SATAKUNNAN KESKUSSAIRAALA

MIELIPITEITÄ

Elikkäs niin, mitäpä teillä on kokemuksia sairaalasta ja varsinkin oletko saanut huonoa hoitoa...?? kokemuksia ja mielipiteitä, kiitos jo etukäteen.

52

5712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvoboost

on ne vähäiset kokemukset.

• blackmagictiger

MUTTA JOS MÄ ASUISIN PORISSA TAI RAUMALLA NIIN MUT VARMAAN LÄHETTETTÄS SINNE

• volvoboost
        blackmagictiger kirjoitti:

MUTTA JOS MÄ ASUISIN PORISSA TAI RAUMALLA NIIN MUT VARMAAN LÄHETTETTÄS SINNE

mitä sitte.

• ninni

Kokemuksia on itsellä kahden synnytyksen verran - ei muuta valittamista kuin ekalla kerralla ynseähkö miespuolinen gynekologi, mutta epäystävällisiä lääkäreitä Suomessa riittää jokaiseen sairaalaan ja terveyskeskukseen, yksityisvastaanotoillekin. Aviomies on sairastanut ja tavallaan sairastaa edelleenkin vakavahkoa kroonista tautia eli on joutunut potilaaksi useita kertoja, kokemukset ovat olleet positiivisia. Tiedän monien haukkuvan Satakunnan keskussairaalaa, mutta itsellä ei ole ollut pienintäkään syytä moiseen.

• Hoitsu

Eiköhän SatKs:aa haukuta kuten kaikkea muutakin porissa olevaa. Totta kyllä on, että siellä on joitakin melko ynseitä lääkäreitä ja hoitajia, mutta pääpiirteittäin siellä on ammattitaitoista ja muutenkin mukavaa väkeä. Suureen sairaalaan mahtuu monenlaista tallaajaa töihin. Ja ihmisethän tunnetusta muistavat ja puhuvat mieluiten huonoista kokemuksista.

Esimerkiksi kuinka moni SatKs:n potilaista jättää paika haukkumatta? Suurin osa. Miksi? Koska ei ole haukuttavaa. Toiset ihmiset nyt vain kokevat kokevansa kaikkialla vääryyttä ja huonoa kohtelua. Joskus voisi olla syytä vilkaista peiliinkin.

• djIIJA

VITTU PÄÄHÄS, KATO ITSE PEILIIN MIKÄLI SE KESTÄÄ. PORIN SAIRAALA KUSEE KAIKIN PUOLIN, KAIKKI ULOS SIELTÄ JA UUSIA HOITAJIS JA LÄÄKÄREITÄ KEHIIN

• hoitsu
        djIIJA kirjoitti:

VITTU PÄÄHÄS, KATO ITSE PEILIIN MIKÄLI SE KESTÄÄ. PORIN SAIRAALA KUSEE KAIKIN PUOLIN, KAIKKI ULOS SIELTÄ JA UUSIA HOITAJIS JA LÄÄKÄREITÄ KEHIIN

Koskapa vastauksesi oli noin hyvin perusteltu ja sisälsi arvokkaita mielipiteitä, joita ilman emme tule toimeen, voisitkin siis itse kouluttautua lääkäriksi tai hoitajaksi sen sijaan että pyörit netissä todistamassa meille idiotismin uutta tulemista.

Ai niin, eihän Äo:lla joka on pakkasen puolella pääse kuin suojatyöpaikkoihin.

• Anonyymi
        hoitsu kirjoitti:

Koskapa vastauksesi oli noin hyvin perusteltu ja sisälsi arvokkaita mielipiteitä, joita ilman emme tule toimeen, voisitkin siis itse kouluttautua lääkäriksi tai hoitajaksi sen sijaan että pyörit netissä todistamassa meille idiotismin uutta tulemista.

Ai niin, eihän Äo:lla joka on pakkasen puolella pääse kuin suojatyöpaikkoihin.

Perustele voiko Äo olla pakkasen puolella

• mamma

minun siskoni, tosin nyt edesmennyt siskoni;( oli kaksi kuukautta sairaalassa ,ja meistä omaisista perushoito oli mitä oli, jos ei omaiset olisi ollut niin paljon osastolla ei oli hiuksia kammattu ,ei huulia rasvattu,kyllä tarpeet tuotiin, mutta jos ei itse jaksa niin hoitaja ei voinut oloa yhtään kohentaa, ei viety edes vessaan, vaikka jalat ei kantaneet ,nuorelle lyötiin vain vaippa takamuksiin,mutta hänet siirrettiinkin turkuun ja hoito oli tosiaan parasta huolenpitoa.mutta sekään ei parantanut siskoani.......

• minäpä vaan

porin sairaalassa ei kuunnella potilaita eikä huomioida heidän kipujaan tai muita tuntemuksia... tiedän ainakin 5 tapausta kun porista ol lähetetty potilas pois ja vähätelty vaivoja, ei olla edes tutkittu henkilöitä, tokaistu vaan että ei sinua mikään vaivaa, lähe kotiin... nämä kaikki henkilöt olisivat olleet todellakin avuntarpeessa, siksipä hekin menivät turkuun tai yksityiselle poriin ja ainakin kahdelle tämä porin sairaalan vähättely ja tutkimattomuus olivat kohtalokkaat. olen kyllä kuullut hyvääkin porista mutta päänsääntösesti vain huonoa.

• viime syksynä

sairastin tossa viime syksynä vakavaa sairautta!
      jouduin käymään tosi usein kokeissa,vikaa ei löytynyt!!!hoitajatkin luulivat minun olevan mieleltäni sairas kun ramppasin siellä paikymmentä kertaa!!!
      nyt saisivat nokillen jos kuulisivat että olin ja olen vieläkin todella vakavasti sairas!

• Gregori

Ensiapuun ei kannata mennä. Ainakaan jos on tosi pahasti itsensä telonut. Kaveri on hoitajana siellä ja kertoili että ne periaatteesta istuttavat kaikkia 2 tuntia jonossa vastalauseena yöpäivystyksen keskittämisestä poriin.

• jonna

mun mummu oli jalastaan leikkauksessa, leikkaus suju ok. leikkauksen jälkeen jalka oli sairaan kipee ja mummu sano hoitajil n. 10 krt et sattuu sillai ku olis veritulppa siin jalas(mummul ollu 2 krt aiemmi veritulppa).hoitajat vähätteli, et se on toi sukka ku kiristää ja lähetettii kotii ja mummu lähti heti ekana yönä takas sairaalaa ku särki jalka nii kovin ja kas vaan ku siel oli se veritulppa.....ks on ihan perseestä muutenkin, voisin kertoo mont eri tapausta...

• kekkonen

Kaikille näille arvostelijoille: mikä vittu siinä oikein on, että suomessa ja varsinkin porissa huomioidaan vain huonot puolet, haukut, ym. ja oikein tykätään arvostella muita? Heitetäänpä arvio, kuinka monta potilasta satks:ssa käy vuoden aikana? Melko iso luku on kyseessä. Jos osa näistä saa mielestään/omaisen mielestä huonoa hoitoa, syyllistetään koko sairaala vittu vahtimestareineenkin täydellisen paskaksi ja kyvyttömäksi paikaksi. Entäpä se suurempi osa, joka on tyytyväinen saamaansa hoitoon? Eihän siitä voi puhua, kun ei voi ruotia muiden tekemisiä ja pönkittää omaa egoaan. Kyllä huomaa että pori on aika pieni kaupunki. Henkisesti ainakin ahdas.

Sama koskee vaikkapa ruokailupaikkoja. Yksi saa vatsanpuruja, jolloin koko rafla arvostellaan huithelvettiin, vaikka ennen tätä yhtä paikassa olisi käynyt tuhat tyytyväistä asiakasta.

Tämä asia kertoo porilaisten luonteesta enemmän kuin mikään muu.

• Entinen lekuri

SatKs ongelma on se, että sairaanhoitajat ovat tulleet ahneiksi ja syrjäyttävät perushoitajat.
      Haalitaan kaikki yövuorot ja viikonlopputyöt, silloin voi rauhassa surfailla netissäkin.
      Nämä hienonokat ei paljon potilaista perusta. Varovat vain, ettei valkoiset vaatteet tuhriinnu ja meikit on kohadallaan jos se ihana lääkäri sattuisi osastolla poikkeamaan.

• streptokokki66

omista kokemuksista huono paikka, jalka leikattiin väärin.
      polille menin ja nuori lääkärinkloppi sanoin, että käsi on ok paranee itsestään
      eli hauislihas revennyt pahasti.....ei vieläkään kunnossa.

sukulainen hyppäsi polilla, välillä ambulanssilla ,sekä taksilla varmasti n 10 kertaa.
      aina vaan lähetettiin kotiin eli koko pulju vain rahastaa.

toki sinnen mahtuu hyviä lääkäreitä ja hoitajia siivoojia ,mutta yleisesti sairaalan
      toiminta ei ole parhaasta päästä, jo ihan ystäväpiiristä löytyy useita joilla on mennyt
      leikkaus pieleen ja korvauksia maksettu.

• Vain negat.

Nimenomaan huonoa hoitoa. Vaitiolovelvollisuutta ei noudateta, vaan asiat kerrotaan kolmannelle osapuolelle. Tarvittavia verikokeita ei oteta, vaan diagnoosi "lyödään hatusta". Potilasoikeuksia ja ihmisoikeuksia ei noudateta.

• Mmmmmmm1239876

Keskussairaalassa huhtikuussa 2012 ja hyvää hoitoa. Ruoka hyvää ja hoitajat todella mukavia.

• kokemus

Se on kyllä fakta että hoitajien työaika täyttyy suureksi osaksi facebookista ja keskenään juoruilusta.Kuinkahan monta hoitovirhettä on tapahtunut facebookissa roikkumisen vuoksi?niitä ei vaan ääneen myönnetä.

• Ei sapeta enää.

Minä olin sapenpoistoleikkauksessa hiljattain. Parempaa hoitoa olen saanut vain eräässä Espanjalaisessa yksityissairaalassa mutta se maksoi hunajata. SatKs:ssa sain melkein yhtä hyvää palvelua ja halvalla. Se oli kuinolisi kynnenleikkauksessa käynyt. Ei pahaa sanottavaa kenestäkään koko hoitoketjussa.

• putket vaihrettu

Kävin korvakivun takia siellä ja veivät heti leikkaussaliin.Mitään ei poistettu mutta jotain lisättiin.Nyt kun käyn paskalla niin kengät vaihtaa väriä tummanharmaasta ruskeaan vaikka istun pytyllä.Myös hengitys haisee aina pierressä sipulikeitolle.

• Huippu toiminta

Vene vahinkoni 2009. Uistintelineen muoviputkea nousin korjaamaan, seisten kuljettajan paikalla. Otin tukea putkeen, joka meni palasiksi ja samassa lensin selälleni auton lattialle, sekä päävamma tuli samassa.
      Erittäin kova päänsärky, mutta menin huvilalle vielä nukkumaan yöksi. Aamulla kauhistuksena totesin, että puhe oli mennyt ja sietämätön pään särky. Yritin puhelimella yhteyttä ja se oli mennyt rikki ja ensin aina meni vain yhdelle toistamiseen. Sieltä oli hälytetty ja vietiin sairaalaan.
      Kauhistuttava tilanne, kun tapaturmassa puhe menee ja huonossa kunnossa pää tärskystä. Järkyttävin tilanne tuli, kun olin kokoisin Tunturi lapista ja yhteyttä sinne otettiin, kun tulin jonkinlaiseen kuntoon. Sieltä vaan oli, jo sairasauto heti lähtenyt noutamaan, ettei kunnalle tulee kallita Keskussairaala hoito laskuja. Keskussairaalassa kerrottiit, ettei tulisi lähettää ja voi menehtyä matkalla, sekä heidän tulisi antaa ensin hoitaa kuntoon. Keskussairaalaan lääkärit neuvottelivat lasten kanssa, jotka tekivät minun puolestani täysikorvaus maksu sitomuksen hoidon jatkamiseksi.
      Keskussairaala hoiti minut kuntoon ja pääsin pois sairaalahoidosta. Erittäin hyvä että Keskussairaalan lääkärit saivat hoitaa minut kuntoon. Nyt on erittäin hyvät suunnitelmat ja toteutuu, että potilan voidaan hoitaa, siellä missä joutuu sairaalaan. Eikä lähdetä erittäin huonokuntoista potilasta säästöjen johdosta siirtämään ja voi menehtyä matkalla. Erittäin hyvä Keskussairaalan lääkäreiden toiminta. Nyt olen täysin terve.

• Mittarimaria

On kokemusta myös Turusta ja pidän saamaani hoitoa Porissa laadukkaana.Olen ollut leikkauksessa ja leikkauksen jälkeisessä hoidossa. Kuin taivaaseen olisi päässyt kun pääsin Turusta Poriin.
      Lääkäreissä ei ole mitään vikaa, ei myöskään hoitajissa. Yksi virolainen hoitaja muistuu joka päivä mieleeni. MIten ihana ihminen hän onkaan.

Yhtä asiaa jäin miettimään. Ruoka on hyvää ja sitä tuodaan reilusti, mutta kukaan ei valvo, että vanhemmat ja sairaat sitä syövät. Tarjotin palautetaan sellaisenaan.

On luonnollista, että yöpäivystyksessä on epäpäteviä lääkäreitä. Huomaahan sen potilas, jos lääkäri ei ole vielä valmis.Siellä moni käy opettelemassa, mutta aina joskus kuulemma sattuu helmiä joukkoon.

Alituinen valitus on rumaa ja turhaa kun täällä Suomessa saamme vielä hoitoa melkein ilmaiseksi. Kiitollisuus olisi joskus poikaa.

• haavainen

Olin 30.11.2015 (muutama tunti sitten) Sat.Ks;n endoskopiayksikössä paksusuolentähystystyksesssä, joka hoidettiin erinomaisesti. Tunsin olevani osaavissa ja ystävällisissä käsissä.
      Työn iloa ja jaksamista teille, tekijät!

• paskempi_mesta

Sain lähetteen samaan toimenpiteeseen, niin siellä herra isoisooherra lääkäri katsoi koneelta hyvinhän olet pärjännyt 15v edellisestä leikkauksesta ja passitti siltä seisomalta kotiin.
        Kehtasi pitkästi vaahdota, että minun täytyy heti mennä laihdutusleikkaukseen tai olen kohta kuollut mies.
        Itsellä jäi aika tyhjä tai pikemmin vedätetty olo käynnistä, josta kuitenkin aiheutui minulle kustannuksia 2x25e kelataksi ja poliklinikkamaksu. Onko tämä satasairaalan uusi rahankeräyskampanja ottaa asiakkaita liukuhihnatyyliin vastaanotolle asiakkaasta välittämättä?

• armonkalliolla

Joo Satakunnan keskussairaalaan kannattaa ehdottomasti mennä jos haluaa päästä hengestään pian. Ensin siellä sössitään hoito ja sitten kun ei voida muuta niin lätkäistään elvytyskielto. Että semmosta sontaa siellä jaetaan. Muutenkin on erittäin epähygieeninen paikka "hoitohommat" ei näytä olevan hanskassa. "lääkärit" kokemattomia oppipoikia useimmiten, omaisia ei kuunnella, no se on sitä henkistä köyhyyttä sekin niinkuin elvytyskieltojen. jakaminenkin. Ei toisella ihmisellä ole oikeutta jättää ketään elvyttämättä, sillä kukaan ei voi leikkiä Jumalaa ja vain Jumalalla on oikeus päättää ihmisen elämästä tai kuolemasta. Voi niitä reppanoita jotka luulevat olevansa Jumalaa viisaampia, huonosti käy mutta omapahan on asiansa. Sitä saa mitä tilaa.

• Jos jumala päättää elämästä ja kuolemasta, niin ei kai silloin pitäisi elvyttää lainkaan, vaan antaa ihmisen kuolla silloin, kun se luonnollisesti tapahtuisi? Elvytyskielto "lätkäistään" silloin, jos on epätodennäköistä, että potilas voisi elää ihmisarvoista elämää elvytyksen jälkeen. Ei se ole kuolemasta päättämistä vaan potilas kuolee sitten, kun elimistö ei enää jaksa (oli siihen sitten jollain jumalalla tms. osuutta tai ei).

• Anonyymi

"Ei toisella ihmisellä ole oikeutta jättää ketään elvyttämättä, sillä kukaan ei voi leikkiä Jumalaa "

Laittomuuden lapsi leikkii Jumalaa, kun pitää itseään jumalana:

https://raamattu.fi/raamattu/KR38/2TH.2/2.-Tessalonikalaiskirje-2
        (jakeet 3-4, 8-9)

Okkultistit pitävät itseään jumalana, ja niitähän on mm. Satakunnassa.

• EiHYvääPalvelua

Tilasin hankalalle naapurille peräsuolen tähystyksen tehtäväksi nenän kautta, eivät perhana suostuneet, eivät taida osata, ovatkohan edes lääkäreitä?

• potilaana_ollut

Osa hoitajista on ihan mukavia ja selvästi asiansa osaavia, osa taas täysiä kusipäitä eli ylimielisiä ja töykeitä potilaita kohtaan.

Sama koskee näitä fysioterapeutteja, poislukien että ne ovat jokainen täysiä mulkkuja omassa treenatussa erinomaisuudessaan. Vittuilevat isossa jalkaleikkauksessa olleelle potilaalle jos tämä ei heti leikkausta seuraavana päivänä viiletä pitkin käytäviä kyynärsauvojen kanssa.

Lisäksi tuntuu että sairaala on jo nyt liian iso, kukaan ei siellä tiedä mistään mitään jos vaikkapa harvoin sairaalassa käyvä potilas jotain asiaa tiedustelee. Ja erikoista on se että oma-aloitteisesti ei potilaalle kerrota yhtään mitään mistään, potilaan pitää itse osata kysyä kaikki asiat.

Olen ollut samanlaisessa leikkauksessa sekä Raumalla että Porissa, ja on sanottava että kyllä Raumalla homma sujui paljon juohevammin kuin Porissa. Minulle kerrottiin ennen leikkausta mitä minulle tehdään, leikkauksen jälkeen myös leikannut lääkäri kävi minua katsomassa huoneessa ja selosti mitä oli tehnyt. Porissa piti kaikki kysyä itse, ja leikanneen lääkärin näin ensimmäistä kertaa puolitoista kuukautta leikkauksen jälkeen ollessani kontrollikäynnillä.

Toki Rauman sairaala on paljon pienempi mutta samalla myös paljon kodikkaampi tunnelmaltaan ja Raumalla en ole koskaan törmännyt yhteenkään töykeään hoitajaan vaikka olen ollut Raumalla useammankin kerran leikattavana, Porissa vain kerran.

• einariiii

ensiapu ja vastaanotto on täysin perseestä

• Mysteriaa

Onko kellään kokemuksia Porin KS Hammaslääkäripäivystyksestä?

• Minulla

on kokemusta.

• täälläsama

minulla on, mutta ei kovin paljon

• Sairasvääns

Lääkäreistä ja hoitajista vain hyvää sanottavaa, mutta tämä ei hoitava -henkilöstö, joka istuu naama nutturalla vastaanotoissa ei saa hyviä pisteitä. Muijat ovat aina sen näköisiä, että asiakas häiritsee valtavasti heidän työtään tullessaan ilmoittautumaan. Nämä "vastaanottojat" antavat kuitenkin vastaanotolle tulevalle ensivaikutelman talosta. Tällä viikolla kävin yhdellä polilla eikä ilmoittaumisessa istunut naisihminen edes tervehtinyt. Tasapuolisuuden nimissä hän ei tervehtinyt kyllä muitakaan potilaita.

• samanhuomannut

Tarkoitit kai, että asiakas häiritsee valtavasti heidän olemistaan tullessaan ilmoittautumaan?
        Kyllä siellä hoitajatkin ovat monesti naamat nutturalla, ainakin kuntohoitajat.

• haluankehua

On positiivista. Siellä on lääkärinä eräs erittäin miellyttävä ja osaava naislääkäri, joka on joko venäjältä tai virosta. Asioinut useamman kerran hänen asiakkaanaan, ja on kehuttava että osaa ammattinsa. Kivut on aina poistettu nopeasti ja varmasti, ei millään arvaustekniikalla.
      Toivottavasti saan hänet aina lääkäriksi jos tulen tarvitsemaan.

• Lhu

Töissä olin 20v eläkkeet päästyäni mustamaalattii koko elämä perättömillä puheilla

• ViikkarinVili

Olen jo50-luvulta lähtien saanut aina asiallista ja hyvää hoitoa siellä. Jo Yleisen sairaalan ajoista lähtien. Oletankin että suurin kommentoijista ei ole koskaan ollut siellä hoidossa.

• Puupalikka

Muista ajan potilaana, kun keskussairaalan kaikki hoitajat alkoivat käyttää valkoisia työvaatteita.
      No mitäs ihmeellistä siinä oli. No..kun noi työvaatteiden kankaat olivat niin ohkaista plaatua, että hoitajien aluhousut ja rintsikat paistoi läpi.
      Oli siinä kiva seurailla, minkalaisia pikkareita kukkakuvioineen hoitajilla oli. Joillakin oli vaan pelkät no..en sano.
      Kyllä kaikki oli ennen paremmin..

• Soikkelin-Dentso

Puupalikalla on toooosi vilkas mielikuvitus. Mutta kamala olo kun eivät nämä ohutasuiset hoitajat pukeutuneetkaan häntä varten.

• Anonyymi

Lääkärit kuin Mengelen jälkeläisiä, ei mitään arvostusta potilasta kohtaan. Heidän mielestä jokainen on teko sairas. Hoitajille täysi kymppi.

• Anonyymi

Parille lastensuojelun egotrippaajalle on ilmeisesti kallon kusiporaus jäänyt suorittamatta, siitä moitteet lääkäreille, lisää vinteliä vaan peliin.

• Anonyymi

Olen ollut tuolla potilaana ja töissä usean vuoden ajan.
      Minusta se on täysin lottoa kenet saat hoitamaan. Joskus luonaa hyvin ja joskus hyvin huonosti.
      Ehkä 30pros. Hyvin
      Ja 70pros. Hyvin huonosti

• Anonyymi

Olin kerran niin kipeä päästäni että oli pakko mennä käymään lääkärissä. Hän sanoi että voi Maija kun olet kipeä päästäsi.
      Olen yhä kipeä päästäni mutta usko on toivon velipoika.

• Anonyymi

Kävin silmäpolilla ja sain erinomaista hoitoa,ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta sekä huippu laitteet.Onpa hienoa kun on tällainen paikka kohtuullisen matkan päässä arvostan todella.

• Anonyymi

Ei tommosta Satakunnan keskussairaalaa enää olekkaan. Siellä on johtoryhmä ottanut vähäkatavassa jonkun dirikan kanssa brändyä ja keksinyt uuden brändin.
      SATASAIRAALA: Hihihihihik.

• Anonyymi

Olin polven tekonivelleikkauksessa 4 vuotta sitten. Leikkaus onnistui hyvin ja seuraavana päivänä kotiin. Polvi toimii kuin uusi. Ei valittamista. Ei enää kipua ja unettomia öitä.

• Anonyymi

Kiitos satasairaalan henkilökunta,kun jaksatte,veljeni tuotiin sinne,umpilisäke puhjennut pari viikkoa sitten,ilman teitä ja pikaista apuanne,olisi voinut käydä huonosti,keskellä yötäkin jaksatte.Itsekin hyvää palvelua teiltä saanut.

• Anonyymi

Minulla on pelkästään myönteisiä kokemuksia Satasairaalan henkilökunnasta.

Viime vuonna tehtiin kolme onnistuutta leikkausta ja jouduin käymään ainakin pari kertaa kuukaudessa käymään jälkihoidossa, joten kokemusta on useammasta hoitajasta ja pelkästään hyviä kokemuksia.

• Anonyymi

Saatte itse päättää onko minun kohdallani huonoja vai hyviä,sain useita vuosia sitten infraktin ja jouduin odottamaan että tehtäisiin jotain,no sitten tuli noin puoli vuorokautta infraktin jälkeen kovasti itseään täynnä oleva lääkäri joka teki varjoainekuvauksen,totesi tukoksen mutta ei suorittanut pallolaajennusta totesi vain että suoni on niin pieni ettei voi laajentaa.Siinä kohtaa kodalleni sattui ensimmäinen huono kokemus.Sain pysyvät ja kovat lääkkeet joiden turvin olen selviytynyt joten kuten,yhdessä kontrollissa puhuin yhden kyvykkään lääkärin kanssa siitä kuvaus ja laajennus asiasta jossa lääkäri oli hyvin hämmästynyt sanoen että se olisi pitänyt laajentaa heti ja sen olisi myös voinut laajentaa.Siitä jäi pysyvästi isot arpikudokset no en ole viitsinyt alkaa reklakamoida kyseistä lääkäriä vastaan.Sitten muutama vuosi sitten olin kontrollissa jossa hoitaja huusi nimeni ja sanoi että tuonne huoneeseen,laittoi piuhat kiinni ja lähti pois sanoen että lääkäri tulee kohta,tuli selvästi hyvin tummaihoinen tyyppi joka ei sanonut päivää eikä mitään muutakaan vaan otti takkinsa taskusta pienen palan ruutupaperia ja kynän pätkän,alkoi kirjoittaa polvensa päällä jotain vaikka nenän edessä oli isohko tietokonepöytä,sitten tyyppi lähti pois eikä edelleenkään puhunut mitään,jäin istumaan johdot rinnassa kiinni olin noin vartin ja sitten uusi hoitaja pisti päänsä oven raosta oli silmät pyöreenä ja sanoi että mites asiat minä sanoin etten tiedä,oli tässä joku äijä ei sanonut päivää eikä näkemiin kun lähti,hoitaja sanoi että hetkinen sitten hetken kuluttua tuli ja sanoi että valmis ja otti piuhat irti sanoen että voin sitten läheä kotiin minä sanoin että kiitos mahtaako tästä tulla ehkä laskukin,no tulihan se sieltä.Pari vuotta sitten olinkontrollissa jossa minulle lääkäri teki ultraäänitutkimusta sydämestä,aikansa kaiveltuaan totesi että keuhkossa on nestettä minä odotin että puheeseen tulee jotain tolkullista jatketta mutta ei sydälääkäri ei edes kysynyt sopiiko että otetaanko neste pois samalla käynnillä mutta ei kun ei.Meni muutamia kuukausia niin jouduin menemään kuitenkin nesteen poistoon johon meni noin puoli vuorokautta,mielestä näillä nykylääkäreillä on huono ulosanti vai olenko väärässä.Samoin kävi hampaan poisto siitäkin noin parisen vuotta,lääkäri oli selvästi hermostunut ja hermoileva puudutti ikeneen ja alkoi repimään melko kovaotteisesti hammasta pois ja lähtihän se rikkoen samalla leukaluuta johon lääkäri totesi lakonisesti että noniin menihän siinä sekin samalla.Menin jälkeenpäin yksityiselle kuvattavaksi leukaluitani implanttien laittoa silmällä pitäen,löytyi niin pahoin rikkoutunutta leukaluuta että lääkäri sanoi implanttien laittoa todella vaikeaksi ja kehoitti miettimään perinteisiä yläleuan tekareitä.En ole yhtäkään lääkäriä kohtaan reklamoinut mutta pisteet on tippunut satasairaalan lääkärien kohelluksen myötä kyllä nollatasolle.Paras oli se kun tahdistinkontrollissa jätettiin asetusten lukitukset auki ja sitten soitettiin kotiin että älä tee yhtään mitään nopeaa vaan toimi rauhallisesti ja tule suorinta tietä takaisin tänne kontrolliin no minä menin mutta meni kaksinkertaisesti taksimatkat minun piikkiini muiden kohelluksen vuoksi.Toivottavasti nämä suuresti koulutetut porin lääkärit lukevat tätä palstaa ja ottavat opiksi

• Anonyymi

Porissa tyrittiin isäni kaksi suurta leikkausta, hän sai kärsiä leikkausvirheistä koko aikuisikänsä.
        Itse olin menettää henkeni nuoren lääkärin osaamattomuuden ja virhediagnosoinnin vuoksi.
        Potilasoikeudet eivät toimi, ketään et saa vastuuseen, vastaanotto ylikuormittuu kun käytetään surutta opiskelijoita ensiavussa vastaanotossa.
        Lääkärinä esiintyy myös opiskelijoita, mikä ei varmasti ole laillista.
        Liikaa huonoja kokemuksia siitä laitoksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1098
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      863
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe