Mukavaa humppaa

Humppa saksalaisten suosikk...

Olen yllättynyt että Saksasta tulee niin paljon humppabändejä joita kutsutaan hevi/rokkibändeiksi. Eihän Rammstein ole rokkia eikä heviä vaan humppaa. Jotkut kappaleet kuten Amerika tosin on poppia.

Miten jotkut voivat pitää siitä bändistä? Sekopäistä mölyämistä, niillä ei ole yhtään aitoa musiikkia, ei tuollaiset humppasekoilut ole mitään musiikkia.

12

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävät

keskustelunavaukset eivät ole kommentoinnin arvoisia. Opettele toki suvaitsevaisuutta;)

• rammari

mikä on sun mielestä hyvää on ehkä jonkun muun mielestä humppaa tai jenkkaa.
      mieheni aina sanoo ettei makuasioista voi kiistellä mutta paskasta mausta saa huomauttaa :)

kyllä Rammsteinia kuuntelee hyvinkin ihan kybällä. jatka sinä vaan Matin ja Tepon kanssa

• kuule rammsteinis

rammstein on jonkun eppu normaalin tasolla eli täyttä lällärikamaa. raskasta rokkia? hehee :)

• uskaltanut
        kuule rammsteinis kirjoitti:

rammstein on jonkun eppu normaalin tasolla eli täyttä lällärikamaa. raskasta rokkia? hehee :)

mittauttaa ÄO:si?

• tuo hassuttelija
        uskaltanut kirjoitti:

mittauttaa ÄO:si?

Joku on vähän huppelissa kirjoitellut tänne kaikkia juttuja :)

• \,,/
        kuule rammsteinis kirjoitti:

en kyllä itse luokittelisi rammsteinia ''lälläri'' kamaksi. Et taida olla katsonut niiden sanoitusten käännöksiä esim. herzeleid.com:issa...

• Der Meister

Kuka on sanonu että Rammstein soittaa heviä/rokkia? Kyllä Rammstein soittaa ihan omaa musaa jota muilta bändeiltä ei edes kuule... Semmottii.

*Bestrafe Mich*

• Erikakka

Se luokitellaan lähinnä industrial metalliksi, vaikka ei se aivan sitäkään ole. Se on sitä itseään, Rammsteinia.

• Anonyymi

SILLÄ EI OLE TYYLILAJIA! SE ON RAMMSTEIN! EI HUMPPA! EI ROCK TAI HEVI! EI POP! EI KLASSISTA! SE ON RAMMSTEIN!!!!? JAAAAAAA!!

• Anonyymi

Jepulis. Tässä mun näkemys:
        Rammstein ei ole rokkia vaan METALLIA!!! Hyvät ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä rokin ja metallin eroa mutta tässä vielä siihen:
        Jos rokkibiisissä on rytmi/tietty äänitaso, mitä kappale noudattaa ne ovat lyhyitä ja raskaita(siis rytmi).
        Metallissa rytmi voi olla hidasta tai nopeaa, mutta se kestää pidempään=Du Hastissa rytmi kestää useamman sekunnin, Hard rock Hallelujahissa rytmi on lyhyempi metallissa lauletaan eikä ulvota(vaikka tuskin kukaan tämän kommentin näkee)...

• Anonyymi

Oon koko ikäni kuunnellu rammsteinia

• Anonyymi

Kuuntele Ich Tu Dir Weh ja väitä sitten vielä että ei ole oikeeta musaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5280
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      81
      3870
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      322
      2275
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1912
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      117
      1788
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      56
      1362
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1290
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1232
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1197
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      295
      1172
    Aihe