Nainen mitä ominaisuuksia mihessä kiinnostaa

Anonyymi-ap

Paljon on juttuja ollut, siitä mikä ketäkin kiinnostaa. mutta ristiriitaisuudet sulkevat toisensa pois ja tokihan yksillösyyskin vaikuttaa.

19

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että, harrastaa ja liikkuu minun kanssani osin ja yksinkin tai kavereiden kanssa. On muutenkin yhteisiä suunnitelmia, joita on kiva odottaa. Saa ryypätä, jos se ei haittaa yhteisiä menoja ja on ajokunnossa reissuille mitä on sovittu. Tupakointi on kokonaan oma asiansa. Rakastelee ettei tarvitse puutteessa olla. Läheisyys ja hellyydenosoituksia silloin tällöin, kunhan ei koko ajan nuohoa. Ja vain minä olen hänen naisensa, ei muut.
      Omaa sellaisia ominaisuuksia joihin minä rakastun ja sitä kun en osaakaan määritellä, mitä ne ovat. Sieltä purskahtelee vain sisältäni tykästyminen, johonkin vain kohdustuu ja johonkin ei. Eli sattumalla on sormensa pelissä, etukäteen sitä ei kukaan voi määritellä.
      Lapsiasiaa en lainkaan tässä käsittele kun en ole 20-30 v, jolloin lapset on tehty, niihin miesvaateisiin kuului että otti vastuun lapsista ja perheestä yhdessä minun kanssani myös niin että omat tarpeet jäivät vähemmälle. Se valinta onnistui.

      • Komea, pitkä, keski-ikäinen, ulkonen habitus kohdillaan.
        Käsistään taitava, monessakin asiassa.
        Herrasmiesmäinen kohteliaisuus.
        Sivistynyt kantasuomalainen
        Autoileva ja varakas


      • Anonyymi
        Reuhopuntti kirjoitti:

        Komea, pitkä, keski-ikäinen, ulkonen habitus kohdillaan.
        Käsistään taitava, monessakin asiassa.
        Herrasmiesmäinen kohteliaisuus.
        Sivistynyt kantasuomalainen
        Autoileva ja varakas

        Kelpaisiko tällainen mies?

        Suurlähettiläät: Mitä miehen tulee


        https://www.youtube.com/watch?v=kp5EH-dWM9c

        kylmätotuus



      • Anonyymi
        Reuhopuntti kirjoitti:

        En avaa linkkejä. En siis tiedä

        Kai sinä sentään lukea osaat?
        Kirjoita Googlen- hakukenttään: Suurlähettiläät Mitä miehen tulee, niin sieltähän tuo biisi löytyy.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinä sentään lukea osaat?
        Kirjoita Googlen- hakukenttään: Suurlähettiläät Mitä miehen tulee, niin sieltähän tuo biisi löytyy.

        kylmätotuus

        Jestas, se vähän minkä kiinnitän huomiota nimimerkkeihin, olen luullut että kylmätotuus on mies. On ollut sen tyyppisiä kommentteja. En toki mitenkään mieltäni pahoita vaikka onkin ja on kiinnostunut miehestä. Saa olla vapaasti näin, mulla omassa elämässä tarpeeksi miettimistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinä sentään lukea osaat?
        Kirjoita Googlen- hakukenttään: Suurlähettiläät Mitä miehen tulee, niin sieltähän tuo biisi löytyy.

        kylmätotuus

        EVVK


    • Anonyymi

      Älykäs.

    • Anonyymi

      Omillaan toimeen tuleva, mutta pienituloinen kuten minäkin köyhä eläkeläinen. Siisti kuitenkin niin olemukseltaan kuin käytökseltään ja liikkuu kanssani kävellenkin. Lähtee kanssani humpallekin, mutta ei ala väkisin vääntämään KA-tansseja. Tykkää matkailla kanssani vain kotimaan lähireissuja, eikä vaadi mitään espanjan tai taikkujen lomia, mutta joskus lähtee risteilyllekin rentoutumaan ja nauttimaan valmiin pöydän antimista . Ei myöskään vaadi minua sukulaiskierrokselle koska en ole mikään näyttelyesine.
      Karsastan tyyppejä jotka luettelee omaisuuttaan ja kehuu autoaan jo ekoilla treffeillä, toisille eivät sitten kanssani enää pääsekään.

      TIEDÄN......tuollaista tyyppiä ei löydy!

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa ja kiihottaa mies, joka on fiksu ja ystävällinen ja sellainen symppis. Vouhkaajat ja besserwisserit taas eivät kiinnosta lainkaan.

      Arvostan miehessä hyväntahtoisuutta ja toimeliaisuutta. Omassa miehessäni on nämä kaikki ominaisuudet; hän on kiltti muttei mikään lapatossu vaan hyvinkin perinteisesti maskuliininen.

    • Anonyymi

      Vaikea märitellä mikä kinostaa?Kuhan ei juo,ei tupakoi ja ei ole partaa,On oltava liikunalinen ja inhoan viestejä.Joka hetki ei pidä tavata,

    • No ehkä sellainen joka on kiinnostunut myös muista ihmisistä siis jollain tasolla edes sosiaalinen eikä vaan omaan napaansa tuijottava itsekäs erakko. Varsinkin jos meinaa parisuhteessa olla.
      Ystävällinen ja kohtelias, avuliaskin. Ripaus empatiaakin saisi löytyä.

      Tietenkin siisti ja kaikin puolin itsestään huolehtimaan pyrkivä.

    • Anonyymi

      Älykkyytä ja hyvää oikeaoppista ulosantia

    • Anonyymi

      Pitääkö panna eka treffeillä, vai pihtaatko?

    • Anonyymi

      Se on vähän taktinen juttu, joskus on parempi näytellä siivoa tyttöä.

    • Anonyymi

      Rehellin inhimillinen , ihmisyys kohdillaan,
      nomaali älykäs suomalainen ihan tavallinen mies kiinostaa
      on parasta mitä tiedän,
      esm. rakennus ammattilaiset ovat selkeästi normaalia älykkäämpiä miehiä
      erittäin sopivia perheen isäksi ja vastuun tuntoisiksi todettuja,
      siis suomen e l i t t i ä jos kysytään ketkä ovat miehen suomen parasta ainesta ihmisenä !

    • Anonyymi

      Raksalla kymppinä.

    • Anonyymi

      Olen mies, mutta vastaan naisystäväni puolesta. Hän sanoi arvostavansa huomaavaisuuttani, rehellisyyttäni, avoimuuttani ja sitä, että voi luottaa kun sanon jotain, niin asia myös on niin. Tykkää siitä, että itse saa tuntea olevansa arvostettu. Tykkää myös kädentaidoistani.

      • Anonyymi

        OLET MIES
        ja se on todella PALJON ,



        PYSY loppuunasti miehenä vaimosi tykkää ja muutki tykkää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3227
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1086
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1043
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      54
      972
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      934
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      839
    Aihe