tietty äänitaso, mitä kappale noudattaa ne ovat lyhyitä ja raskaita(siis rytmi).
Metallissa rytmi voi olla hidasta tai nopeaa, mutta se kestää pidempään=Du Hastissa rytmi kestää useamman sekunnin, Hard rock Hallelujahissa rytmi on lyhyempi metallissa lauletaan eikä ulvota(vaikka tuskin kukaan tämän kommentin näkee)...
- Anonyymi
Oon koko ikäni kuunnellu rammsteinia
- Anonyymi
Kuuntele Ich Tu Dir Weh ja väitä sitten vielä että ei ole oikeeta musaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887