Koiranpennun ummetus

minä vaan...

Ajattelin kysellä tällaista asiaa, kun pentumme on ollut kovalla nyt päivän ajan. Huutaa ulostaessaan, ja takapuoleen jää ulostetta, huutaa kun ei saa tätä pois. Heti kun otan pois niin on taas normaali. Milläköhän vatsan saisi normaaliksi??Mielestäni koira ei ole syönyt mitään normaalista poikkeavaa, jollei kissanruuasta johdu (kissa tiputti eilen kuppinsa lattialle ja koira ehti tietenkin ruokaa maistelemaan, ennen kuin sain sen siivottua. Ulosteessa oli hieman verta, ei kuitenkaan mitenkään näkyvästi. takapuolessa ei mitään näkynyt. Huomenna on onneksi rokotusaika eläinlääkäriin (siis 12viikkoinen pentu). Ajattelin vain, jos ummetus tänään vielä jatkuu, niin oliskikohan ehdotuksia mitä ruokaa kannattaisi antaa...??

5

5885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan...

Niin ja siis koira on muuten ollut ihan normaali, riehunut yhtä paljon kuin normaalisti :) ja iloinen ollut, ruoka maittaa ja kissojen kanssa juoksee ympäri asuntoa ja koittaa kaikkea kiellettyä tehdä :) Ei ainakaan kipeältä muuten vaikuta :)

• kuule

antaisit sille parafiiniöljyä ruokalusikallisen.
        Apteekista haet pienen pullon,ei oo edes kallista.
        Ei iske ripulille,vaan helpottaa sen jumin.
        Oon joutunut tuolle pennulle antamaan ekoina kuukausina lähes päivittäin kun söi pienempänä hiekkaa,kiviä ym.

• antaa koirallesi parafiiniöljyä, jota saa apteekista ilman reseptiä. Ell:n annosohje on minun koirille tuttavieni koirille ollut 0,5 dl 2 x pv:ssä. Ja jos se tulee ulos muutaman tunnin sisällä (voi mennä 5h tai enemmänkin välillä), niin suolessa ei ole hirveesti esteitä, mutta jos vuorokauteen ei tule ulos, koiralla on selvästi jotain suolessa.

Yksi hyvä keino on myös antaa koiralle kauraleseitä ruoan mukana. Ja Tehobakt on myös hyvä juttu -myös ripulihäiriöissä.

• minä vain...

Kiitoksia paljon vastauksista=) nyt ostamaan parafiiniöljyä, jospa vaikka auttaisi :)

• kissa hullu

Meitä vaivaa sama ongelma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      640
      2944
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      109
      1582
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1556
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1400
    5. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      116
      1307
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1276
    7. 105
      1147
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1061
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      970
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      949
    Aihe