Millaista tähän aikaan

vuodesta?

Luin että malediiveillä on toukokuusta marraskuuhun sadekausi, mitähän se käytännössä tarkoittaa?
Kannattaako mennä sinne nyt kesällä vai talvella? Onko kellään kokemuksia millaista siellä noin yleissti on, iltaisin,ravintolat jne..
Kiitti.

3

1916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja paistaa

Itse olin elokuun alussa ja kun päästiin kentälle näkyvyys oli alle 30m kun tuli vettä. Sitten taikosi ja veneiltiin omalle saarelle jonka jälkeen satoi kaatamalla silloin tällöin. Ei haitanut enemmänkin hyvä koska toi vaihtelua auringon paisteeseen jota sitten oli pilvettömältä taivaalta 95% vaikka oli sade kausi. Sateen kesto n. syönnin verran. Meni syömään alkoi sataa ja kun lopetti niin taas paistoi pilvettömältä taivaalta mollukka. Tuuleksii mukavasti eli ei tarvinnut olla edes ilmastointia yöaikaan. Heidän kesällä sitten ei sada ja ei tuulekkaan joten suomalaiseen lämpöön tottuneena voi juuri sadakausi olla miellyttävämpi.

• Snorklish

Entä miten meri myrskyää kesä-aikaan?
        Onko niin kova aallokko vai pystyykö uimaan/snorklailemaan?

Kiitti :)

• suomiritu
        Snorklish kirjoitti:

Entä miten meri myrskyää kesä-aikaan?
        Onko niin kova aallokko vai pystyykö uimaan/snorklailemaan?

Kiitti :)

Olin kesäkuussa Malediiveillä ja joka päivä sade alkoi klo 12, mutta ei kestänyt kauan. Vain yhtenä päivänä oli pitkähihainen, kun tuli kylmä, muuten oli ihanan lämmintä, ei liian kuuma. Hyvin pysty snorklaan ja sukeltamaan, ei ollut aallokkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      165
      8410
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      447
      7543
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      156
      3619
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      114
      3033
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2735
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      42
      2046
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1621
    Aihe