Mikä on Porvoon edullisin optikkoliike? Pitäisi hankkia elämäni ensimmäiset silmälasit eikä ole kokemusta optikkoliikkeiden hintatasosta.
Optikkoliikkeet
15
1514
Vastaukset
- P. Veli
Hae linssisi Virosta. Säästät varmasti 50%.
- Pipsa
No kun ei oikein ole aikaa lähteä Viroon ja kun haluaisin ne lasit suhteellisen pian.
- el Akim
Postin vieressä lienee edullimemmasta päästä, lukulasit maksoi 170 e, mutta optikkoliikeet ovat keskustassa melko lähellä toistaan, että sen verran jaksaa kävellä.
- asiakas
Instrumentarium on ellei halvin niin kyllä paras. Siellä on hyvä palvelu ja valikoima.
- HALVALLA
- Pipsa
Pitäisi myöskin saada näkö tarkastettua, olen kuullut tuttavalta tosta ruotsalaisfirmasta, toimii kuullemma hyvin mutta pitää olla se resepti ensin.
- Pipsa
Huomenna sitten Instruun hankkimaan silmälasit. Helpotusta elämään.
- silmälasit
Cazze-optikolla (postin vieressä Mannerheiminkadulla) ehdottomasti paras palvelu ja hinnatkin ovat kurissa.
- Pipsa
silmälasit kirjoitti:
Cazze-optikolla (postin vieressä Mannerheiminkadulla) ehdottomasti paras palvelu ja hinnatkin ovat kurissa.
Kävin Cazze-optikolla heti yhdeksän jälkeen, pääsin heti tutkimukseen ja lasit saan ensi viikon keskiviikkona. Mielyttävä ja asiallinen palvelu.
- hyvä juttu
Pipsa kirjoitti:
Kävin Cazze-optikolla heti yhdeksän jälkeen, pääsin heti tutkimukseen ja lasit saan ensi viikon keskiviikkona. Mielyttävä ja asiallinen palvelu.
että ehdit lukemaan suositukset ennen lähtöä! Itse ollut asiakkaana monen monta vuotta kokeiltuani ensin epätoivoisesti kaikkia muita Porvoon optikkopalveluja.
Kohta maailmasi kirkastuu, heh..
Hyvää kesää!!!!!!! - Pipsa
hyvä juttu kirjoitti:
että ehdit lukemaan suositukset ennen lähtöä! Itse ollut asiakkaana monen monta vuotta kokeiltuani ensin epätoivoisesti kaikkia muita Porvoon optikkopalveluja.
Hyvää kesää!!!!!!!Kiitos neuvosta, kyllä maailma kirkastuu, huomasin sen jo eilen näkötarkastuksen aikana, olisi vaan pitänyt tajuta aikaisemmin lähteä hankkimaan ne lasit :-)
- messiin
Pipsa kirjoitti:
Kiitos neuvosta, kyllä maailma kirkastuu, huomasin sen jo eilen näkötarkastuksen aikana, olisi vaan pitänyt tajuta aikaisemmin lähteä hankkimaan ne lasit :-)
Itsekin panttasin (aivan turhaan) lasien hommaamista. Nyt on niin, niin kirkasta ;=).
hyvä juttu kirjoitti:
Hyvää kesää!!!!!!!Saitko kazelta korvauksen?
Et saanut, mutta...
Mahdollinen ansio- säästö mahdollisuus.....Suosittelu Markkinointi....- korvausta
enoc kirjoitti:
Saitko kazelta korvauksen?
Et saanut, mutta...
Mahdollinen ansio- säästö mahdollisuus.....Suosittelu Markkinointi....en! Eikä se ole itse tarkoitus. Mielestäni asiakkaan arvoinen paikka on ansainnut tulla suositelluksi ja kanssaihmisiä on mukava ohjata paikkaan, josta poistuu itsekin hyvillä mielin.
Ikävää, että olet noin kyyninen ettet tällaista ymmärrä. - Pipsa
messiin kirjoitti:
Itsekin panttasin (aivan turhaan) lasien hommaamista. Nyt on niin, niin kirkasta ;=).
Kyllä aamulla jännitti mennä töihin silmälasit päässä, kukaan ei tiennyt siellä että olin hankkinut lasit. Vastaanotto oli ihan positiivinen ja kehuttiin että sopivat minulle hyvin. Pari ihmistä on jopa halunut kokeilla niitä. Kyllä on helppoa nyt kun näkee kunnolla O-O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108