täältä löytyy kaikki tarvittava tieto räjäytyskuvineen päivineen.http://www.briggsandstratton.com/ moottorin valmistenumero ja tyyppinumero tarvitsee toki käydä katsomassa koneesta ensin.
apuva briggs-stratton faneille
57
79755
Vastaukset
- rikki on strattoni
Sieltä löytyi tosiaan hyvää asiaa kun vaan jaksoi tsekata mallinumeron. Löyti vielä tollaseen lähes parikymmentä vuotta vanhaan koneeseenkin ohjeet. Yhtä vaan puuttui; tarttisi kuvat, miten kaasarin jouset oikeaoppisesti viritetään paikoilleen. Onko sellaista kuvaa missään. Yksi jousi on niin venynyt ja tidän suunnilleen mihin sen pitäisi tulla mutta toinen lyhyempi ja jämäkämpi on ihan "ylimääräinen".
- kaasari
Heitä vaan reilusti jouset roskiin ja vaijeri suoraan kaasuläppään. Jaksaa paremmin pidemmässäkin ruohikossa, mutta kannattaa säilyttää kohtuus siinä kaasun annostelussa.
Omaani vaihdoin kaasarin suoravetoseks, porttasin kanavat, pakopuoli uusiks (tuli myös hiljaisempi) ja seuraavana kannen höyläys. - joopa joo
kaasari kirjoitti:
Heitä vaan reilusti jouset roskiin ja vaijeri suoraan kaasuläppään. Jaksaa paremmin pidemmässäkin ruohikossa, mutta kannattaa säilyttää kohtuus siinä kaasun annostelussa.
Omaani vaihdoin kaasarin suoravetoseks, porttasin kanavat, pakopuoli uusiks (tuli myös hiljaisempi) ja seuraavana kannen höyläys.Monen kokemuksen mukaan seuraavana on kiertokangen vaihto, kun entinen lasahtaa täysin siruiksi. Saattaa siinä joutua vaihtamaan myös männän, kun entisen helma on rutussa kiertokankikäsittelyn jälkeen. Parhaimmassa (?) tapauksessa myös kampiakseli ja lohko menevät uusiksi.
Tosiasiassa vanha moottori kannattaa tällaisen tapauksen jälkeen viedä pelkästään verkonpainoksi. Mutta ottakaa öljyt pois, ettei tule vielä syytettä ympäristörikoksesta. - B&S:ssä
kaasari kirjoitti:
Heitä vaan reilusti jouset roskiin ja vaijeri suoraan kaasuläppään. Jaksaa paremmin pidemmässäkin ruohikossa, mutta kannattaa säilyttää kohtuus siinä kaasun annostelussa.
Omaani vaihdoin kaasarin suoravetoseks, porttasin kanavat, pakopuoli uusiks (tuli myös hiljaisempi) ja seuraavana kannen höyläys.No johan on innokasta ruohonleikkuuta ;)
Hyvä ettei ahdinta vielä asennettu. Kyllä se ruoho helpomminkin katkeaa... - Mekaanikko
Jep joo kivoja viritys ohjeita antavat täällä.:-D
Ei siä ole ylimääräisiä jousia ja jos aikoo et kone käy "normaalisti" kannattaa käydä ostamassa jostakin alan liikkeestä uudet koneeseen kuuluvat jouset ja samalla saa varmasti kauppiaalta tietoo mihin ne jouset kuuluvat. Niiden jousten tarkoituksena on pitää kierrosluku aina suurinpiirtein vakiona ettei tarttis olla siin kaasukahvassa kiinni kokoajan kun ajaa pitkää ja lyhytta nurmikkoo, kun jouset on oikeat ja oikeissa paikoissa voi ajaa nurmikkon pituudesta johtumatta tasasilla kierroksilla koko ajan. - Anonyymi
mistä löytyy vanhan puutarhajyrsimen mallinumero b&s
- R&S spring
Joo, aika hauskoja viritys "ohjeita" kavereilla...:) Mutta löytyykö niitä jousen oikeaoppisia asennus kuvia mistään. Oma leikkurini kävi "huollossa" ja kaverilla ei ollut edes mielikuvitusta kun väänsi uudet jouset kuulakärkikynän jousesta. Nyt on uudet jouset paikoilaan mutta olis kiva kattoo et osuko ne oikeille paikoilleen vahingossa.
