Mitä pitäisi tehdä ihmiselle joka ampuu koiraansa kaulaan ja jättää kitumaan sidottuna metsään?
Tai millainen rangaistus yleensä olisi kohtuullinen eläinrääkkääjälle?
Minusta ihminen osoittaa tuossa suurimman sairautensa, rääkkäämällä puolustuskyvytöntä eläintä.
Raamatussa muistini mukaan sanotaan silmä silmästä hammas hampaasta, noissa minä olisin kyllä sen valmis toteuttamaan.
Lakia pitäisi muuttaa määrätyissä rikoksissa roimasti ankarammaksi ja tuo on niistä yksi.
Koirien rääkkäys
12
650
Vastaukset
- Chizi
Koiraparka. Vaikka en koirista niin kamalasti välitäkkään, tuo on jo ilkiää. Suunnilleen sama kuin IHMISEN murha, vaikka monesta ihminen on arvokkaampi.. Niin saattaakin olla. Mutta luonnon laissa ihminen ei ole koiraa kumpempi. En tajua mitä järkeä eläinrääkkääjillä on kiusata elukoita. Jos minulta kysytään niin eläinrääkkääjät vankilaan. Mutta eihän minulta kysytä :P
- Minn@
Kyllä siitä Eveliinankin murhasta tuli oikein vuosisadan mysteeri ja rangistuskin on varmaan kova. Mutta kun eläimiä rääkätään niin ollaan sanomassa että "ei meillä ole aikaa moiselle".Mihinkähän kaikki on menossa kun eläirääkäykseen ei puututa?
- Maria
Minn@ kirjoitti:
Kyllä siitä Eveliinankin murhasta tuli oikein vuosisadan mysteeri ja rangistuskin on varmaan kova. Mutta kun eläimiä rääkätään niin ollaan sanomassa että "ei meillä ole aikaa moiselle".Mihinkähän kaikki on menossa kun eläirääkäykseen ei puututa?
KAUHEETA! Onx toi tapahtunut? jos on nii ootko soittanu sinne eläinsuojelu-juttuu? Mä rakastan kaikkia eläimiä ja suren kun niitä kidutetaan! Mun mielestä rangaistus sais olla vaikka elinkautinen, mutta eihän koiraa pidetä niin arvokkaana... Valitettavasti...
- Chaz
Maria kirjoitti:
KAUHEETA! Onx toi tapahtunut? jos on nii ootko soittanu sinne eläinsuojelu-juttuu? Mä rakastan kaikkia eläimiä ja suren kun niitä kidutetaan! Mun mielestä rangaistus sais olla vaikka elinkautinen, mutta eihän koiraa pidetä niin arvokkaana... Valitettavasti...
Tapahtunut on, selaileppa muutama sivu taaksepäin - en tässä lähde kertaamaan koko juttua. Asun melkeinpä samalla paikkakunnalla ko rääkkääjän kanssa ja innolla odotan jutun oikeuskäsittelyä.
Kuulemma tekijän kertomus ei pidä yhtä eläinlääkärin ruumiinavauslöydösten kanssa. Luulenpa itse, että tyyppi oli niin kimpaantunut koiraansa, että tahallaan jätti sen kitumaan. Kunpa vaan tietäisi, kuka se idiootti on, niin voisi spraypullolla olla töitä... - Emilia
Chaz kirjoitti:
Tapahtunut on, selaileppa muutama sivu taaksepäin - en tässä lähde kertaamaan koko juttua. Asun melkeinpä samalla paikkakunnalla ko rääkkääjän kanssa ja innolla odotan jutun oikeuskäsittelyä.
Kuulemma tekijän kertomus ei pidä yhtä eläinlääkärin ruumiinavauslöydösten kanssa. Luulenpa itse, että tyyppi oli niin kimpaantunut koiraansa, että tahallaan jätti sen kitumaan. Kunpa vaan tietäisi, kuka se idiootti on, niin voisi spraypullolla olla töitä...innostua ei se saa kun hiukan sakkoa joka on todella pieni rangaistus.
Lakia pitäisi muuttaa ja ihmisten asennoitumista eläimiin.
Mikä paikkakunta se oli?
Pitää seurata tilannetta ja olen kyllä valmis jättämään sen tyypin vehkeistään roikkuun metsään.
Ehkä oman kokemuksensa kautta tajuaisi tekonsa? - Maria
Chaz kirjoitti:
Kuulemma tekijän kertomus ei pidä yhtä eläinlääkärin ruumiinavauslöydösten kanssa. Luulenpa itse, että tyyppi oli niin kimpaantunut koiraansa, että tahallaan jätti sen kitumaan. Kunpa vaan tietäisi, kuka se idiootti on, niin voisi spraypullolla olla töitä...Kauheeta miten joku voi olla noi ilkeä jollekin koira-rassulle! Mä en tajuu sitä ihmistä!
Kuolema hänelle! Ehkä jopa kuolema on liian hyvä hänelle...
Mun uskonnonmaikka sanoi ettei toisen ihmisen kuolemaa saa toivoa, kuten juuri tein, mutta miksei sama päde muihinkin eläviin olentoihin!? Niillä on samat oikeudet elää! Mä en usko jumalaan, mutta silti sanon että me kaikki ollaan jumalan luomia olentoja!
- KOIRA
Oot oikeessa! munki mieles siin ei oo mitään järkee. Jos nyt mietitään niin esim.Kiinas kun syödään koirii, ne ahtaa jopa kolme keskikokosta koiraa johonki KANIN häkkiin! Mielipuolista!
Mun mielest ne pitäs telottaa.Siis aivan järjetöntä,MIELISAIRAALAAN!
KÄYKÄÄ TÄÄLLÄ:www.oikeuttaelaimille.net - Anonyymi
Entä koirien roikotus hihnassa näyttelyssä..
- Anonyymi
Katsokaas osaa kuvista, kaula tiukalla. https://www.outokumpu2023.dogshow.fi/tuloksetryhmatsuFIN.php
- Anonyymi
Miksi niin paljon miehiä tekee tuota?
- Anonyymi
Aivan kauhistun, kun koira kärsinyt sielä jo yli 20 vuotta. Onko ollut letkuruokinnassa?
- Anonyymi
Mitä tehdä rakkihullulle mikä antaa rakkiensa raadella ihmisiä ja muita eläimiä ja jättää kitumaan tai tappaa. No samalla tavalla tietysti, samat vammat tai henki pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370