Koiranpennun ummetus

minä vaan...

Ajattelin kysellä tällaista asiaa, kun pentumme on ollut kovalla nyt päivän ajan. Huutaa ulostaessaan, ja takapuoleen jää ulostetta, huutaa kun ei saa tätä pois. Heti kun otan pois niin on taas normaali. Milläköhän vatsan saisi normaaliksi??Mielestäni koira ei ole syönyt mitään normaalista poikkeavaa, jollei kissanruuasta johdu (kissa tiputti eilen kuppinsa lattialle ja koira ehti tietenkin ruokaa maistelemaan, ennen kuin sain sen siivottua. Ulosteessa oli hieman verta, ei kuitenkaan mitenkään näkyvästi. takapuolessa ei mitään näkynyt. Huomenna on onneksi rokotusaika eläinlääkäriin (siis 12viikkoinen pentu). Ajattelin vain, jos ummetus tänään vielä jatkuu, niin oliskikohan ehdotuksia mitä ruokaa kannattaisi antaa...??

5

5729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan...

Niin ja siis koira on muuten ollut ihan normaali, riehunut yhtä paljon kuin normaalisti :) ja iloinen ollut, ruoka maittaa ja kissojen kanssa juoksee ympäri asuntoa ja koittaa kaikkea kiellettyä tehdä :) Ei ainakaan kipeältä muuten vaikuta :)

• kuule

antaisit sille parafiiniöljyä ruokalusikallisen.
        Apteekista haet pienen pullon,ei oo edes kallista.
        Ei iske ripulille,vaan helpottaa sen jumin.
        Oon joutunut tuolle pennulle antamaan ekoina kuukausina lähes päivittäin kun söi pienempänä hiekkaa,kiviä ym.

• antaa koirallesi parafiiniöljyä, jota saa apteekista ilman reseptiä. Ell:n annosohje on minun koirille tuttavieni koirille ollut 0,5 dl 2 x pv:ssä. Ja jos se tulee ulos muutaman tunnin sisällä (voi mennä 5h tai enemmänkin välillä), niin suolessa ei ole hirveesti esteitä, mutta jos vuorokauteen ei tule ulos, koiralla on selvästi jotain suolessa.

Yksi hyvä keino on myös antaa koiralle kauraleseitä ruoan mukana. Ja Tehobakt on myös hyvä juttu -myös ripulihäiriöissä.

• minä vain...

Kiitoksia paljon vastauksista=) nyt ostamaan parafiiniöljyä, jospa vaikka auttaisi :)

• kissa hullu

Meitä vaivaa sama ongelma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10802
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6923
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5583
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4870
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4134
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3649
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3454
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3382
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      20
      2829
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      56
      2617
    Aihe