Astra zenega

Anonyymi-ap

Lopultakin tuli ilmi mitä haittavaikutuksia olen Astra zenega koronarokotteessa.
Kuinkahan monta ihmistä kuoli sen tuomiin veritulppiin ym .
Monella tuli sydämen liikakasvua ym.
Kukaan ei uskonut kun niistä varoiteltiin ja nyt yhtiö itse kertoo että oli haittavaikutuksia

19

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika moni on kuollu sen seurauksena ja vielä enempi sairastunut loppuiäkseen. Pfizer ei ole vielä myöntänyt mitään mutta senkin aika tulee

• Anonyymi

No kun niin nopeesti koottiin lääke, ei sitä ehditty tarpeeks testaan.

• Kliiniset testaukset tehtiin koko väestöllä, muuten lääkkeen testaus olisi ollut valmis vasta aikaisintaan 2023..

• Anonyymi
        however kirjoitti:

Kliiniset testaukset tehtiin koko väestöllä, muuten lääkkeen testaus olisi ollut valmis vasta aikaisintaan 2023..

Maksaako joku valehtelustasi vai lämpimiksesikö vain..?

• Anonyymi

500 miljoonaa max jää maan päälle

• Anonyymi

Joka lääkkeessä haittavaikutuksia buranasta alkaen.

• Anonyymi

Kyllä ja joka lääkkeen pakkauksesa on lueteltu koko terveyskirjaston oireet mahdollisina haittavaikutuksina ja siksi, että näin lääketeollisuus välttää vastuunsa ja pesee ktensä.
        Mitäs otit?

• Anonyymi

No joo, tavallaan onkin, mut koronarokotteessa on paljon, sydämen liikakasvua, aivoverenvuodon, keuhkoveritulpat ym veritulpat

• Anonyymi

Joka ainoalla lääkkeellä on haittoja. Asia on on yleisesti tiedossa. Opiskele lisää, ettet ole niin toivottoman pihalla.

• Anonyymi

Harvemmin on buranassa kuolemaan johtavia sivuvaikutuksia. Piikitykset olisi pitänyt lopettaa heti vakavien haittavaikutusten määrien noustessa, kuten tehtiin aikanaan sikapiikin kohdalla.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.

"Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona."

Saanko todisteita väitteellesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä vaikutuksista on kirjattu suuret määrät kuolintodistuksina syyllä korona.

Niitä todisteita odotellessa.. meneekö kauan vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kissako vei kielen sitten? Ehkä on parempi niin, jos vetää stetsonista mitä tahansa soopaa ja kuvittelee, että joku uskoo.

• Anonyymi

Minun tuttu ihminen sai melkein heti piikin jälkeen aivoverenvuodon ja joutui pitkäksi aikaa sairaalaan. Ei tullut entiseen kuntoon ja vuoden päästä sai toisen johon menehtyi.
      Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä

• Anonyymi

Siis piikin jälkeen ei voi muuten saada aivoverenvuotoa? Huoh, kahden tapahtuman ajallinen yhteys ei riitä todisteeksi yhtään mistään. Lisääkö jäätelön syönti hukkumisia?

"Sanoi itse heti ensimmäisen jälkeen että sai sen koronapiikistä"
        Ai että oikein itse sanoi :D? Mistä hän sen tiesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis piikin jälkeen ei voi muuten saada aivoverenvuotoa? Huoh, kahden tapahtuman ajallinen yhteys ei riitä todisteeksi yhtään mistään. Lisääkö jäätelön syönti hukkumisia?

Joo, kyllä se kieltämättä tollai on. En tiedä onko ihan mahdotonta saada suonivuotoa, mutta infarkti paremminkin komplikaationa tulee.
        Suonen pitää olla hauras tai epämuodostunut, rikkoontua ulkoisesta voimasta tai tulla älyttömän korkee paine, että se vuotaa. Mutta normaalistikin paineet on raskaissa suorituksissa moninkertaiset ihannearvoihin verrattuna.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt heti piikin jälkeen tietenkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe