Heips!
Ootteko kokeilleet Itseruskettavia suihkeita taikka voiteita iholle? Itse tutustuin Roc;n Minesol Bronze suihkeeseen. Se on hajustamaton ja ihotautilääkereiden testaama. Se on muuten tosi hyvä ja kun laittaa vartalolle, niin se kans pysyy eikä edes lähde "viirumaisella" tavalla pois suihkun yhteydessä. Kasvoissa nyt vähän tahtonut oikutella, kun kasvoni helpommin kuivaa. Suosittelen kyllä ihan kokeiltavaksi, mutta aika hyvässä kunnossa pitää ihon olla, ei ainakaan kannata laittaa Ihottuman ollessa pahana.
Itseruskettava
3
572
Vastaukset
- vinkistä
kiitos vinkistä täytyypä kokeilla, mulla on tosi kuiva ja helposti ärtyvä iho, joten kaipaan itseruskettavaa, joka levittyy tasaisesti ja jossa ei ole hajusteita! Oletko löytänyt mitään kasvoille sopivaa tuotetta?
- mimmu
Toi Roc;in Minezol Bronze on tarkoitettu kasvoille ja vartaloniholle. Kun laitoin eka kerran, niin olin että, hitsi miten tasainen rusketus koko vartalolla =)
No siinä meni sitten muutama päivä ja mun kasvojen iho ei tykkää tuosta tuotteesta. Kamalia läikkiä siellätäällä, aivan kuin "maitokahviläikkiä", koska mun kasvojen iho on kuivenpi ja vaatii päivittäin voidetta.
Olen varovasti kokeillut kuoria ja ajattelin kyllä, että kun saan "läikikkyyden" pois, niin kokeilen laittaa kevyemmän määrän. Kuitenkin tämä tuote on sillai kokonaisuudessaan tosi hyvä. Ja sillai ainutkin, jota minä voin käyttää.
Uskon, että voit kokeilla, mutta varovaisuutta. Kun Ihosi on ihan kamalan kuiva,niin itseruskettava kyllä jämähtää pahoin rutikuivaan ihoon. mimmu kirjoitti:
Toi Roc;in Minezol Bronze on tarkoitettu kasvoille ja vartaloniholle. Kun laitoin eka kerran, niin olin että, hitsi miten tasainen rusketus koko vartalolla =)
No siinä meni sitten muutama päivä ja mun kasvojen iho ei tykkää tuosta tuotteesta. Kamalia läikkiä siellätäällä, aivan kuin "maitokahviläikkiä", koska mun kasvojen iho on kuivenpi ja vaatii päivittäin voidetta.
Olen varovasti kokeillut kuoria ja ajattelin kyllä, että kun saan "läikikkyyden" pois, niin kokeilen laittaa kevyemmän määrän. Kuitenkin tämä tuote on sillai kokonaisuudessaan tosi hyvä. Ja sillai ainutkin, jota minä voin käyttää.
Uskon, että voit kokeilla, mutta varovaisuutta. Kun Ihosi on ihan kamalan kuiva,niin itseruskettava kyllä jämähtää pahoin rutikuivaan ihoon.Olen muistaakseni kerran kokeillut the body shopista saatavaa itseruskettavaa ja voin sanoa,että kokemus ei ollut kovin hyvä.Iho ärsytystä se ei aiheuttanut mutta väri ei vaan pysynyt!en sitten tiedä uskallanko kokeilla enää uudestaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453