Marika Fingerroos

teuvo_oinas

Marika kertoi tässä mennä viikolla Ilkka Kanervalta saaduista tekstiviesteistä ja puheluista.

Nyt kuulin eräässä radio haastattelussa hänen väittäneen saavansa muiltakin korkeassa asemassa olevilta henkilöiltä vastaavia ja härskimpiäkin ehdotuksia!!
Mahtaakohan noissa sen väitteissä enää olla mitään perää?
Ei se nyt niin kummonen akka ole,että jokikinen kuolaisi sen perään!!!
Mulle kyllä kelpais,met enhan mä sitä sais!
Ottas nyt joku julkkispelle sen ni se sais sitä haluamaansa julkisuutta ja julkisen elämän.

65

15905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miisa.

on toi todellakin tosi turha julkkis....
      muuttas muualle ja olis hiljaa!!!!

• avioero?

siis kun mä sitä ihmettelen et kun se marika nty julkisuudessa kertoi niiden omien viestiensä sisällön,mitkä nyt oli selkeetä himotusta sitä ilee kohtaan, niin mitäs tän marikan mies tästä tuumaa? outoo meininkiä?

• beast-666

tämä Marika F jos kuka on turhajulkkis, kun muistelee sitäkin kuinka hän nousi kansan keskuuteen, erään Vesa K.n "salarakkaana" eikä siitä ole kauaakaan kun hän jossain lehdessä kivenkovaa väitti että hän on noussut julkisuuteen "omilla avuillaan" eikä minkään "salarakkaus buumin" seurauksena, hevon...kaa sanon minä...

• ÄLYHOI!!!
        avioero? kirjoitti:

siis kun mä sitä ihmettelen et kun se marika nty julkisuudessa kertoi niiden omien viestiensä sisällön,mitkä nyt oli selkeetä himotusta sitä ilee kohtaan, niin mitäs tän marikan mies tästä tuumaa? outoo meininkiä?

Kylläpä ihmettelen moista höpötystä Marika Fingeroosin taholta tekstiviesteistä.

Kyllähän meikäläinenkin=tavis voisi kysäistä joltakin politiikolta jotakin asiallista asiaa ja asiallinen politiikko/kansanedustaja myös vastaisi...eiköhän saa siitä palkan, että hoitaa kansalaisten etuja...

No niin sitten, kun tämä politiikko vastaisi asiallisesti, niin mikä olisikaan helpompaa kuin alkaa muuttamaan testiviestiä itselleen sopivaksi kohujutuksi. Tekstiviestin voi muuttaa miksi vain.

Nytpä toivoisikin, että esim. eduskunnan varapuhemiehestä pahan puhuminen ja panettelu loppuisi, koska laillisesti tekstiviesteillä ei ole yhtään mitään arvoa. Tämä asia pitäisi jokaisen ottaa huomioon.

Tekstiviesti ei siis kelpaa todistusaineistoksi millään.
        Ja kun otetaan huomioon ko. naisen touhut, niin epäilenpä vahvasti, että hän on voinut hyvinkin näpelöidä ja muunnella tekstejä itselleen sopivaksi...ainakin sopisi hänen persoonaansa...

Vai voiko joku todistaa asian toisin.

Jäänpä odottelemaan vastauksia...;:)))

• tuulia++
        avioero? kirjoitti:

ei taida sen äijälläkään olla kaikki kotona,tainnu tarttua tolta marikalta.

• SITÄ PITÄÄ
        ÄLYHOI!!! kirjoitti:

Kylläpä ihmettelen moista höpötystä Marika Fingeroosin taholta tekstiviesteistä.

Kyllähän meikäläinenkin=tavis voisi kysäistä joltakin politiikolta jotakin asiallista asiaa ja asiallinen politiikko/kansanedustaja myös vastaisi...eiköhän saa siitä palkan, että hoitaa kansalaisten etuja...

No niin sitten, kun tämä politiikko vastaisi asiallisesti, niin mikä olisikaan helpompaa kuin alkaa muuttamaan testiviestiä itselleen sopivaksi kohujutuksi. Tekstiviestin voi muuttaa miksi vain.

Nytpä toivoisikin, että esim. eduskunnan varapuhemiehestä pahan puhuminen ja panettelu loppuisi, koska laillisesti tekstiviesteillä ei ole yhtään mitään arvoa. Tämä asia pitäisi jokaisen ottaa huomioon.

Tekstiviesti ei siis kelpaa todistusaineistoksi millään.
        Ja kun otetaan huomioon ko. naisen touhut, niin epäilenpä vahvasti, että hän on voinut hyvinkin näpelöidä ja muunnella tekstejä itselleen sopivaksi...ainakin sopisi hänen persoonaansa...

Vai voiko joku todistaa asian toisin.

Jäänpä odottelemaan vastauksia...;:)))

Epäilys heräsi myös tässä pienessä päässä. Tietysti Kanerva on jo pyydellyt anteeksi aiheuttamaansa harmia, mutta ehkä sen on jotain pitänyt sanoakin ettei jää pahan miehen rooli TYHJÄN takia hänen niskoilleen. Selkeästi Marika on yrittänyt saada aikaan -ja on saanutkin- vanhempi charmikas mies & nuori hehkeä nainen-asetelmaa, joka voisi ehkä synnyttää keskustelua seksuaalisesta ahdistelusta. Paskanmarjat! Millä tasolla pitää ahdistelun olla että Marika Fingerroos sanoo EI ja ONNISTUU LÖYTÄMÄÄN KÄNNYKÄSTÄ OFF-NÄPPYLÄN??? Sen tietää vain Marika ja ehkä myös hänen aviomiehensä Jani. Eli en voi todistaa asiaa toisin.

• diidii
        beast-666 kirjoitti:

tämä Marika F jos kuka on turhajulkkis, kun muistelee sitäkin kuinka hän nousi kansan keskuuteen, erään Vesa K.n "salarakkaana" eikä siitä ole kauaakaan kun hän jossain lehdessä kivenkovaa väitti että hän on noussut julkisuuteen "omilla avuillaan" eikä minkään "salarakkaus buumin" seurauksena, hevon...kaa sanon minä...

juikhu hyvvertyytrd cwaeg

• gynnerdottir
        beast-666 kirjoitti:

turhempi,turhin....

• FANNYSI

teuvo taas täällä...............

• huuhaata
        FANNYSI kirjoitti:

teuvo taas täällä...............

se on jokapuolella,ihan kiva silti

• blackmagictiger
        beast-666 kirjoitti:

en haluais edes tuominen-finggerroos tyylistä naista elämääni saati aitolehti-tyylistä.ehkä enemmän elina nurmi anna aalto näköinen nainen kelpais..

• sivullinen.

huuhaa akka koko marika!!!!
      ei sen jutuissa tai esiintymisissä ole tuan taivaallista järkee!!!!!

• abc

en yhtään ihmettele jos marikalta ja henry saarelta tulee piakkoin yhteinen video. jääkäämme innolla (ja v**ut!) katsomaan mitä tämä nainen on tekemään julkisuuden eteen....

• re:abc

olen tost ihan samaa mieltä kanssasi!

• peppi

vaikee uskoo, että marika sais pilvin pimein ehdotuksia miehiltä.. se on tosi vastenmielisen ja ruman näkönen.. ei voi käsittää.. kattokaa ny sen kasvoja.. ihan järkyt!

• toooooooos

Naulankantaan osu!RUMAHAN se akka on!Ei se pääse kun seitsemänpäivää lehden sivuille ja eihän sinne yleensä kukaan muu pääsekkään Nykästen lisäksi

• fhh
        toooooooos kirjoitti:

Naulankantaan osu!RUMAHAN se akka on!Ei se pääse kun seitsemänpäivää lehden sivuille ja eihän sinne yleensä kukaan muu pääsekkään Nykästen lisäksi

Niin tää viesti on väärällä palstalla.. missit... kaukana siitä :)

• rererere

sen pakkeli peitää minkä ikä rypistää

• lehdissä

mitä ihmeellistä siinäkin muijassa muka on. kadulla tulee vastaan puolen minuutin välein kauniimpia naisia kuin se.

julkisuuden kipee turha akka.

kävin humpalla sen nettisivuilla, ja siel se väittää olevansa SEKSIN PAPITAR! onko nyt hullumpaa kuultu?? jos se on seksi papitar niin sitten on joka ikinen nainen.

• voivoi

Voi ***** ku se on tyhmä!eihän se ole mitenkään erikoinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        mun oma äitikin on paremman näkönen ja se on sentäs yli 40v

• gima 2*m

on niitä kauniita naisia,mutta ei ne yleensä änkeekkään tonne lehtien palstoille!
        kauneus ja järki mahtuu samaan päähän.

• SEISKAN toimittaja saa palkkaa

Tai HYMYN. Tai NYKYPOSTIN. Tai KATSO-lehden. Tai OHO-lehden. Jonkunhan se työ pitää tehdä että saa Beceliä limpulle ja Marikan lähikuvasta (arkistosta, sori Marika!) saa vielä kuule Balkkania. Marikakin saa taas(!) vähäksi aikaa aivotyötä (!) kun suunnittelee seuraavaa tempausta. Eli ei mitään uutta MF-rintamalta.
        Marika nyt väittää mitä väittää. Sitten kun (JA JOS) joskus Marika haluaa (?) karistaa (?) seksisekopään viitan harteiltaan, niin ei oo helppoa.. kerran seko, aina seko. Näin on oleva.

• toimittaja
        SEISKAN toimittaja saa palkkaa kirjoitti:

Tai HYMYN. Tai NYKYPOSTIN. Tai KATSO-lehden. Tai OHO-lehden. Jonkunhan se työ pitää tehdä että saa Beceliä limpulle ja Marikan lähikuvasta (arkistosta, sori Marika!) saa vielä kuule Balkkania. Marikakin saa taas(!) vähäksi aikaa aivotyötä (!) kun suunnittelee seuraavaa tempausta. Eli ei mitään uutta MF-rintamalta.
        Marika nyt väittää mitä väittää. Sitten kun (JA JOS) joskus Marika haluaa (?) karistaa (?) seksisekopään viitan harteiltaan, niin ei oo helppoa.. kerran seko, aina seko. Näin on oleva.

toivottavasti mariko joutuu alibin sivuille....

• 7-päivää

mitä jos ostettas kimppaan sille menolippu venäjälle?
      siellä se vois pärjäta ihan kohtuullisesti katumarkkinoilla, ja jos ei pärjää ni 7-päivää vois sponssata sitä kuvia vastaan!

• ostetaan

menolippu vaan ei paluuta!!!!
      mielummin silti jonnekkin kauemmas!on se sen verran ärsyttävä,ruma kaakki!

• wwesseli

no nyt se on taas väittäny saaneensa tekstareita "hyvintoimeentulevilta" !!!!!
      Valhetta Valhetta Valheen perään!!!

• kirjottaan

voi jumpre, minkä teit, teuvo, kun nyt meni maku, jos sulle Marika kelpaa. Sä oot ite niin hyvännäköinen, ettei sun tarttis tollaiseen sutturaan sortua. Kanervakin sais kenet vaan tyylikkäämmän misun.

• teuvo-oinas

en todellakaan tosissani ollu!!!ei se mulle kelpais.....ei ole mun nais maku vielä menny!

• m.i.näkin

ei teuvoon voi maku mennä!!!TEUVO on niin iiihana ja komee uros!!!jos ei se sulle kelpaa ni mulle kelpaa!

• sulla
        teuvo-oinas kirjoitti:

en todellakaan tosissani ollu!!!ei se mulle kelpais.....ei ole mun nais maku vielä menny!

ah mikä helpotus, mutta sullahan on se tyttöystävä, miks sä muuten hillut täällä? ootko yötyössä ja tapat aikaa? vai onko sulla feikkikuva? ja jengi siellä takoo näppistö yhdessä ja... ?

• kelpaa.
        m.i.näkin kirjoitti:

ei teuvoon voi maku mennä!!!TEUVO on niin iiihana ja komee uros!!!jos ei se sulle kelpaa ni mulle kelpaa!

no sitähän mäkin, kyllä sen kuva on niin upee, et taas jaksaa huomiseen. hyvä, että palautit uskon teuvo-oinaaseen.

• m.i.näkin
        kelpaa. kirjoitti:

no sitähän mäkin, kyllä sen kuva on niin upee, et taas jaksaa huomiseen. hyvä, että palautit uskon teuvo-oinaaseen.

kattella!!!heti kun näin sen kuvan olin ihan lääpälläni,koskaan ei ole näin näkemällä käynyt!!
        oletkos varteenotettava kilpakosia? nm.valmis kisaan

• syntynyt
        m.i.näkin kirjoitti:

kattella!!!heti kun näin sen kuvan olin ihan lääpälläni,koskaan ei ole näin näkemällä käynyt!!
        oletkos varteenotettava kilpakosia? nm.valmis kisaan

En, en koskaan kilpaile, ainakaan lapsukaisten kanssa. Jonotan vuoroanikni kiltisti, etuilematta, että siitä vaan.

• kehitys
        syntynyt kirjoitti:

En, en koskaan kilpaile, ainakaan lapsukaisten kanssa. Jonotan vuoroanikni kiltisti, etuilematta, että siitä vaan.

kilpahenkisyys on ihmisissä veressä....et varmaankaa ole kovin erillainen kun me muut!

• leix

eniten tossa marikassa ärsyttää se, että hän on sanonut naisten olevan hänelle kateellisia! jos joku nainen ei pidä hänestä, niin se on automaattisesti kateutta. mitähän kadehdittavaa tuossa turhantärkeässä lehmässä on, tälläkään keskustelupalstalla ei ole hänestä sanottu mitään positiivista.

hän ei ehkä ite tiedosta sitä, kuinka vihattu hän on kansan keskuudessa, mun mielestä jonkun pitäis sille se kertoa.. niin että koko ämmä poistuis julkisuudesta turhine juttuineen!!

• leix

niin ja tosiaan tää keskustelu on vähän väärällä osastolla.. siitähän ei missiä saisi tekemälläkään :) ylipakkeloitu ja hieman pulskahtava naikkonen..

• mitä?
        leix kirjoitti:

niin ja tosiaan tää keskustelu on vähän väärällä osastolla.. siitähän ei missiä saisi tekemälläkään :) ylipakkeloitu ja hieman pulskahtava naikkonen..

ei ole se missi joo.....huuhaa osastolle se kuuluisi!!!!

• mios

Marika taas kyllä näytti yö-elämässä kyntensä. Lähti jatkoille ihan tuntemattomien miesten matkaan saunomaan ja tykkäsi näytellä sulojaan saunassa miehille. ihan kiva vartalo sillä on mutta, sais pikkusen fiksumpi olla.

• justiisa

en kyllä ymmärrä tuollaista horoilua.. ja sen mies väittää olevansa tietoinen marikan sekoiluista ja silti on valmis antamaan kaiken aina anteeks.. millane nysverö se mies oikein on? kukaan itseään kunnioittava mies ei pidä tuollaista naista joka hyppii ympäri suomea ties kenen miehen kanssa.

• sillee...
        justiisa kirjoitti:

en kyllä ymmärrä tuollaista horoilua.. ja sen mies väittää olevansa tietoinen marikan sekoiluista ja silti on valmis antamaan kaiken aina anteeks.. millane nysverö se mies oikein on? kukaan itseään kunnioittava mies ei pidä tuollaista naista joka hyppii ympäri suomea ties kenen miehen kanssa.

Raha on puhunut. Rahaa tulee. Kyllä siinä Janilta on järki lentänyt ikkunasta kun Marika kertoo mitä tuli tekstailtua toisen miehen kanssa. Jani on täysverinen törppö. Ei millään pahalla ko. jannua kohtaan mutta ei Janin kannata anteeksiannosta lässyttää lehtien sivuilla.
        Me muut tiedämme että se jätkä on pesunkestävä paukapää. Marika on huojentunut mutta edelleen järkyttynyt. Seuraavassa hetkessä onnellinen. Ja rahaa tulee.

• oot typerä
        sillee... kirjoitti:

Raha on puhunut. Rahaa tulee. Kyllä siinä Janilta on järki lentänyt ikkunasta kun Marika kertoo mitä tuli tekstailtua toisen miehen kanssa. Jani on täysverinen törppö. Ei millään pahalla ko. jannua kohtaan mutta ei Janin kannata anteeksiannosta lässyttää lehtien sivuilla.
        Me muut tiedämme että se jätkä on pesunkestävä paukapää. Marika on huojentunut mutta edelleen järkyttynyt. Seuraavassa hetkessä onnellinen. Ja rahaa tulee.

olet kanssa yks typerys,,,

• kummam
        justiisa kirjoitti:

..n johtava

• ninni 80

mä en kyl oikein usko tohon että se olis teidän kanssa lähtenyt saunomaa..mä tunnen jollain lailla sen naisen eikä se tee mitään joka loukkais jania..

taitaa olla keksittyjä juttuja kun tiedätte että kaikki uskoo tota paskaa. eikä sitä kiinnosta yhtään mitä tällä tyhmällä palstalla kirjoitetaan siitä, koska se ite tietää parhaiten mitä on ja mitä ei..ja niin myös sen ystävät

• Laura 86

siis ihan oikeasti lähti teidän kanssa saunomaan?olikos se martina mukana?tekikö se teidän kanssa jotain?:)

• Grace

Millaiset vanhemmat tällä Marikalla oikein on? Jos minä olisin sen äiti niin kyllä olisin sanoutunut sukulaisuussuhteesta irti jo aika päivää sitten...
      Tosin olisin kasvattunut lapseni niin, ettei siitä ikinä edes olisi tullut tuollaista. Onneksi mulla on vaan poikia, ja niistäkään ei tule Tony Halmeita :D vaan ihan normeja miehiä.

• siisilia

joo niissä se vika on....aina

• jermutti

Oletpas aika hakoteillä jos kuvittelet kaiken olevan vanhempien vika...mistäs tiedät että poikasi ei vaikka joskus ajautuisi väärään porukkaan, sitä kun ei aina voi eikä pysty valvomaan. Itsekin pienen pojan äitinä tietenkin toivon että pojastani tulisi hyvä ja kunnollinen ja teen sen eteen kaiken minkä pystyn mutta siihen vaikuttaa paljon muutkin asiat. Eli luulen että Marikan käyttäytyminen johtuu kyllä kaikesta muusta kuin minkälaisen kasvatuksen hän on saanut ja sinulle vielä sellainen vinkki että ei kannata sitten kaikkea ottaa edes tosissaan mitä lehdistä lukee....varsinkaan roskalehdissä.

• kiiitos

Minusta on tosi kivaa,kun otat kantaa asioihin!
      olet ajantasalla ja muutenkin mukava ja rempseä kaveri!

• +++++++++++++

kaikilla on omat mielipiteensä!

• make

Viime viikonvaihteen Iltalehdessä oli Marikan "avoin" kirje Kanervalle. Kirjeessä Marika on hyvin harmistunut, että hänen rakas miehensä on revitty juttuun mukaan. Hän kuulemma on syytön koko hommaan. Mutta mitä Marika ja aviomies Jani(?) kertovatkaan viime(?) viikon Katsossa? Jutussa he kertovat, että Jani oli mukana suunnittelemassa Ikelle suunnattuja tekstiviestejä. Eli he suunnittelivat kahdestaan koko kohun. Että silleen, hyvä Marika....

• tamarakin

yhdyn edelliseen 100%

• myöntäiliä
        tamarakin kirjoitti:

yhdyn edelliseen 100%

vai yhdyt?tunnetko ees tota asiaa?

• esterin_voi

paitti saappaalla on jotain käyttöä!

• Tiedän tapauksen
        esterin_voi kirjoitti:

paitti saappaalla on jotain käyttöä!

Todella tyhmä kuin saapas, mutta olihan hänen isoisänsä kyllä suutari, et johtuisko siitä???

• sivullinen....

järkätä yhä uusia ja uusia käänteitä elämäänsä!!!
      olishan se elämä tylsää ilman marikaa...

• ?NAHOKSIOV

sille salaa syöttää jotai mieshormooneja,tai jotain et se aikustus!

• muusitar

se mieshormooneilla tekis,sit se ainakin villiintys!

• asmoli
        muusitar kirjoitti:

se mieshormooneilla tekis,sit se ainakin villiintys!

se rauhottuukkin jos sil alkas kasvaa muna!!
        sais hieroo sitä yksin kotonaan!

• yhtiö

marika on minusta missi,niin luonnon kaunis ja hehkeä!!
      toivottavasti marika innostuuu olemaan lisää julkisuudessa,sillä se on tosi ihana!

• lääkäri..

jostai suljetust osastolta,mielepiteistäs päätellen oot!suosittelen takasin menoo hoitolaitokseen....

• iidiiid
        lääkäri.. kirjoitti:

jostai suljetust osastolta,mielepiteistäs päätellen oot!suosittelen takasin menoo hoitolaitokseen....

naulankantaan......asiaa

• V*tuttaa koko ämmä

Voi perse mikä ämmä!Siis Marika F.!
      Se anto p*llua Keskiselle ja tuhos sen avoliiton (on kyllä keskisessäkin vikaa).Sit akka inisee lehdissä et se on omilla avuillaan päässy julkisuuteen eli HUO*ANNU suoraan sanottuna.Sitä akkaa kuvaa vain ja yksi sana -->BITCH!Ja sit jätkät vielä väittää (ja Marika itse) että naiset on kateellisia sille!PASKAT, sanon minä!Minä en ainakaan halua olla koko kansan Huo*a ja sit akka vielä antaa itsestään ihan idiootin kuvan..on tainnu nousta kusi päähän!Se tekee IHAN MITÄ VAAN että saa julkisuutta!Ja ei Marikan mieskään voi olla mikään täysjärkinen...OHO!-lehden kansi kertoi kaiken:"Vedätimme Kanervaa"!!Voi Vi*tu sanon minä!Ihan idiootteja molemmat!

• yhä epätoivoisempia

Keinot alkaa käydä Marikalla vähiin kun ei ole *mitään* millä enää saada julkisuutta joten myös käytettävisssä olevat keinot ovat sangen epätoivoisia ja ennenpitkää saavuttaa epätoivoisuuden pohjan jollain huippuälyttömällä jutulllaan ja siihen uppoaa ja on sen ämmän loppu.

• shoppailia

viime toestaina shoppalemassa stockmanillaa,kyllä oli ylimielistä menoo!!!

• jepulis

olen minäkin nähny sen kaupungilla,ei sillä kyllä ikinä ole kaikki kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3646
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe