heippa! tietääkö kukaan saiskohan RMJ:n vielä 3 päivän lippuja, vai onkohan ne jo loppunu...??
Vastaukset 5
- raumalainen2
Hei! Saat varmasti vielä lipun, ainakin paikallislehdessä oli vielä eilen iso mainos ja muista että S-etukortilla saat alennusta
- jussina töissä
mul on 3 pv:n lippu myynnissä :)
meilaa : [email protected]- yanski
Jos olet SK-member, niin sillä kortilla sais 3 päivän lipun 50 eurolla... Tainno saisko viä, sitä en tiä. Näin kaveri vaan mainosti. Itse kyllä ostin jo kk sitten vähän kalliimmalla hinnalla.
- diileri
yanski kirjoitti:
Jos olet SK-member, niin sillä kortilla sais 3 päivän lipun 50 eurolla... Tainno saisko viä, sitä en tiä. Näin kaveri vaan mainosti. Itse kyllä ostin jo kk sitten vähän kalliimmalla hinnalla.
Miltä aitojen lippujen pitäisi näyttää, tuntomerkkejä? Mistä tunnistaa väärän lipun?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8232842 - RMJ:hin ehkä...
yanski kirjoitti:
Tietääkös joku täst enemmän et tänä vuonna sais sk:lla halvemmal ton rmj-lipun?
Viime vuon sai mut saako tänä vuonnaki? Ei itelle ainakaa oo mitää sähköpostii tullu niinku viime vuonna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS631957Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13840Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52746Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke42679- 43631
- 80606
- 47604
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 47524