Kuusjoelta... Onko kellään tietoa, millainen firma .. Hakee useampia säiliökuskeja tälläkin hetkellä . Tuleeko palkat ajallaan, ajo-ja lepoajat yms...
Kuljetusliike Isotalo..
7
4653
Vastaukset
- säiliömies
mutta joutui pois kun ei ollut ADR-turvallisuusneuvonantajaa nimetty. Ja varmaan oli muutakin pielessä. Oli kuulemma tarjonnut Nesteellekin bensanajoa, muttei päässyt.
Palkoista en tiedä sanoa, mutta varani pitäisin. Työajoista sen verran, että aika väsyneen sorttisia ovat väliin rannassa olleet...- rippe
ei johtunu moisesta vaan siitä jetin puolesta johtuneesta kilpailutuksesta ja sen voitti tiedätte KETÄ
- Rahti-Julli
rippe kirjoitti:
ei johtunu moisesta vaan siitä jetin puolesta johtuneesta kilpailutuksesta ja sen voitti tiedätte KETÄ
Kerrohan meillekkin...
- tietoa
Niitä turvallisuusneuvonantajia löytys parikin kappaletta eikä autot oo kuuna päivänä ajaneet teboilille...siinä sulle todenperäisempää tietoa!
- taloista
Kuuluu sarjaan ne pienet työnantajat. Ajojen puikkoilu ei varmaankaan ole kiini pelkästään turvallisuusneuvonantajan puuttumisesta.
- Niintainäin
Ja ne kauppaa löpöä Salon seudunlämpöpalvelun niemellä ja autot ovat teboilin ja metsäliiton ajossa
- rippe
tuossa on osoite www.kuljetusliike.com sieltä saa lisää tietoa kuljetettavista tuotteista ja yhtiöistä !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265