Olen jo monena yönä nähnyt unta että kävelen lasinsirpaleiden päällä... muistaakseni vielä paljain jaloin.. mitähän voisi tarkoittaa?
Vastaukset 3
- lisätietoa
Pelkkä fakiirimainen kävely ei riitä, tarvitaan tietoa esim. tunnelmastasi.
Selvitystä:
Jos kävelit kipuja tuntematta ja olotilasi oli mitä luonnollisin, se kuvastaa pieniä ohimeneviä harmeja elämäntielläsi.
Jos kävelit verisin jaloin, hirveää kipua tuntien ja mahdollisesti paeten tai pakotettuna, ovat harmisisikin suuria ja hankalia hoidettavia valve-elämässä.
Jos taas kyse oli esim. kilpailutilanteesta - kuka uskaltaa kävellä lasin päällä, on merkitys jälleen toinen: halunnet päteä muiden silmissä.
Kuten näet, yksiselitteistä tulkintaa ei ole.- lasinleikkaajana
Näin joskus unta että joku taitava lasinleikkaaja (mikä lie, onko sellaisia oikeasti?) opetti minulle työtään ja meinasi että minusta tulee hyvä leikkaaja kun opettelen. Se oli vaativaa ja harvinaista työtä johon ei moni pystyisi.
Toisissa unissa katselen usein joitain asioita lasiseinän takaa. Joskus olen myös mennyt unessani lasikoppiin pakoon jotain kamalaa siskonpoikani kanssa, huomasin oven olevan auki, mutta takaa-ajaja ei huomannut sitä vaan hakkasi lasiseinää ja itki minulle että "sää lupasit, sää lupasit" ihan epätoivoisena. Takaa-ajaja oli myös nuori poika, itse olen nainen.
- Anonyymi
Kevyenliikenteen väly Kärsämäki Opintie , keskuskoulu, sen varressa on lähellä merkkiä Lasinsiruja.
Onnea ne eivät tuo Haapajärvi polkupyörä korjaus vain rikos työ takana kuitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560