- machine
sinä saatanan kone älä hyydy.. sähkot meni,eihän siihen voi tulla vikaa kun ei ole mitään rikkoutuvaa , puola ja kestomangneetti ja tulppa ei vaan anna kipinää vai onko joku älypää hokassu laittaa öljyn taso kytkimen kun kax piuhaa menee lohkon sisälle TIETÄÄKO JOKU MITÄ SIELLÄ ON ???
- mulla
Siellä asuu kärjet ja kodensaattori, ainakin minun riggsissä.
- machine
mulla kirjoitti:
Siellä asuu kärjet ja kodensaattori, ainakin minun riggsissä.
johan viimein minullekkin juttu avautui.otin suuret putkipihdit ja sain auki koneen ja hämmästys oli suuri kärki ja konkka yhdistelmää ei alunperin varmaan 90 luvun laitteessa ollut joten joku on vaihtanut vanhemman moottorin B/r:runkoon,siihen kävi heittämällä kärjetön systeemi magneetto ja puola, ja nyt toimii hyvin, kun ohi kävelee nii meinaa jo käynnistyä, mutta viimeistään kun kerran vetää narusta..
- ei löydy
Siis mistä ne räjäytyskuvat sivustolta löytyy?
- janne.audejev
eli miten sais 3,5hp briggsistä tehot irti?? ei kuiteskaa ihan mitään turboa tarttis:D se tulee sellaseen tuning pihatraktoriin tulee
- park 2000
No ainaki korkeeoktaanista bensaa kannattaa käyttää ja sit mahd. suora pakoputki
- ota pois
park 2000 kirjoitti:
No ainaki korkeeoktaanista bensaa kannattaa käyttää ja sit mahd. suora pakoputki
ota käynistin kopan alta pois jorrutin läppä
- misu XxX
ota pois kirjoitti:
ota käynistin kopan alta pois jorrutin läppä
säätäjän jousta kun säätää tai ottaa sen kokonaan irti niin kierrosrajoitin ei toimi ja kone kiertää minkä ehtii.
jos mopo ajoilta löytyy toinen kaasari, niin kannattaa sitäkin kokeilla.
kannesta kun pikkuisen lasia vasten vetelen jonkun kympin pois niin puristukset paranee, ä'lä käytä liian hienoa hiomapaperia viimeistelyyn, ettei liian sileä pinta tule..
savupiipun tein itse, mutta kone on ihan leikkuukäytössä, isommalla pöntöllä äänet tulivat matalammiksi ja konetta ei tarvitse huudattaa vaan jaksaa leikata pidempääkin heinää uuden savupiipun ansiosta paremmin, naapuri tykkää kun ei ole kova meteli enää :)
- aikana
Minulla on sivuventtiilinen ruohonleikkurin kone merkkiä Briggs & Stratton. Ajattelin, jos täältä löytyisi ihmisiä, jotka ovat pelleilleet sivuvenojen kanssa, esim. vanhojen harlikoiden yms. yms. kanssa.
Eli minun koneessa pakoventtii aukeaa vähän puristus tahdinkin aikana. Veikkaan, että se on sitä varen, et ku sieltä ei poistotahdin aikana pääse kaikkia savua pois (näin ainaki luulen), se poistaa ne puristus vaiheen aikana... Mun mielestä ton ois voinu ratkasta pienentämällä palotilaa (ellei se nyt ole mahollisimman pieni), mut ku ne ei ehkä haluu liikaa puristuksia, että se kiertäs helpommin tai jotai... En tiiä. Toi on vaa veikkausta. Ja olen varma, ettei tämä ole mikää vika, koska olen katsellut nokka-akselia siinä on selvä nousu imutahdin jälkeen (puristuksen aikana siis).
Olen siis ajatellu hioa tuon nousun pois (ja vaikka pienentää palotilaa, että kaikki savut pääsevät ulos).
Kertokaa, pitäisiko tätä tehdä ja lisäisikö se tehoa?
Kiitän etukäteen vastauksista.- aikana (edellisen viestin k...
Olen kopioinut tuon suoraan yheltä foorumilta, joten älkää ihmetelkö tuota "Ajattelin, jos täältä löytyisi ihmisiä, jotka ovat pelleilleet sivuvenojen kanssa, esim. vanhojen harlikoiden yms. yms. kanssa. "- juttua.
Mutta tosiaan kertokaa te B'n'S-ihmiset. - ---------------------
aikana (edellisen viestin k... kirjoitti:
Olen kopioinut tuon suoraan yheltä foorumilta, joten älkää ihmetelkö tuota "Ajattelin, jos täältä löytyisi ihmisiä, jotka ovat pelleilleet sivuvenojen kanssa, esim. vanhojen harlikoiden yms. yms. kanssa. "- juttua.
Mutta tosiaan kertokaa te B'n'S-ihmiset.Niin, kyseessä on hyvin aneeminen puolipuristin, käytetty osassa briggsejä. Vissiin yli 5 hp malleissa käynnistyksen keventämiseksi.
Kuullut juttua että venttiilivälystä kasvattamalla saisi ylimääräisen noston vaikutuksen pois.
Tai sitte kiikuttaa akseli koneistamolle että hiovat sen yimääräisen noston pois. - aikana
--------------------- kirjoitti:
Niin, kyseessä on hyvin aneeminen puolipuristin, käytetty osassa briggsejä. Vissiin yli 5 hp malleissa käynnistyksen keventämiseksi.
Kuullut juttua että venttiilivälystä kasvattamalla saisi ylimääräisen noston vaikutuksen pois.
Tai sitte kiikuttaa akseli koneistamolle että hiovat sen yimääräisen noston pois.Kiitos vastauksesta.. Tätä arvelinkin...
- aikana
aikana kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.. Tätä arvelinkin...
Nyt hioin sen vekin pois muovisesta nokka-akselista kone käy edelleen, ja huomaa, että puristukset ovat nousseet, kun käynnistäminen on vaikempaa... :)
- bertsi
aikana kirjoitti:
Nyt hioin sen vekin pois muovisesta nokka-akselista kone käy edelleen, ja huomaa, että puristukset ovat nousseet, kun käynnistäminen on vaikempaa... :)
Se puolipuristin toimii keskipakovoimalla ja on poissa käyvässä moottorista. Nokkaakselilla on on pieni pellin lipare joka jousi kuormalla keventää käynnistys potkua jottei satu ranteeseen.
- vaimitessemeni
aikana (edellisen viestin k... kirjoitti:
Olen kopioinut tuon suoraan yheltä foorumilta, joten älkää ihmetelkö tuota "Ajattelin, jos täältä löytyisi ihmisiä, jotka ovat pelleilleet sivuvenojen kanssa, esim. vanhojen harlikoiden yms. yms. kanssa. "- juttua.
Mutta tosiaan kertokaa te B'n'S-ihmiset.Että pakoventtiili sulkeutuu ykk:n jälkeen! Kuule, niin sen pitääkin. Ajattele poistuvaa kaasua jatkuvana patsaana, joka virtaa läpi moottorin imuventtiilistä pakoputkeen. Patsas kulkee "sykkien" räjähdysten tahdissa. imu ja pakokanava hidastaa patsaan kulkua ja siksi imuventtiili (tehokkaimmissa koneissa) aukeaa jo hieman etukäteen ennen pakotahdin loppua ja pakoventtiili sulkeutuu myöhään, että purkautuvan pakokaasun rippeet ehtivät imutahdin alta pois. Vaihe vaiheelta nähtynä vaikea ymmärtää, mutta koneen pyöriessä"tuhattasataa" on käytännössä imusarjassa jatkuva alipaine (johon ulkopaine työntää polttoaine-seosta) syliterissä alipaine (imutahti), työpaine (räjähdys), poistopaine (pakotahti), jolloin syntynyt pakokaasu on saatava nopeasti pois sylinteristä (pakoputkessa oleva vastus hidastaa kaasun kulkua, mutta putken puuttuessa- vastus katoaa ja kaasun poistuma nopeutuu ja imaisee osan tulevasta polttoaineesta mukaansa. Joten: näitä ei kansis mennä muuttelemaan ellei tiedä tarkemmin mitä se vaikuttaa. Polttomoottori on kuitenkin jo aika pitkälle kehitetty. Tosin pitkälle viritetty (tehokkaampi) ja matalaviritteinen eroaa teholtaan, mutta! myö kestävyydeltään Nämä B&S. ontehty kestämään huolimatontakin käsittelyä, mutta "rajansa kaikella sanoi rajasuutari"
- Jultsa
Ei siellä kyllä räjähdystä tapahdu vain polttoaineen syttyminen.
- aikana
Tietääkö ketään mistä saisin brigsiin sopivia hihnapyöriä, milellään halvalla ja helsingistä...
http://www.aijaa.com/img/b/00328/3134775.png
Tuommosta sontaa oon väsäämäs :p- Lipastaja
Laitoin itse 18mm Keihinin kun sellainen lojui nurkissa, ja kaasukahvan sitä ohjaamaan. On tosi kiva kun kaikkialla ei kasva nurmikko yhtä voimakkaasti, niin siellä voi ajella pienemmillä kierroksilla ja kaasua on helppo lisätä jos meinaa puutua.
- apua apua :/
Mulla ois työn alla tommonen 97-ostettu B&S:sä ja ei millään meinaa käynnistyy. Ei ees lupaa. Kaasari on kunnossa ja puhdas ja tulppa iskee kipinää. Meni rikki kun koitettiin käynnistää ja anto lujan takapotkun. Sen jälkeen ei oo pelannu. Voisko vika olla kenties väärässä sytytysennakossa ja miten sen vois tarkistaa?
Auttakaa te viisaammat!!- Mekaanikko
Jos löi takapotkuin niin olis vauhtipyörän kiilan tarkistuksen paikka.
- apua apua :/
Mekaanikko kirjoitti:
Jos löi takapotkuin niin olis vauhtipyörän kiilan tarkistuksen paikka.
Kiitti neuvosta, pitää kokeilla.
- apua apua :/
apua apua :/ kirjoitti:
Kiitti neuvosta, pitää kokeilla.
Se kiila oli ok mutta kun kerta tuli se takapotku niin eikös sen vian pitäis olla siinä sytytyksen ajotuksessa. konehan alkaa pyöriä ihan väärään suuntaan jos sytytys tapahtuu hieman liian aikaisin.
Mikä muu voi olla vikana kun tietääkseni katkojan kärkiäkään ei siinä ole??? - apua apua:/
apua apua :/ kirjoitti:
Se kiila oli ok mutta kun kerta tuli se takapotku niin eikös sen vian pitäis olla siinä sytytyksen ajotuksessa. konehan alkaa pyöriä ihan väärään suuntaan jos sytytys tapahtuu hieman liian aikaisin.
Mikä muu voi olla vikana kun tietääkseni katkojan kärkiäkään ei siinä ole???...tai en ainakaan tiä missä ne sijaitsee:)
- vauhtipyärä ei irtoa
apua apua:/ kirjoitti:
...tai en ainakaan tiä missä ne sijaitsee:)
katkojan kärjet on brigsbrägseissä vauhtipyörän alla :) en vaan oo saanu vauhtipyörää omast brigsist irti , neuvokaa joku miten se onnistuu?
- Samavikakin
apua apua :/ kirjoitti:
Se kiila oli ok mutta kun kerta tuli se takapotku niin eikös sen vian pitäis olla siinä sytytyksen ajotuksessa. konehan alkaa pyöriä ihan väärään suuntaan jos sytytys tapahtuu hieman liian aikaisin.
Mikä muu voi olla vikana kun tietääkseni katkojan kärkiäkään ei siinä ole???Onko selvinyt syy tuohon takapotkuun. Minulla Husqvarnassa sama vika ja tarkastin sen kiilan ja paikallaan oli. Niin kauheasti lyö takaisin, että naru katkesi. Kärkiäkään ei ole.....
Minullakin kovasti karstaa aika uudessa koneessa, että ilmeisesti sytty ollut jo aikaisemminkin hieman aikasella?
- tappi48
Mikäs voi olla vikana, kun ei tulppa ota kipinää? Kolmesti tulppa vaihdettu.
- 5v B&S
Mikä voisi olla vikana kun 3,5hp B&S pätkii, eli ei käy tasaseen? Tulpan vaihto ei auttanut
Jos kierrokset heivaa niin se kaasuttimen kalvo on väsynyt niinkuin täällä on jo sanottu.
Jos taas käynti katkoo, niin siinä jarruvaijerissa on myös tappokytkin joka maadoittaa itsekseen.
Yleensä tokenee kun saat vaijerin liikkumaan vapaasti. Ruostuneena jää liike vajaaksi näillä seurauksilla.
- Sered
On B&S-moottori malli:10A982 tyyppi:2067 E2 koodi:97121054 Jonsered 500 RD-leikkurissa ja ihmeellinen vika. Kesken ruohonleikkuun, pysäytyksen jälkeen, käynnistys ei onnistunut kun moottori jumitti "joustavasti", ikään kuin olisi liian kova puristus. En uskaltanut vetää kun pelkäsin narun katkeavan. Purin moottoria, irroitin syl.kannen, karstaa oli jonkin verran mutta ei mitään ihmeellistä.Pys.jarrun eliminoin teippaamalla vivun ja käsin vauhtipyörästä pyörittämällä jumitus tuntui edelleen. Yksi epäilyttävä havainto oli että ilmanpuhdistimessa oli runsaasti öljyä. Ei ole laitettu liikaa huollossa, huollon jälkeen käytetty useita tunteja.
Homma "lepäsi" pari päivää ja silloin huomasin että pyörii herkästi! No, syl.kansi kiinni uudella tiivisteellä ja kokeilemaan. Jälleen ilmeni jumitus, pyörimissuuntaan n yksi kierros, takaperin n. 2 kierrosta. Taaksepäin sain nytkyteltyä jumikohdan yli jolloin pyöri samaan suuntaan vapaasti 4-5 kierrosta ja taas jumittui. Muutaman tunnin jälkeen palasin "työmaalle" ja sitten pyöri aivan vapaasti! Kasasin koneen ja käynnistin.Käynnistyi hyvin mutta savutti voimakkaasti. Mietin että olinko vahingossa laittanut 2-tahti bensaa, täytin lähes tyhjän tankin puhtaalla 98-bensalla. Käynnistyi, ei savuttanut, olin tyytyvänen. Mutta vain hetken sillä nyt ilmeni kohtalaisen runsas öljyvuoto. Öljy ei tule akselin tiivisteeltä, sen olen tarkistanut muuta en ole vielä tehnyt. Ilmeisesti alan irroitella mootoria tarkempaa tutkimusta varten.
Lieneekö kellään tietoa tai arvelua mistä kysymys?- JSa2
Mulla ihan sama ongelma. Epäilen, että joku juttu on irti kampikammiossa... Mäntä menee ruuvarilla työntäen "alas" ilman että pyörii. Prlk
- lalalalalalal
Tarvitsisin uuden lohkon briggs&strattoni 500cc 15,5hp.... paljonko maksaa ja mistä niitä saa? ei ole pakko olla uusi
- kalevimartti
minulla bb:n moottori model 130902 tybe 1177-01 code 87122307 tarvittais mäntää ym korjaukseen tarvittavaa
- B-G-apuva-fietereihi
aiheeseen liittyen löytyy hyviä ohjevideon pätkiä, jos fieterit ovat hukassa, niin hakuun: briggs stratton carburetor linkage hook-up
- esko
tietääkö joku B&S:n puristuspaineista?
- 17+3
http://www.piraattilahti.org/browse.php?u=http://thepiratebay.se/torrent/4406462/Briggs__amp__Stratton_Engine_Repair_-_ISO_Image&b=12
briggs stratton korjaus kirja. tarttee torrent ohjelman esim bitcomet, utorrent tms. jolla lataa tiedoston. - EbinJonne
Jos haluaa virittää, niin kaasareissa on muovinen holkki imupuolella, joka kannattaa porata pois. Samalla kokonaan se kaasun säätölaippa pois ni käy aina täysillä
- Mattimuurikka
Mistä b&s kaasarin kalvot, jouset yms osat hankkia ok seudulla tai mistä tiloilla?
- taata2
Tilasin tuolta http://www.mototukku.fi/index.php?cPath=295
- B&S sumuttaa öljyä
B&S koneessa ( koneen tyyppi quattro 40, vm. 2000 ) on ongelmana , että alkoi sumuttaa öljyä (siis tosiaan lähes näkymättömänä sumuna ) - kästtämätön vika mutta totta - ylhäältäpäin se tulee mm. tankinpäälle, johon sitä kerttyy pitemmällä aika välillä noin 15 min kuluessa, esim jos siihen paikkeille laittaa talouspaperia taiteltuna ja öljyä häviää selvästi myös öljypohjasta.
huom! mistään letku liitoksista vuotoa ei tule sillä ne on kaikki tarkasteltu moneen kertaan
mitä se voisi tulla, moottori toimii ja käy muutoin ihan nätisti, on vaihdettu mm. kaasuttajan kalvo
kiitokset tosi tietäjälle jo etukäteen- Stigan omistaja
Stefa vuotaa vauhtipyörän alla, helppo ja halpa korjata.
- brigsi
Ittel on brigsi tuunauksessa, venttiilit pidennetty, säädetty koneen mukaan, palotilaa muokattu, pakoaukko isonnettu ja tehty isommat kierteet (koska putki on kierteellä kiinnitettävä) imupuolta avarrettu ja kaasutinta muokattu. Uusia tiivisteitä oottelen jotta pääsen käynistämään jos edes käynistyy tai sitten posahtaa jaloille
- Asiallinenkorsto
joo mhmhmh kana moottori
- Briggsjyllää
Briggs on kyl hyvä kone, ite just vaihoin alapään stefan vanhaan leikkuriin. Sain osat https://www.fiksaa.fi/myynti/puutarha/varaosat/node/8/70559?path=70559 tuolta. Oli räjäytyskuvat ja kaikki. Kesää odotellessa.
- lumipiha
Mistä löytyisi Briggs lumilingon veto vaijeri?
- mitäkähän_seuraavaksi
milloinkahan seuvaa turhanpäiväinen aloitus tulee seuraavaksi kiinalaisten vehkeitten takia?
hommasin srattonin 5 hv. vissiin vm.76 kipinä puuttuu mistä lähetään?
- Anonyymi
Toisella tulpalla näkyykä kipinä jos ei niin magneetto irti ja kärkien puhdistus ja avaumaa edes jonkin verran ja paperi esim @4 kaksin kerroin magneeton väliin ja mutteri kiinni ja testausta.
- Anonyymi
Oisko tietoo mistä sais vanhaan 8hp briggsiin Puolan? Magnetron käämille muunnettu. Uusia ei enää kuulemma ks. Moottorimalliin tehdä.
- Anonyymi
Mc scatter sieltä löytyy monenlaista osaa.
https://www.mc-scatter.com/puutarha-ja-pienkoneet_3085#!/orderby:name/orderway:asc/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se että tavattiin
Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni264773- 2242696
Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .
Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?2362053Elokapina määrättävä lakkautettavaksi
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi612030Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."
Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.181774Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.
Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k1861400Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!511244Hyvin sä olet
Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny56995Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"
Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle145987Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."
Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...9941