Itseruskettava

Mimmu

Heips!

Ootteko kokeilleet Itseruskettavia suihkeita taikka voiteita iholle? Itse tutustuin Roc;n Minesol Bronze suihkeeseen. Se on hajustamaton ja ihotautilääkereiden testaama. Se on muuten tosi hyvä ja kun laittaa vartalolle, niin se kans pysyy eikä edes lähde "viirumaisella" tavalla pois suihkun yhteydessä. Kasvoissa nyt vähän tahtonut oikutella, kun kasvoni helpommin kuivaa. Suosittelen kyllä ihan kokeiltavaksi, mutta aika hyvässä kunnossa pitää ihon olla, ei ainakaan kannata laittaa Ihottuman ollessa pahana.

3

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkistä

      kiitos vinkistä täytyypä kokeilla, mulla on tosi kuiva ja helposti ärtyvä iho, joten kaipaan itseruskettavaa, joka levittyy tasaisesti ja jossa ei ole hajusteita! Oletko löytänyt mitään kasvoille sopivaa tuotetta?

      • mimmu

        Toi Roc;in Minezol Bronze on tarkoitettu kasvoille ja vartaloniholle. Kun laitoin eka kerran, niin olin että, hitsi miten tasainen rusketus koko vartalolla =)
        No siinä meni sitten muutama päivä ja mun kasvojen iho ei tykkää tuosta tuotteesta. Kamalia läikkiä siellätäällä, aivan kuin "maitokahviläikkiä", koska mun kasvojen iho on kuivenpi ja vaatii päivittäin voidetta.

        Olen varovasti kokeillut kuoria ja ajattelin kyllä, että kun saan "läikikkyyden" pois, niin kokeilen laittaa kevyemmän määrän. Kuitenkin tämä tuote on sillai kokonaisuudessaan tosi hyvä. Ja sillai ainutkin, jota minä voin käyttää.

        Uskon, että voit kokeilla, mutta varovaisuutta. Kun Ihosi on ihan kamalan kuiva,niin itseruskettava kyllä jämähtää pahoin rutikuivaan ihoon.


      • mimmu kirjoitti:

        Toi Roc;in Minezol Bronze on tarkoitettu kasvoille ja vartaloniholle. Kun laitoin eka kerran, niin olin että, hitsi miten tasainen rusketus koko vartalolla =)
        No siinä meni sitten muutama päivä ja mun kasvojen iho ei tykkää tuosta tuotteesta. Kamalia läikkiä siellätäällä, aivan kuin "maitokahviläikkiä", koska mun kasvojen iho on kuivenpi ja vaatii päivittäin voidetta.

        Olen varovasti kokeillut kuoria ja ajattelin kyllä, että kun saan "läikikkyyden" pois, niin kokeilen laittaa kevyemmän määrän. Kuitenkin tämä tuote on sillai kokonaisuudessaan tosi hyvä. Ja sillai ainutkin, jota minä voin käyttää.

        Uskon, että voit kokeilla, mutta varovaisuutta. Kun Ihosi on ihan kamalan kuiva,niin itseruskettava kyllä jämähtää pahoin rutikuivaan ihoon.

        Olen muistaakseni kerran kokeillut the body shopista saatavaa itseruskettavaa ja voin sanoa,että kokemus ei ollut kovin hyvä.Iho ärsytystä se ei aiheuttanut mutta väri ei vaan pysynyt!en sitten tiedä uskallanko kokeilla enää uudestaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe