Koirien rääkkäys

Emilia

Mitä pitäisi tehdä ihmiselle joka ampuu koiraansa kaulaan ja jättää kitumaan sidottuna metsään?
Tai millainen rangaistus yleensä olisi kohtuullinen eläinrääkkääjälle?
Minusta ihminen osoittaa tuossa suurimman sairautensa, rääkkäämällä puolustuskyvytöntä eläintä.
Raamatussa muistini mukaan sanotaan silmä silmästä hammas hampaasta, noissa minä olisin kyllä sen valmis toteuttamaan.
Lakia pitäisi muuttaa määrätyissä rikoksissa roimasti ankarammaksi ja tuo on niistä yksi.

12

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chizi

      Koiraparka. Vaikka en koirista niin kamalasti välitäkkään, tuo on jo ilkiää. Suunnilleen sama kuin IHMISEN murha, vaikka monesta ihminen on arvokkaampi.. Niin saattaakin olla. Mutta luonnon laissa ihminen ei ole koiraa kumpempi. En tajua mitä järkeä eläinrääkkääjillä on kiusata elukoita. Jos minulta kysytään niin eläinrääkkääjät vankilaan. Mutta eihän minulta kysytä :P

      • Minn@

        Kyllä siitä Eveliinankin murhasta tuli oikein vuosisadan mysteeri ja rangistuskin on varmaan kova. Mutta kun eläimiä rääkätään niin ollaan sanomassa että "ei meillä ole aikaa moiselle".Mihinkähän kaikki on menossa kun eläirääkäykseen ei puututa?


      • Maria
        Minn@ kirjoitti:

        Kyllä siitä Eveliinankin murhasta tuli oikein vuosisadan mysteeri ja rangistuskin on varmaan kova. Mutta kun eläimiä rääkätään niin ollaan sanomassa että "ei meillä ole aikaa moiselle".Mihinkähän kaikki on menossa kun eläirääkäykseen ei puututa?

        KAUHEETA! Onx toi tapahtunut? jos on nii ootko soittanu sinne eläinsuojelu-juttuu? Mä rakastan kaikkia eläimiä ja suren kun niitä kidutetaan! Mun mielestä rangaistus sais olla vaikka elinkautinen, mutta eihän koiraa pidetä niin arvokkaana... Valitettavasti...


      • Chaz
        Maria kirjoitti:

        KAUHEETA! Onx toi tapahtunut? jos on nii ootko soittanu sinne eläinsuojelu-juttuu? Mä rakastan kaikkia eläimiä ja suren kun niitä kidutetaan! Mun mielestä rangaistus sais olla vaikka elinkautinen, mutta eihän koiraa pidetä niin arvokkaana... Valitettavasti...

        Tapahtunut on, selaileppa muutama sivu taaksepäin - en tässä lähde kertaamaan koko juttua. Asun melkeinpä samalla paikkakunnalla ko rääkkääjän kanssa ja innolla odotan jutun oikeuskäsittelyä.

        Kuulemma tekijän kertomus ei pidä yhtä eläinlääkärin ruumiinavauslöydösten kanssa. Luulenpa itse, että tyyppi oli niin kimpaantunut koiraansa, että tahallaan jätti sen kitumaan. Kunpa vaan tietäisi, kuka se idiootti on, niin voisi spraypullolla olla töitä...


      • Emilia
        Chaz kirjoitti:

        Tapahtunut on, selaileppa muutama sivu taaksepäin - en tässä lähde kertaamaan koko juttua. Asun melkeinpä samalla paikkakunnalla ko rääkkääjän kanssa ja innolla odotan jutun oikeuskäsittelyä.

        Kuulemma tekijän kertomus ei pidä yhtä eläinlääkärin ruumiinavauslöydösten kanssa. Luulenpa itse, että tyyppi oli niin kimpaantunut koiraansa, että tahallaan jätti sen kitumaan. Kunpa vaan tietäisi, kuka se idiootti on, niin voisi spraypullolla olla töitä...

        innostua ei se saa kun hiukan sakkoa joka on todella pieni rangaistus.
        Lakia pitäisi muuttaa ja ihmisten asennoitumista eläimiin.
        Mikä paikkakunta se oli?
        Pitää seurata tilannetta ja olen kyllä valmis jättämään sen tyypin vehkeistään roikkuun metsään.
        Ehkä oman kokemuksensa kautta tajuaisi tekonsa?


      • Maria
        Chaz kirjoitti:

        Tapahtunut on, selaileppa muutama sivu taaksepäin - en tässä lähde kertaamaan koko juttua. Asun melkeinpä samalla paikkakunnalla ko rääkkääjän kanssa ja innolla odotan jutun oikeuskäsittelyä.

        Kuulemma tekijän kertomus ei pidä yhtä eläinlääkärin ruumiinavauslöydösten kanssa. Luulenpa itse, että tyyppi oli niin kimpaantunut koiraansa, että tahallaan jätti sen kitumaan. Kunpa vaan tietäisi, kuka se idiootti on, niin voisi spraypullolla olla töitä...

        Kauheeta miten joku voi olla noi ilkeä jollekin koira-rassulle! Mä en tajuu sitä ihmistä!
        Kuolema hänelle! Ehkä jopa kuolema on liian hyvä hänelle...
        Mun uskonnonmaikka sanoi ettei toisen ihmisen kuolemaa saa toivoa, kuten juuri tein, mutta miksei sama päde muihinkin eläviin olentoihin!? Niillä on samat oikeudet elää! Mä en usko jumalaan, mutta silti sanon että me kaikki ollaan jumalan luomia olentoja!


    • KOIRA

      Oot oikeessa! munki mieles siin ei oo mitään järkee. Jos nyt mietitään niin esim.Kiinas kun syödään koirii, ne ahtaa jopa kolme keskikokosta koiraa johonki KANIN häkkiin! Mielipuolista!
      Mun mielest ne pitäs telottaa.Siis aivan järjetöntä,MIELISAIRAALAAN!
      KÄYKÄÄ TÄÄLLÄ:www.oikeuttaelaimille.net

    • Anonyymi

      Entä koirien roikotus hihnassa näyttelyssä..

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi niin paljon miehiä tekee tuota?


    • Anonyymi

      Aivan kauhistun, kun koira kärsinyt sielä jo yli 20 vuotta. Onko ollut letkuruokinnassa?

    • Anonyymi

      Mitä tehdä rakkihullulle mikä antaa rakkiensa raadella ihmisiä ja muita eläimiä ja jättää kitumaan tai tappaa. No samalla tavalla tietysti, samat vammat tai henki pois!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe