Lopultakin tuli ilmi mitä haittavaikutuksia olen Astra zenega koronarokotteessa.
Kuinkahan monta ihmistä kuoli sen tuomiin veritulppiin ym .
Monella tuli sydämen liikakasvua ym.
Kukaan ei uskonut kun niistä varoiteltiin ja nyt yhtiö itse kertoo että oli haittavaikutuksia
Astra zenega
19
358
Vastaukset
- Anonyymi
Aika moni on kuollu sen seurauksena ja vielä enempi sairastunut loppuiäkseen. Pfizer ei ole vielä myöntänyt mitään mutta senkin aika tulee
- Anonyymi
No kun niin nopeesti koottiin lääke, ei sitä ehditty tarpeeks testaan.
Kliiniset testaukset tehtiin koko väestöllä, muuten lääkkeen testaus olisi ollut valmis vasta aikaisintaan 2023..
- Anonyymi
however kirjoitti:
Kliiniset testaukset tehtiin koko väestöllä, muuten lääkkeen testaus olisi ollut valmis vasta aikaisintaan 2023..
Maksaako joku valehtelustasi vai lämpimiksesikö vain..?
- Anonyymi
500 miljoonaa max jää maan päälle
- Anonyymi
Joka lääkkeessä haittavaikutuksia buranasta alkaen.
- Anonyymi
Kyllä ja joka lääkkeen pakkauksesa on lueteltu koko terveyskirjaston oireet mahdollisina haittavaikutuksina ja siksi, että näin lääketeollisuus välttää vastuunsa ja pesee ktensä.
Mitäs otit?
- Anonyymi
No joo, tavallaan onkin, mut koronarokotteessa on paljon, sydämen liikakasvua, aivoverenvuodon, keuhkoveritulpat ym veritulpat
- Anonyymi
Joka ainoalla lääkkeellä on haittoja. Asia on on yleisesti tiedossa. Opiskele lisää, ettet ole niin toivottoman pihalla.
- Anonyymi
Harvemmin on buranassa kuolemaan johtavia sivuvaikutuksia. Piikitykset olisi pitänyt lopettaa heti vakavien haittavaikutusten määrien noustessa, kuten tehtiin aikanaan sikapiikin kohdalla.
- Anonyymi
Päivitä tietosi:
https://www.theguardian.com/society/2000/mar/15/futureofthenhs.health
Mitkä sinusta nuo vakavat haittavaikutukset olivat ja mistä olet selvittänyt niiden määrän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivitä tietosi:
https://www.theguardian.com/society/2000/mar/15/futureofthenhs.health
Mitkä sinusta nuo vakavat haittavaikutukset olivat ja mistä olet selvittänyt niiden määrän?Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.
"Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona."
Saanko todisteita väitteellesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.
Niitä todisteita odotellessa.. meneekö kauan vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissako vei kielen sitten? Ehkä on parempi niin, jos vetää stetsonista mitä tahansa soopaa ja kuvittelee, että joku uskoo.
- Anonyymi
Minun tuttu ihminen sai melkein heti piikin jälkeen aivoverenvuodon ja joutui pitkäksi aikaa sairaalaan. Ei tullut entiseen kuntoon ja vuoden päästä sai toisen johon menehtyi.
Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä- Anonyymi
Siis piikin jälkeen ei voi muuten saada aivoverenvuotoa? Huoh, kahden tapahtuman ajallinen yhteys ei riitä todisteeksi yhtään mistään. Lisääkö jäätelön syönti hukkumisia?
"Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä"
Ai että oikein itse sanoi :D? Mistä hän sen tiesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis piikin jälkeen ei voi muuten saada aivoverenvuotoa? Huoh, kahden tapahtuman ajallinen yhteys ei riitä todisteeksi yhtään mistään. Lisääkö jäätelön syönti hukkumisia?
Ai että oikein itse sanoi :D? Mistä hän sen tiesi?Joo, kyllä se kieltämättä tollai on. En tiedä onko ihan mahdotonta saada suonivuotoa, mutta infarkti paremminkin komplikaationa tulee.
Suonen pitää olla hauras tai epämuodostunut, rikkoontua ulkoisesta voimasta tai tulla älyttömän korkee paine, että se vuotaa. Mutta normaalistikin paineet on raskaissa suorituksissa moninkertaiset ihannearvoihin verrattuna.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että oikein itse sanoi :D? Mistä hän sen tiesi?No ei nyt heti piikin jälkeen tietenkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117257- 475136
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562911Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101418Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1901324Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921073Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai300987Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?222930Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30886