Miten ihmeessä niitä taloja voi muka ostaa ku ei tehtävistäkää saa rahaa ja ei kehtaa taksikuskina kaa olla ku siitä tienaa nii vähä! Ja miten niin tä taloja ryöstetään?
san andreas
5
1248
Vastaukset
- mudmen
mikähän pelikonsoli se mahtaa olla
- Ryder
Taloja voi ryöstää tehtävän Robbing Uncle Sam jälkeen (Ryder). Tarkemmat ohjeet www.gtafin.com ja sieltä san andreas vinkit.
- joo
jos et haluu käyttää koodeja nii tapa huumediilereitä los santosissa.. yhest diileristä saa n.2000
- Aefor
sinun pitää hankkia rahaa jollakin tavalla kuten minä käytän uhkapelejä esim... raviveto ja ravivedon ansiosta minulla on 850 miljoonaa ja minä pystyn käyttää yleensä 2 asetta kerrallaan paitsi sinkoo sniperii silenced pistolii noita aseita minä en voi käyttää 2 asetta kerrallaan mutta 2 katkaistua haulikkoa minä pystyn käyttää 2 kerrallaan
- jaskapaska
jos oot pc nii sano pelissaä : hesoyam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245