Niin että onkos kukaan muu syntynyt kyseisenä päivänä??
24.6 syntyneitä rapuja???
18
3388
Vastaukset
- Skrab=)
joo mä oon syntyny kyseisenä päivänä...kuulemma aika voimallinen päivä syntyä ja onhan se niikukesä juhla juttu ja ns.tasan puol vuosinen...niiku nimm.joulu on taas 24.12 nii toi 24.6 on niiku tasa puolet siitä...ihan kiva omalla tavallaan tuo omal tavallaan erikoinen syntymäpäivä...juhannusaatto oli sillo ku synnyin mut nykyäähän se menee viikonpäivän mukaan mut tänä vuonna sattu toi 24.6 olemaan just se aattopäivä=)...jihuu hyvä mw 24.6 syntyneet "voimalliset" ravut...olen itse nais puolinen entäs itse?
- rapuN 69
Mie olen syntynyt 24.6-69 myös.
- vaimoke
Mieheni on syntynyt 24.6.68.
- raputyttönen
Mie oon kans syntyny 24.6.-82. Sattuukin tänä vuonna mukavasti juhannusaatolle, koko kansa juhlii :) en muista/tiedä, oliko aatto silloin kun synnyin vai miten se on mennyt...
- sannuli81
minä myös
- RapuN_25
Juu, olen myös syntynyt silloin 24.6.. =)
- Minna
....24.6.68 ja mummoni tasan 40 vuotta aikaisemmin ! Teininä seukkasin kundin kanssa jolla sama synttäripäivä ja hänen äidillään myös :))
- tyttö82
ilmottaudutaan 24.6 syntyneeksi
- kkkc
tyttö82 kirjoitti:
ilmottaudutaan 24.6 syntyneeksi
24,6,71
- rapu
rapu järvenpäästä on syntyny 24.6
- 20+4
i have too. :)
- Rauta-akka
Minäkin 24.6.1962
- NRapu
Täällä kans 24.6.1981 rapu nainen
- Anonyymi
On!
- Anonyymi
Meikäläinen on syntynyt 24.6.
- Anonyymi
mun äidin mies on syntynyt muistaakseni 26.6 = rapu = paljon kotona, herkkä ja sopuisa
- Anonyymi
rapu on näitä kotihiirimerkkejä kuten härkä
- Anonyymi
yksi huippu-urheilija rapu joka äskettäin täytti vuosia = tais olla toissapäivänä ja hän urheili (telkkarilähetys) ja voitti sen kisan . Rapumainen olemus naamalla. Herkkä, mut hieman kova ulkokuori joka hämää paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1394386Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3422209Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071810
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561777Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571469Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4861355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441326