24.6 syntyneitä rapuja???

sellainen

Niin että onkos kukaan muu syntynyt kyseisenä päivänä??

18

3756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skrab=)

joo mä oon syntyny kyseisenä päivänä...kuulemma aika voimallinen päivä syntyä ja onhan se niikukesä juhla juttu ja ns.tasan puol vuosinen...niiku nimm.joulu on taas 24.12 nii toi 24.6 on niiku tasa puolet siitä...ihan kiva omalla tavallaan tuo omal tavallaan erikoinen syntymäpäivä...juhannusaatto oli sillo ku synnyin mut nykyäähän se menee viikonpäivän mukaan mut tänä vuonna sattu toi 24.6 olemaan just se aattopäivä=)...jihuu hyvä mw 24.6 syntyneet "voimalliset" ravut...olen itse nais puolinen entäs itse?

• rapuN 69

Mie olen syntynyt 24.6-69 myös.

• vaimoke

Mieheni on syntynyt 24.6.68.

• raputyttönen

Mie oon kans syntyny 24.6.-82. Sattuukin tänä vuonna mukavasti juhannusaatolle, koko kansa juhlii :) en muista/tiedä, oliko aatto silloin kun synnyin vai miten se on mennyt...

• sannuli81

minä myös

• RapuN_25

Juu, olen myös syntynyt silloin 24.6.. =)

• Minna

....24.6.68 ja mummoni tasan 40 vuotta aikaisemmin ! Teininä seukkasin kundin kanssa jolla sama synttäripäivä ja hänen äidillään myös :))

• tyttö82

ilmottaudutaan 24.6 syntyneeksi

• kkkc
        tyttö82 kirjoitti:

ilmottaudutaan 24.6 syntyneeksi

24,6,71

• rapu

rapu järvenpäästä on syntyny 24.6

• 20+4

i have too. :)

• Rauta-akka

Minäkin 24.6.1962

• NRapu

Täällä kans 24.6.1981 rapu nainen

• Anonyymi

On!

• Anonyymi

Meikäläinen on syntynyt 24.6.

• Anonyymi

mun äidin mies on syntynyt muistaakseni 26.6 = rapu = paljon kotona, herkkä ja sopuisa

• Anonyymi

rapu on näitä kotihiirimerkkejä kuten härkä

• Anonyymi

yksi huippu-urheilija rapu joka äskettäin täytti vuosia = tais olla toissapäivänä ja hän urheili (telkkarilähetys) ja voitti sen kisan . Rapumainen olemus naamalla. Herkkä, mut hieman kova ulkokuori joka hämää paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      71
      1568
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      1034
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      50
      844
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      821
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      760
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      756
    7. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      734
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      719
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      697
    Aihe