24.6 syntyneitä rapuja???

sellainen

Niin että onkos kukaan muu syntynyt kyseisenä päivänä??

18

3388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skrab=)

joo mä oon syntyny kyseisenä päivänä...kuulemma aika voimallinen päivä syntyä ja onhan se niikukesä juhla juttu ja ns.tasan puol vuosinen...niiku nimm.joulu on taas 24.12 nii toi 24.6 on niiku tasa puolet siitä...ihan kiva omalla tavallaan tuo omal tavallaan erikoinen syntymäpäivä...juhannusaatto oli sillo ku synnyin mut nykyäähän se menee viikonpäivän mukaan mut tänä vuonna sattu toi 24.6 olemaan just se aattopäivä=)...jihuu hyvä mw 24.6 syntyneet "voimalliset" ravut...olen itse nais puolinen entäs itse?

• rapuN 69

Mie olen syntynyt 24.6-69 myös.

• vaimoke

Mieheni on syntynyt 24.6.68.

• raputyttönen

Mie oon kans syntyny 24.6.-82. Sattuukin tänä vuonna mukavasti juhannusaatolle, koko kansa juhlii :) en muista/tiedä, oliko aatto silloin kun synnyin vai miten se on mennyt...

• sannuli81

minä myös

• RapuN_25

Juu, olen myös syntynyt silloin 24.6.. =)

• Minna

....24.6.68 ja mummoni tasan 40 vuotta aikaisemmin ! Teininä seukkasin kundin kanssa jolla sama synttäripäivä ja hänen äidillään myös :))

• tyttö82

ilmottaudutaan 24.6 syntyneeksi

• kkkc
        tyttö82 kirjoitti:

ilmottaudutaan 24.6 syntyneeksi

24,6,71

• rapu

rapu järvenpäästä on syntyny 24.6

• 20+4

i have too. :)

• Rauta-akka

Minäkin 24.6.1962

• NRapu

Täällä kans 24.6.1981 rapu nainen

• Anonyymi

On!

• Anonyymi

Meikäläinen on syntynyt 24.6.

• Anonyymi

mun äidin mies on syntynyt muistaakseni 26.6 = rapu = paljon kotona, herkkä ja sopuisa

• Anonyymi

rapu on näitä kotihiirimerkkejä kuten härkä

• Anonyymi

yksi huippu-urheilija rapu joka äskettäin täytti vuosia = tais olla toissapäivänä ja hän urheili (telkkarilähetys) ja voitti sen kisan . Rapumainen olemus naamalla. Herkkä, mut hieman kova ulkokuori joka hämää paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      139
      4386
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      342
      2209
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2094
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1810
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1777
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1469
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      486
      1355
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1326
    Aihe