mistä johtuu kun avaan laajakaista yhteyden niin tulee että yhteys on vajaa tai sillä ei ole liitettävyyttä?? ja jos jollain on zyxel prestige 623 adsl modeemi yhdistettynä suoraan verkkokorttin niin kuuluuko siinä modeemissa räppiä keltanen vai vihreä valo?? ku mulla räppii keltanen joka vähän epäilyttää.. netti toimii..
sonera adsl
5
1400
Vastaukset
- meillä
Ensin räppi vihreä,verkkokortin nopeus 100megaa kun vaihdettiin emo siinä kiinteä kortti räppii keltainen 10megaa se on koneen ja modeemin välinen nopeus joka ei vaikuta netin nopeuteen??Muilta osin en osaa kommentoida.
- zyxel
juu juu.. joo tuskin se vaikuttaa netin nopeuteen.. ärsyttää vaan toi keltanen valo merkki siitä et kaikki ei oo kohdallaan =)
- jussi
Mun zyxelissä PWR/SYS:vihreä kiinteä valo, LAN4:kiinteä keltainen valo ja DSL/PPP:vihreä valo vilkkuu .
- zyxel
mun zyxelis kans pwr ja sys kiinteä vihreä valo.. mut toi lan mul on keltanen ja kiinteä kun ei käytä nettiä.. sit ku käyttää nii se rupee räppimään.. miten sen saa vihreäks??
- asdf
zyxel kirjoitti:
mun zyxelis kans pwr ja sys kiinteä vihreä valo.. mut toi lan mul on keltanen ja kiinteä kun ei käytä nettiä.. sit ku käyttää nii se rupee räppimään.. miten sen saa vihreäks??
Keltainen valo tarkoittaa, että tietokoneen verkkokortin ja ADSL-purkin välinen yhteys on kymmenen megainen ja vihreä sata megainen. Tämä siis on vain tuon välin (Tietokone --> ADSL) fyysinen nopeus eikä vaikuta mitenkään netin nopeuteen. Jos käytössäsi on myös kotiverkko, niin sen nopeuteen se sitten toki vaikuttaa.
Kannattaa muuten varmistaa ohjekirjasta menikö nuo värit valoissa oikein päin. Ne kun tuppaa eri valmistajilla olemaan eripäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628