Hei. Kysyisin neuvoa, miten päästä Robin Hood - The legend of Sherwood -pelissän eteenpäin.
Olen ilmeisesti 2. kentässä, jossa Robin on pelastanut ne miekkoset siitä "torilta" ja tappanut muutenkin kaikki sotilaat..
Robinin pitäisi päästä seuraavaksi sinne ylhäällä olevaan linnaan, ja jotain toista apuna käyttäen päästä muurin yli?
Miten?
PItääkö käyttää jotain niistä ukoista apuna ja miten sitä quick actioniä tulee käyttää jos tulee?
Kiitos jos etukäteen
APUA, Robin Hood pc-peli
3
429
Vastaukset
- paavo
ei siinä niin pidä tehdä vaan pitää mennä kaupungin rajalle missä on kyltti jossa lukee "sherwood"
- robin gamer
APUA OLEN JO MONTA PÄIVÄÄ MIETTINYT MITEN PELISSÄ ROBIN HOOD THE LEGEND OF SHERWOODIN PITÄÄ TEHDÄ OLEN MELKEIN KAI KOLMANNESSA TASOSSA SE PITÄÄ VETÄÄ LÄPI.
SIINÄ KAI PITÄÄ PELASTAA MARIAN SIELTÄ KORKEALLA OLEVASTA LINNASTA MUTTA MITEN SINNE PÄÄSEE JA SIINÄ PITÄÄ VIEDÄ MUNKKI TUCK JOHONKIN PAIKKAAN MUTTA MIHIN
VASTAAJILLE RAIKUVAT KIITOKSET - noob88
robin gamer kirjoitti:
APUA OLEN JO MONTA PÄIVÄÄ MIETTINYT MITEN PELISSÄ ROBIN HOOD THE LEGEND OF SHERWOODIN PITÄÄ TEHDÄ OLEN MELKEIN KAI KOLMANNESSA TASOSSA SE PITÄÄ VETÄÄ LÄPI.
SIINÄ KAI PITÄÄ PELASTAA MARIAN SIELTÄ KORKEALLA OLEVASTA LINNASTA MUTTA MITEN SINNE PÄÄSEE JA SIINÄ PITÄÄ VIEDÄ MUNKKI TUCK JOHONKIN PAIKKAAN MUTTA MIHIN
VASTAAJILLE RAIKUVAT KIITOKSETMariania ei tartte pelastaa, vaan kolkkaat sen munkin ja viet sen sinne kirkon "sakastiin" eli siihen pikkuhuoneeseen. Sitte robin ripittäytymiskoppiin ja siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469