Heips!
Ootteko kokeilleet Itseruskettavia suihkeita taikka voiteita iholle? Itse tutustuin Roc;n Minesol Bronze suihkeeseen. Se on hajustamaton ja ihotautilääkereiden testaama. Se on muuten tosi hyvä ja kun laittaa vartalolle, niin se kans pysyy eikä edes lähde "viirumaisella" tavalla pois suihkun yhteydessä. Kasvoissa nyt vähän tahtonut oikutella, kun kasvoni helpommin kuivaa. Suosittelen kyllä ihan kokeiltavaksi, mutta aika hyvässä kunnossa pitää ihon olla, ei ainakaan kannata laittaa Ihottuman ollessa pahana.
Itseruskettava
3
543
Vastaukset
- vinkistä
kiitos vinkistä täytyypä kokeilla, mulla on tosi kuiva ja helposti ärtyvä iho, joten kaipaan itseruskettavaa, joka levittyy tasaisesti ja jossa ei ole hajusteita! Oletko löytänyt mitään kasvoille sopivaa tuotetta?
- mimmu
Toi Roc;in Minezol Bronze on tarkoitettu kasvoille ja vartaloniholle. Kun laitoin eka kerran, niin olin että, hitsi miten tasainen rusketus koko vartalolla =)
No siinä meni sitten muutama päivä ja mun kasvojen iho ei tykkää tuosta tuotteesta. Kamalia läikkiä siellätäällä, aivan kuin "maitokahviläikkiä", koska mun kasvojen iho on kuivenpi ja vaatii päivittäin voidetta.
Olen varovasti kokeillut kuoria ja ajattelin kyllä, että kun saan "läikikkyyden" pois, niin kokeilen laittaa kevyemmän määrän. Kuitenkin tämä tuote on sillai kokonaisuudessaan tosi hyvä. Ja sillai ainutkin, jota minä voin käyttää.
Uskon, että voit kokeilla, mutta varovaisuutta. Kun Ihosi on ihan kamalan kuiva,niin itseruskettava kyllä jämähtää pahoin rutikuivaan ihoon. mimmu kirjoitti:
Toi Roc;in Minezol Bronze on tarkoitettu kasvoille ja vartaloniholle. Kun laitoin eka kerran, niin olin että, hitsi miten tasainen rusketus koko vartalolla =)
No siinä meni sitten muutama päivä ja mun kasvojen iho ei tykkää tuosta tuotteesta. Kamalia läikkiä siellätäällä, aivan kuin "maitokahviläikkiä", koska mun kasvojen iho on kuivenpi ja vaatii päivittäin voidetta.
Olen varovasti kokeillut kuoria ja ajattelin kyllä, että kun saan "läikikkyyden" pois, niin kokeilen laittaa kevyemmän määrän. Kuitenkin tämä tuote on sillai kokonaisuudessaan tosi hyvä. Ja sillai ainutkin, jota minä voin käyttää.
Uskon, että voit kokeilla, mutta varovaisuutta. Kun Ihosi on ihan kamalan kuiva,niin itseruskettava kyllä jämähtää pahoin rutikuivaan ihoon.Olen muistaakseni kerran kokeillut the body shopista saatavaa itseruskettavaa ja voin sanoa,että kokemus ei ollut kovin hyvä.Iho ärsytystä se ei aiheuttanut mutta väri ei vaan pysynyt!en sitten tiedä uskallanko kokeilla enää uudestaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284