Kertokaahan kokeneemmat miten selviän mahdollisen kivuttomasti seuraavasta projektista kylppärissä;
- Vanha allaskaappi pois; kiinni laattaseinässä 3:lla ruuvilla saumankohdilta tukijalat maassa. Tiivistetty silikonilla.
- Uusi tilalle; vesiputket kulkevat pinta-asennuksena, eli täytyy ilmeisesti tehdä reiät kaapin sivuille , tiivistys(?)
- Vanha loisteputki pois ja tilalle ns. lipallinen halogeenivalaisin. (tarviiko sähkömiestä tähän asennukseen?)
- Suihkuseinä tulee kiinni samalle seinälle erottaen suihkun ja altaan. Sama ongelma putkien läpivientien kanssa. Miten hoituu? Tiivistys?
Yleensä ottaen arvelluttaa noiden silikonitiivisteiden poisto. Lähteekö millä pois vanhasta seinästä ettei jää jälkiä?
Allaskaapin ja suihkuseinän asentaminen
Remppaaja77
1
992
Vastaukset
- Reiska
..ammattimiehen hoitaa työt ja tee itse jotain muuta kun et tuohon kykene. Lapsikin osaa nuo hommat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448