Astra zenega

Anonyymi-ap

Lopultakin tuli ilmi mitä haittavaikutuksia olen Astra zenega koronarokotteessa.
Kuinkahan monta ihmistä kuoli sen tuomiin veritulppiin ym .
Monella tuli sydämen liikakasvua ym.
Kukaan ei uskonut kun niistä varoiteltiin ja nyt yhtiö itse kertoo että oli haittavaikutuksia

19

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika moni on kuollu sen seurauksena ja vielä enempi sairastunut loppuiäkseen. Pfizer ei ole vielä myöntänyt mitään mutta senkin aika tulee

    • Anonyymi

      No kun niin nopeesti koottiin lääke, ei sitä ehditty tarpeeks testaan.

      • Kliiniset testaukset tehtiin koko väestöllä, muuten lääkkeen testaus olisi ollut valmis vasta aikaisintaan 2023..


      • Anonyymi
        however kirjoitti:

        Kliiniset testaukset tehtiin koko väestöllä, muuten lääkkeen testaus olisi ollut valmis vasta aikaisintaan 2023..

        Maksaako joku valehtelustasi vai lämpimiksesikö vain..?


    • Anonyymi

      500 miljoonaa max jää maan päälle

    • Anonyymi

      Joka lääkkeessä haittavaikutuksia buranasta alkaen.

      • Anonyymi

        Kyllä ja joka lääkkeen pakkauksesa on lueteltu koko terveyskirjaston oireet mahdollisina haittavaikutuksina ja siksi, että näin lääketeollisuus välttää vastuunsa ja pesee ktensä.
        Mitäs otit?


    • Anonyymi

      No joo, tavallaan onkin, mut koronarokotteessa on paljon, sydämen liikakasvua, aivoverenvuodon, keuhkoveritulpat ym veritulpat

    • Anonyymi

      Joka ainoalla lääkkeellä on haittoja. Asia on on yleisesti tiedossa. Opiskele lisää, ettet ole niin toivottoman pihalla.

    • Anonyymi

      Harvemmin on buranassa kuolemaan johtavia sivuvaikutuksia. Piikitykset olisi pitänyt lopettaa heti vakavien haittavaikutusten määrien noustessa, kuten tehtiin aikanaan sikapiikin kohdalla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.

        "Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona."

        Saanko todisteita väitteellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.

        Niitä todisteita odotellessa.. meneekö kauan vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.

        Kissako vei kielen sitten? Ehkä on parempi niin, jos vetää stetsonista mitä tahansa soopaa ja kuvittelee, että joku uskoo.


    • Anonyymi

      Minun tuttu ihminen sai melkein heti piikin jälkeen aivoverenvuodon ja joutui pitkäksi aikaa sairaalaan. Ei tullut entiseen kuntoon ja vuoden päästä sai toisen johon menehtyi.
      Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä

      • Anonyymi

        Siis piikin jälkeen ei voi muuten saada aivoverenvuotoa? Huoh, kahden tapahtuman ajallinen yhteys ei riitä todisteeksi yhtään mistään. Lisääkö jäätelön syönti hukkumisia?

        "Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä"
        Ai että oikein itse sanoi :D? Mistä hän sen tiesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis piikin jälkeen ei voi muuten saada aivoverenvuotoa? Huoh, kahden tapahtuman ajallinen yhteys ei riitä todisteeksi yhtään mistään. Lisääkö jäätelön syönti hukkumisia?

        "Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä"
        Ai että oikein itse sanoi :D? Mistä hän sen tiesi?

        Joo, kyllä se kieltämättä tollai on. En tiedä onko ihan mahdotonta saada suonivuotoa, mutta infarkti paremminkin komplikaationa tulee.
        Suonen pitää olla hauras tai epämuodostunut, rikkoontua ulkoisesta voimasta tai tulla älyttömän korkee paine, että se vuotaa. Mutta normaalistikin paineet on raskaissa suorituksissa moninkertaiset ihannearvoihin verrattuna.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis piikin jälkeen ei voi muuten saada aivoverenvuotoa? Huoh, kahden tapahtuman ajallinen yhteys ei riitä todisteeksi yhtään mistään. Lisääkö jäätelön syönti hukkumisia?

        "Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä"
        Ai että oikein itse sanoi :D? Mistä hän sen tiesi?

        No ei nyt heti piikin jälkeen tietenkään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe