Tuhopoltto!

Anonyymi-ap

Mitenkä nyt on ,kun kukaan ei kirjoita yöllisestä poltosta. Vai onko paremman perheen lapsi.

18

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaisi tietää mikä rivitalo Alavantiellä on kyseessä. Asuin siellä pari vuotta ja viihdyin, kunnes oli aika muuttaa pois. Mutta muistot jää.

      • Anonyymi

        Veteraanitalo.


    • Anonyymi

      Kukaha sytytti.....oliko hpv polttelija vai?

      • Anonyymi

        on näitä ollut ennenkin ihan huolestuttavissa määrin mutta ei ennen tuommosta missä pistetään tuleen rivitalo ihmisineen.


      • Anonyymi

        Eiköhän se ollut yksi näistä ulkopaikkakunnilta tänne haalittuja sankareita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ollut yksi näistä ulkopaikkakunnilta tänne haalittuja sankareita?

        "haaliko Kmäki ulkopaikka kuntalaisia elätettäväksi!? 13 vuoden työ kokemukseni Kmäellä "ylävirralta tulijana Kämäki "haali päinvastoin jopa niin, että piti käydä Oyssi/Merikoskessa "Hulluntutkinnassa hakemassa todistus, että olen täyspäinen,,
        "hankala tapaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "haaliko Kmäki ulkopaikka kuntalaisia elätettäväksi!? 13 vuoden työ kokemukseni Kmäellä "ylävirralta tulijana Kämäki "haali päinvastoin jopa niin, että piti käydä Oyssi/Merikoskessa "Hulluntutkinnassa hakemassa todistus, että olen täyspäinen,,
        "hankala tapaus!

        Ennen kärsämäen deekujengit hajotettiin pitkin kuntaa syrjäkyliin jne häiriköinnin vähentämiseksi. Sitten niillä alettiin tekemään bisnestä hyväntekeväisyyden nimissä eikä loppua näy päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "haaliko Kmäki ulkopaikka kuntalaisia elätettäväksi!? 13 vuoden työ kokemukseni Kmäellä "ylävirralta tulijana Kämäki "haali päinvastoin jopa niin, että piti käydä Oyssi/Merikoskessa "Hulluntutkinnassa hakemassa todistus, että olen täyspäinen,,
        "hankala tapaus!

        kirveen kanssa ylävirtaan lastun löytyessä virrasta nykyisin ruusupuska kädessä tervetuloa puheineen kun meinasti joutua kunta pakkoliitoksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "haaliko Kmäki ulkopaikka kuntalaisia elätettäväksi!? 13 vuoden työ kokemukseni Kmäellä "ylävirralta tulijana Kämäki "haali päinvastoin jopa niin, että piti käydä Oyssi/Merikoskessa "Hulluntutkinnassa hakemassa todistus, että olen täyspäinen,,
        "hankala tapaus!

        vastaan itselleni,, mutta kyllähän kmäeltä löytyy "haalija joka toivotta tervetulleeksi kaikki Aholistit, koska saa siitä työpaikan kun niitä haalii ja on aivan laillista ko "haalija ajautui "haalimaan yritettyään aivan laillisesti monenlaista,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vastaan itselleni,, mutta kyllähän kmäeltä löytyy "haalija joka toivotta tervetulleeksi kaikki Aholistit, koska saa siitä työpaikan kun niitä haalii ja on aivan laillista ko "haalija ajautui "haalimaan yritettyään aivan laillisesti monenlaista,,

        ,, kyllä Suomi omat "holistinsa hoitaa, mutta ei me EU sosiaali olla, edm edellyttä vain, kuin Purra edusk portailla istuen joutilaille huutajille Huusi #MENKÄÄ TÖIHIN!


    • Anonyymi

      väärän nappasivat se olin mää

    • Anonyymi

      oliko Teme ?

    • Anonyymi

      onko tänää lastussa bileet?
      t.entinen asukki

      • Anonyymi

        sankiaprihassa parempi meininki, "äiteinpäiväbileet"


    • Anonyymi

      Iltalehdessä juttua kuinka poliisi joutunut turvautumaan aseeseen kärsämäessä.

      • Anonyymi

        Hymyilyttää mutta kantaa en ota..😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilyttää mutta kantaa en ota..😏

        Väärä hälytys sensuroitavaa ilmestyy myöhemmin muista kytätä palstaa sen toivossa 24/7..


    • Anonyymi

      Onkos tässä ollut vuoden äitin mamman poika asialla. Äiti nokka pystyssä kylillä kiertelee...

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      59
      9421
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      148
      1932
    3. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      66
      1275
    4. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      55
      1242
    5. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      1205
    6. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1176
    7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      431
      1049
    8. Taidan rakastaa sua

      kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      40
      960
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      73
      908
    10. Kulta älä unohda minua

      Kulta en halua että katoat minulta.
      Ikävä
      31
      858
    Aihe