Mikä on mielestänne luotettavin kovalevymerkki (ja malli)???
Paljon ASIANTUNTEVIA vastauksia, kiitos!!!
Paras kovalevymerkki
9
1827
Vastaukset
- pjotr
erään tietotekniikkalehden lukijoiden äänestys:
Western Digital 34%
Seagate 25%
Maxtor 20%
Hitachi 9%
Samsung 9%
Mikrobitin järkevän hintaisen huipputason pc:n kiintolevy:
Seagate Barracuda
Oman koneen kiintolevy:
Seagate Barracuda
Oma mielipide 3 parasta:
Western Digital
Seagate
Maxtor - Rannanjauri
Se mistä valmistetaan Kauhavan rauta
- AM Tiainen
Segaten levyt ovat pidemmän aikaa olleet erittäin luotettavia levyjä.
Levymerkki jota EHDOTTOMASTI PITÄÄ VÄLTTÄÄ ON MAXTOR. Maxtorin toimintavarmuus on todella huono ja foorumeilta saa jatkuvasti kuulla kuin Maxtorin kovalevy on mennyt hajalle.- (3 hajos putkeen)
Nyt Seagate, ei ongelmia (5v. takuu)
- tumppu1st
...että koko maailmassa on vain kolme kiintolevyjä valmistavaa yritystä(tehtaita toki lienee satoja). Siispä samoja levyjä tehdään eri nimillä = samalta liukuhihnalta tulee levyjä, joihin lätkitään eri tarrat päälle. Vertailut eivät siis ihan välttämättä mene 'oikein'.
Saa toki oikaista, jos vankkaa vastatietoa osaa laittaa.
-T- kuin vain 3
Seagate
Western Digital
Maxtor
nuo jo mainittiin mutta on vielä ainakin pari muuta.:
Samsung
Hitachi
Ja nyt näköjään Verkkokauppa myy sellaista uudehkoa saksalaista merkkiä kuin ExcelStor.
Ja ennenmuinoin oli sellaisiakin (nyttemmin lopettaneita) merkkejä kuin:
Fujitsu (ei taida enää itse valmistaa levyjä)
IBM
Quantum
Conner - xyz
kuin vain 3 kirjoitti:
Seagate
Western Digital
Maxtor
nuo jo mainittiin mutta on vielä ainakin pari muuta.:
Samsung
Hitachi
Ja nyt näköjään Verkkokauppa myy sellaista uudehkoa saksalaista merkkiä kuin ExcelStor.
Ja ennenmuinoin oli sellaisiakin (nyttemmin lopettaneita) merkkejä kuin:
Fujitsu (ei taida enää itse valmistaa levyjä)
IBM
Quantum
ConnerNo eipä mennyt arvaus ihan kohdalleen. Vähän tarkkuutta vastauksiin, jos saan pyytää.
itse käyttämäni kovon tyyppi...
Maxtor Atlas 10K IV ja vaikka onkin maxtor, niin hyvin skulaa :-)- mrl586
Seagatea sekä Western Digitalia on kehuttu monessa paikoissa hyviksi kiintolevymerkeiksi.
Koneistani löytyy mm.
250 Gt Western Digital, SATA-levy
20 Gt Seagate, PATA-levy (vuosimalli 1999)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381