Olen 45 vanha, poikuus tallella ja vedän käteen
Olen 45 vanha, poikuus tallella ja vedän käteen
18
694
Vastaukset
- Anonyymi
vaihda kättä välilläon kuin vierasta sais
- Anonyymi
Olin 34 vanha ja asuin Karviaisissa, enkä tiennyt mitään masturboinnista
- Anonyymi
älä vedä,yliarvostettua hommoo
- Anonyymi
Kumpaa minä teen nyt? Masturboin, vai maksan naapurin Eilalle 300 ja se vie poikuuteni?
- Anonyymi
Älä ole huolissasi. Tee molempia
- Anonyymi
maksa eilalle ja pyydä ottaa suihin ensin.
- Anonyymi
Naapurin Eskolta irtoaa, kun maksat kolmekymppiä.
- Anonyymi
Veneilijätkin vetää käteen.
- Anonyymi
Hyvä ikä huomata, että ei kannattanutkaan pitää poikuutta, mutta pidä nyt sentään loppuun saakka
- Anonyymi
Kannattaa varoa, ettei tuu rakkoja käteen.
- Anonyymi
Sinä olet aito SIGMA! Tilaa skibidi962 youtubesta
- Anonyymi
ja sinä todellinen origo
- Anonyymi
Odota hieman ja huomaat, ette naista tarvitakaan enää
- Anonyymi
Kätesi viettelee sinut, käytä liukkaria.💋
- Anonyymi
Oman käden oikeus.
Auttava käsi.
Käden ojennus. - Anonyymi
Tules käymään täällä Soihtulassa, niin asiat sujuu sitten
- Anonyymi
Jos käsi väsyy, niin Pomarkusta löytyy kuulemma sellainen satumainen seksualiterapeutti, joka tilapäispysyväisessä mielenhäiriössä vatkaa loputkinmehut istunnossaan🫣👌😝
- Anonyymi
anna mennä käytä liukkarii vaihda kättä välilläon kuin vierasta sais.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684