Lopultakin tuli ilmi mitä haittavaikutuksia olen Astra zenega koronarokotteessa.
Kuinkahan monta ihmistä kuoli sen tuomiin veritulppiin ym .
Monella tuli sydämen liikakasvua ym.
Kukaan ei uskonut kun niistä varoiteltiin ja nyt yhtiö itse kertoo että oli haittavaikutuksia
Astra zenega
19
537
Vastaukset
- Anonyymi
Aika moni on kuollu sen seurauksena ja vielä enempi sairastunut loppuiäkseen. Pfizer ei ole vielä myöntänyt mitään mutta senkin aika tulee
- Anonyymi
No kun niin nopeesti koottiin lääke, ei sitä ehditty tarpeeks testaan.
Kliiniset testaukset tehtiin koko väestöllä, muuten lääkkeen testaus olisi ollut valmis vasta aikaisintaan 2023..
- Anonyymi
however kirjoitti:
Kliiniset testaukset tehtiin koko väestöllä, muuten lääkkeen testaus olisi ollut valmis vasta aikaisintaan 2023..
Maksaako joku valehtelustasi vai lämpimiksesikö vain..?
- Anonyymi
500 miljoonaa max jää maan päälle
- Anonyymi
Joka lääkkeessä haittavaikutuksia buranasta alkaen.
- Anonyymi
Kyllä ja joka lääkkeen pakkauksesa on lueteltu koko terveyskirjaston oireet mahdollisina haittavaikutuksina ja siksi, että näin lääketeollisuus välttää vastuunsa ja pesee ktensä.
Mitäs otit?
- Anonyymi
No joo, tavallaan onkin, mut koronarokotteessa on paljon, sydämen liikakasvua, aivoverenvuodon, keuhkoveritulpat ym veritulpat
- Anonyymi
Joka ainoalla lääkkeellä on haittoja. Asia on on yleisesti tiedossa. Opiskele lisää, ettet ole niin toivottoman pihalla.
- Anonyymi
Harvemmin on buranassa kuolemaan johtavia sivuvaikutuksia. Piikitykset olisi pitänyt lopettaa heti vakavien haittavaikutusten määrien noustessa, kuten tehtiin aikanaan sikapiikin kohdalla.
- Anonyymi
Päivitä tietosi:
https://www.theguardian.com/society/2000/mar/15/futureofthenhs.health
Mitkä sinusta nuo vakavat haittavaikutukset olivat ja mistä olet selvittänyt niiden määrän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivitä tietosi:
https://www.theguardian.com/society/2000/mar/15/futureofthenhs.health
Mitkä sinusta nuo vakavat haittavaikutukset olivat ja mistä olet selvittänyt niiden määrän?Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.
"Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona."
Saanko todisteita väitteellesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.
Niitä todisteita odotellessa.. meneekö kauan vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.
Kissako vei kielen sitten? Ehkä on parempi niin, jos vetää stetsonista mitä tahansa soopaa ja kuvittelee, että joku uskoo.
- Anonyymi
Minun tuttu ihminen sai melkein heti piikin jälkeen aivoverenvuodon ja joutui pitkäksi aikaa sairaalaan. Ei tullut entiseen kuntoon ja vuoden päästä sai toisen johon menehtyi.
Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä- Anonyymi
Siis piikin jälkeen ei voi muuten saada aivoverenvuotoa? Huoh, kahden tapahtuman ajallinen yhteys ei riitä todisteeksi yhtään mistään. Lisääkö jäätelön syönti hukkumisia?
"Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä"
Ai että oikein itse sanoi :D? Mistä hän sen tiesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis piikin jälkeen ei voi muuten saada aivoverenvuotoa? Huoh, kahden tapahtuman ajallinen yhteys ei riitä todisteeksi yhtään mistään. Lisääkö jäätelön syönti hukkumisia?
"Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä"
Ai että oikein itse sanoi :D? Mistä hän sen tiesi?Joo, kyllä se kieltämättä tollai on. En tiedä onko ihan mahdotonta saada suonivuotoa, mutta infarkti paremminkin komplikaationa tulee.
Suonen pitää olla hauras tai epämuodostunut, rikkoontua ulkoisesta voimasta tai tulla älyttömän korkee paine, että se vuotaa. Mutta normaalistikin paineet on raskaissa suorituksissa moninkertaiset ihannearvoihin verrattuna.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis piikin jälkeen ei voi muuten saada aivoverenvuotoa? Huoh, kahden tapahtuman ajallinen yhteys ei riitä todisteeksi yhtään mistään. Lisääkö jäätelön syönti hukkumisia?
"Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä"
Ai että oikein itse sanoi :D? Mistä hän sen tiesi?No ei nyt heti piikin jälkeen tietenkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664