heippa! tietääkö kukaan saiskohan RMJ:n vielä 3 päivän lippuja, vai onkohan ne jo loppunu...??
RMJ
5
481
Vastaukset
- raumalainen2
Hei! Saat varmasti vielä lipun, ainakin paikallislehdessä oli vielä eilen iso mainos ja muista että S-etukortilla saat alennusta
- jussina töissä
mul on 3 pv:n lippu myynnissä :)
meilaa : [email protected]- yanski
Jos olet SK-member, niin sillä kortilla sais 3 päivän lipun 50 eurolla... Tainno saisko viä, sitä en tiä. Näin kaveri vaan mainosti. Itse kyllä ostin jo kk sitten vähän kalliimmalla hinnalla.
- diileri
yanski kirjoitti:
Jos olet SK-member, niin sillä kortilla sais 3 päivän lipun 50 eurolla... Tainno saisko viä, sitä en tiä. Näin kaveri vaan mainosti. Itse kyllä ostin jo kk sitten vähän kalliimmalla hinnalla.
Miltä aitojen lippujen pitäisi näyttää, tuntomerkkejä? Mistä tunnistaa väärän lipun?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8232842 - RMJ:hin ehkä...
yanski kirjoitti:
Tietääkös joku täst enemmän et tänä vuonna sais sk:lla halvemmal ton rmj-lipun?
Viime vuon sai mut saako tänä vuonnaki? Ei itelle ainakaa oo mitää sähköpostii tullu niinku viime vuonna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221