Niin että onkos kukaan muu syntynyt kyseisenä päivänä??
24.6 syntyneitä rapuja???
18
3392
Vastaukset
- Skrab=)
joo mä oon syntyny kyseisenä päivänä...kuulemma aika voimallinen päivä syntyä ja onhan se niikukesä juhla juttu ja ns.tasan puol vuosinen...niiku nimm.joulu on taas 24.12 nii toi 24.6 on niiku tasa puolet siitä...ihan kiva omalla tavallaan tuo omal tavallaan erikoinen syntymäpäivä...juhannusaatto oli sillo ku synnyin mut nykyäähän se menee viikonpäivän mukaan mut tänä vuonna sattu toi 24.6 olemaan just se aattopäivä=)...jihuu hyvä mw 24.6 syntyneet "voimalliset" ravut...olen itse nais puolinen entäs itse?
- rapuN 69
Mie olen syntynyt 24.6-69 myös.
- vaimoke
Mieheni on syntynyt 24.6.68.
- raputyttönen
Mie oon kans syntyny 24.6.-82. Sattuukin tänä vuonna mukavasti juhannusaatolle, koko kansa juhlii :) en muista/tiedä, oliko aatto silloin kun synnyin vai miten se on mennyt...
- sannuli81
minä myös
- RapuN_25
Juu, olen myös syntynyt silloin 24.6.. =)
- Minna
....24.6.68 ja mummoni tasan 40 vuotta aikaisemmin ! Teininä seukkasin kundin kanssa jolla sama synttäripäivä ja hänen äidillään myös :))
- tyttö82
ilmottaudutaan 24.6 syntyneeksi
- kkkc
tyttö82 kirjoitti:
ilmottaudutaan 24.6 syntyneeksi
24,6,71
- rapu
rapu järvenpäästä on syntyny 24.6
- 20+4
i have too. :)
- Rauta-akka
Minäkin 24.6.1962
- NRapu
Täällä kans 24.6.1981 rapu nainen
- Anonyymi
On!
- Anonyymi
Meikäläinen on syntynyt 24.6.
- Anonyymi
mun äidin mies on syntynyt muistaakseni 26.6 = rapu = paljon kotona, herkkä ja sopuisa
- Anonyymi
rapu on näitä kotihiirimerkkejä kuten härkä
- Anonyymi
yksi huippu-urheilija rapu joka äskettäin täytti vuosia = tais olla toissapäivänä ja hän urheili (telkkarilähetys) ja voitti sen kisan . Rapumainen olemus naamalla. Herkkä, mut hieman kova ulkokuori joka hämää paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887