Teholäpät ja tavalliset?

XMustasurmaX

Eli tarvitseeko Boyesen teholäpät erilaisen läppäkotelon, vai sopiiko ne teholäpät tavallisten läppien tilalle?
Kyseessä Suzuki Pv..

23

7922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopedman

Kyllä ne käy ihan tavalliseen läppärunkoon.

• XMustasurmaX

Jees! Hyvä homma.. hassua kuinka edelliset huijaus viestit yllättäen katosivat tästä =D

• ???
        XMustasurmaX kirjoitti:

Jees! Hyvä homma.. hassua kuinka edelliset huijaus viestit yllättäen katosivat tästä =D

Ne läpät tosiaan on noin 4*4cm muovinpalaset, joista EI kannata maksaa kymmeniä euroja vaikka ois mitä ainetta, minkään aineen neliöhinta ei ole niin suuri!

• Mopedman
        ??? kirjoitti:

Ne läpät tosiaan on noin 4*4cm muovinpalaset, joista EI kannata maksaa kymmeniä euroja vaikka ois mitä ainetta, minkään aineen neliöhinta ei ole niin suuri!

Ensinnäkin Boyesenit ovat 2-porttiset ja lasikuidusta valmistettu. Varmaan itse materiaali ei niinkään paljon maksa vaan läppien tekeminen oikean kokoisiksi ja paksuisiksi ja että ne myös toimivat tarkoitetulla tavalla.

• .,,.
        Mopedman kirjoitti:

Ensinnäkin Boyesenit ovat 2-porttiset ja lasikuidusta valmistettu. Varmaan itse materiaali ei niinkään paljon maksa vaan läppien tekeminen oikean kokoisiksi ja paksuisiksi ja että ne myös toimivat tarkoitetulla tavalla.

Läpät maksaa vaikkapa 25€, aine niihin 20c, prässin napin painaminen 10c valmistajan väliin ottaminen 20€ ja vielä jää liikkellekin, melko kallista siis!

• Mopedman
        .,,. kirjoitti:

Läpät maksaa vaikkapa 25€, aine niihin 20c, prässin napin painaminen 10c valmistajan väliin ottaminen 20€ ja vielä jää liikkellekin, melko kallista siis!

Jonkunhan se prässiki ym. laiteet on pitäny maksaa.

• Kova hinta
        Mopedman kirjoitti:

Jonkunhan se prässiki ym. laiteet on pitäny maksaa.

Veikkaan että prässi toimii salalla tavalla kuten se prässi jolla tehdään euroihmeen muovituotteita, oikea hinta olisi siis noin 2€ ja jäisi vielä myyjällekin vähän.

Sama se on skoottereissa, kaikki ne kiinnassa tehdään, osat maksaa noin 400€ ja työ ehkä 50€ ja skootteri suomessa 3000€, eli joku ottaa väöhän välistä mopo-osissa

• Mopedman
        Kova hinta kirjoitti:

Veikkaan että prässi toimii salalla tavalla kuten se prässi jolla tehdään euroihmeen muovituotteita, oikea hinta olisi siis noin 2€ ja jäisi vielä myyjällekin vähän.

Sama se on skoottereissa, kaikki ne kiinnassa tehdään, osat maksaa noin 400€ ja työ ehkä 50€ ja skootteri suomessa 3000€, eli joku ottaa väöhän välistä mopo-osissa

Sehän on kaupan käynnin perus asia että valmistetaan tuotteita mahdollisimman pienillä kustannuksilla ja myydän kuluttajille mahdollisimman kalliilla.

• XMustasurmaX
        ??? kirjoitti:

Huijauspa tosiaan, varmaan nyt joku piirtoheitin kavlo siihen käy..

• ----
        .,,. kirjoitti:

voithan sää tietysti itekki ne läpät tehä.... vähä helpommalla kuitenki pääsee ostamalla...

• .,..
        ---- kirjoitti:

voithan sää tietysti itekki ne läpät tehä.... vähä helpommalla kuitenki pääsee ostamalla...

Ite tehtynä aineet yksiin läppiin maksaa noin 18 senttiä eli noin 150 kertaa vähemmän kuin kaupassa :)

• Mopedman
        .,.. kirjoitti:

Ite tehtynä aineet yksiin läppiin maksaa noin 18 senttiä eli noin 150 kertaa vähemmän kuin kaupassa :)

Mistähän materiaalista saat itse valmistettua läpät 18 centtiin?

• SpedePappa
        Mopedman kirjoitti:

Mistähän materiaalista saat itse valmistettua läpät 18 centtiin?

AWBTR

• ,.,.
        XMustasurmaX kirjoitti:

Huijauspa tosiaan, varmaan nyt joku piirtoheitin kavlo siihen käy..

NIISTÄ EI OLE MUUTA HYÖTYÄ KUIN SE ETTÄ KAAUTTIMESTA OYTTYYN PÄÄSE MUTTA EI PYTYSTÄ KAASUTTIMEEN.

ELI KAASARISTA PYTTYYN PITÄIS PÄÄSTÄ PIRUN HELPOLLA MUT POISPÄIN EI MILLÄÄN. NIIN EI SE KAASU TIEDÄ ONKO NE LÄPÄT HIILIKUITUU TAI MUOVII

• hka...
        ,.,. kirjoitti:

NIISTÄ EI OLE MUUTA HYÖTYÄ KUIN SE ETTÄ KAAUTTIMESTA OYTTYYN PÄÄSE MUTTA EI PYTYSTÄ KAASUTTIMEEN.

ELI KAASARISTA PYTTYYN PITÄIS PÄÄSTÄ PIRUN HELPOLLA MUT POISPÄIN EI MILLÄÄN. NIIN EI SE KAASU TIEDÄ ONKO NE LÄPÄT HIILIKUITUU TAI MUOVII

ne läpät päästää tavaraa kampikammioon ylösvirtaius kanavien ohi silloin kun koneelle annetaan kierroksia.

• gekko...
        Mopedman kirjoitti:

Oli pakko ottaa kantaa tuohon, ettäkö ei muka raaka aine maksaisi. Jos on esim. boysenin tehöläpät ja nehän ovat hiilikuitua ja sehän vasta maksaakin. Jos kukaan tietää miten niitä tehdään niin ymmärtää sen hinnan. Ottakaapa selvää miten sellanen levy tehdään hiilikuidusta ja kattokaa niitä hintoja.

• Mopedman
        gekko... kirjoitti:

Oli pakko ottaa kantaa tuohon, ettäkö ei muka raaka aine maksaisi. Jos on esim. boysenin tehöläpät ja nehän ovat hiilikuitua ja sehän vasta maksaakin. Jos kukaan tietää miten niitä tehdään niin ymmärtää sen hinnan. Ottakaapa selvää miten sellanen levy tehdään hiilikuidusta ja kattokaa niitä hintoja.

Näköjään joku myös minun lisäkseni ymmärtää. Eli materiaalihan on punottu ohuista säikeistä, tehty oikean paksuiseksi esim. boyesenin 2-porttisissa läpissä alempi on paksumpi ja ylempi ohuempi.

• haista paska
        hka... kirjoitti:

ne läpät päästää tavaraa kampikammioon ylösvirtaius kanavien ohi silloin kun koneelle annetaan kierroksia.

haista paska joka et tiedä boyeseneistä mitään!

• kyllä ne hiilikuitu läpät on aika hyvät ja kannattaa siitä lappärungosta viilata niihin 2 kanavaan jääneet valujämät pois. elikkä läpillä ei juurikaan eroa ole joten kannattaa panostaa läppärungon virtaavuuteen.

• b cxxcb xzdcbv

boysenin läpät on kylä aivan perseestä ja niitä ei kannata hommata vaa hommaa mielummin v force 3 ja koko läppärunko :)

• Anonyymi
        UUSI

Äijjä miten pistät vf3 peeveeseen tai toki modaamalla saa mutta jos boysenit on perseestä nii varmasti enemmän perseestä modata vf3 peeveeseen

• bdfgbvsdbdg
    • Anonyymi
      UUSI

joa se ääni on tärkeä.. niin noh äänihän vähentää aina tehoa, kuluu tehoa sen äänen tuottamiseenkin.. ota kokonaan pakoputki pois.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe