Niin että onkos kukaan muu syntynyt kyseisenä päivänä??
24.6 syntyneitä rapuja???
18
4064
Vastaukset
- Skrab=)
joo mä oon syntyny kyseisenä päivänä...kuulemma aika voimallinen päivä syntyä ja onhan se niikukesä juhla juttu ja ns.tasan puol vuosinen...niiku nimm.joulu on taas 24.12 nii toi 24.6 on niiku tasa puolet siitä...ihan kiva omalla tavallaan tuo omal tavallaan erikoinen syntymäpäivä...juhannusaatto oli sillo ku synnyin mut nykyäähän se menee viikonpäivän mukaan mut tänä vuonna sattu toi 24.6 olemaan just se aattopäivä=)...jihuu hyvä mw 24.6 syntyneet "voimalliset" ravut...olen itse nais puolinen entäs itse?
- rapuN 69
Mie olen syntynyt 24.6-69 myös.
- vaimoke
Mieheni on syntynyt 24.6.68.
- raputyttönen
Mie oon kans syntyny 24.6.-82. Sattuukin tänä vuonna mukavasti juhannusaatolle, koko kansa juhlii :) en muista/tiedä, oliko aatto silloin kun synnyin vai miten se on mennyt...
- sannuli81
minä myös
- RapuN_25
Juu, olen myös syntynyt silloin 24.6.. =)
- Minna
....24.6.68 ja mummoni tasan 40 vuotta aikaisemmin ! Teininä seukkasin kundin kanssa jolla sama synttäripäivä ja hänen äidillään myös :))
- tyttö82
ilmottaudutaan 24.6 syntyneeksi
- kkkc
tyttö82 kirjoitti:
ilmottaudutaan 24.6 syntyneeksi
24,6,71
- rapu
rapu järvenpäästä on syntyny 24.6
- 20+4
i have too. :)
- Rauta-akka
Minäkin 24.6.1962
- NRapu
Täällä kans 24.6.1981 rapu nainen
- Anonyymi
On!
- Anonyymi
Meikäläinen on syntynyt 24.6.
- Anonyymi
mun äidin mies on syntynyt muistaakseni 26.6 = rapu = paljon kotona, herkkä ja sopuisa
- Anonyymi
rapu on näitä kotihiirimerkkejä kuten härkä
- Anonyymi
yksi huippu-urheilija rapu joka äskettäin täytti vuosia = tais olla toissapäivänä ja hän urheili (telkkarilähetys) ja voitti sen kisan . Rapumainen olemus naamalla. Herkkä, mut hieman kova ulkokuori joka hämää paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2585681NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1375165Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284918Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1292207- 4051867
Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova541784Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann181732HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a951715- 991483
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3981401