Optikkoliikkeet

Pipsa

Mikä on Porvoon edullisin optikkoliike? Pitäisi hankkia elämäni ensimmäiset silmälasit eikä ole kokemusta optikkoliikkeiden hintatasosta.

15

1521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P. Veli

Hae linssisi Virosta. Säästät varmasti 50%.

• Pipsa

No kun ei oikein ole aikaa lähteä Viroon ja kun haluaisin ne lasit suhteellisen pian.

• el Akim

Postin vieressä lienee edullimemmasta päästä, lukulasit maksoi 170 e, mutta optikkoliikeet ovat keskustassa melko lähellä toistaan, että sen verran jaksaa kävellä.

• asiakas

Instrumentarium on ellei halvin niin kyllä paras. Siellä on hyvä palvelu ja valikoima.

• HALVALLA
      • Pipsa

Pitäisi myöskin saada näkö tarkastettua, olen kuullut tuttavalta tosta ruotsalaisfirmasta, toimii kuullemma hyvin mutta pitää olla se resepti ensin.

• Pipsa

Huomenna sitten Instruun hankkimaan silmälasit. Helpotusta elämään.

• silmälasit

Cazze-optikolla (postin vieressä Mannerheiminkadulla) ehdottomasti paras palvelu ja hinnatkin ovat kurissa.

• Pipsa
        silmälasit kirjoitti:

Cazze-optikolla (postin vieressä Mannerheiminkadulla) ehdottomasti paras palvelu ja hinnatkin ovat kurissa.

Kävin Cazze-optikolla heti yhdeksän jälkeen, pääsin heti tutkimukseen ja lasit saan ensi viikon keskiviikkona. Mielyttävä ja asiallinen palvelu.

• hyvä juttu
        Pipsa kirjoitti:

Kävin Cazze-optikolla heti yhdeksän jälkeen, pääsin heti tutkimukseen ja lasit saan ensi viikon keskiviikkona. Mielyttävä ja asiallinen palvelu.

että ehdit lukemaan suositukset ennen lähtöä! Itse ollut asiakkaana monen monta vuotta kokeiltuani ensin epätoivoisesti kaikkia muita Porvoon optikkopalveluja.

Kohta maailmasi kirkastuu, heh..
        Hyvää kesää!!!!!!!

• Pipsa
        hyvä juttu kirjoitti:

että ehdit lukemaan suositukset ennen lähtöä! Itse ollut asiakkaana monen monta vuotta kokeiltuani ensin epätoivoisesti kaikkia muita Porvoon optikkopalveluja.

Hyvää kesää!!!!!!!

Kiitos neuvosta, kyllä maailma kirkastuu, huomasin sen jo eilen näkötarkastuksen aikana, olisi vaan pitänyt tajuta aikaisemmin lähteä hankkimaan ne lasit :-)

• messiin
        Pipsa kirjoitti:

Kiitos neuvosta, kyllä maailma kirkastuu, huomasin sen jo eilen näkötarkastuksen aikana, olisi vaan pitänyt tajuta aikaisemmin lähteä hankkimaan ne lasit :-)

Itsekin panttasin (aivan turhaan) lasien hommaamista. Nyt on niin, niin kirkasta ;=).

• hyvä juttu kirjoitti:

Hyvää kesää!!!!!!!

Saitko kazelta korvauksen?
        Et saanut, mutta...
        Mahdollinen ansio- säästö mahdollisuus.....Suosittelu Markkinointi....

• korvausta
        enoc kirjoitti:

Saitko kazelta korvauksen?
        Et saanut, mutta...
        Mahdollinen ansio- säästö mahdollisuus.....Suosittelu Markkinointi....

en! Eikä se ole itse tarkoitus. Mielestäni asiakkaan arvoinen paikka on ansainnut tulla suositelluksi ja kanssaihmisiä on mukava ohjata paikkaan, josta poistuu itsekin hyvillä mielin.

Ikävää, että olet noin kyyninen ettet tällaista ymmärrä.

• Pipsa
        messiin kirjoitti:

Itsekin panttasin (aivan turhaan) lasien hommaamista. Nyt on niin, niin kirkasta ;=).

Kyllä aamulla jännitti mennä töihin silmälasit päässä, kukaan ei tiennyt siellä että olin hankkinut lasit. Vastaanotto oli ihan positiivinen ja kehuttiin että sopivat minulle hyvin. Pari ihmistä on jopa halunut kokeilla niitä. Kyllä on helppoa nyt kun näkee kunnolla O-O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe