ÄISKÄNPÄIVÄN OIVALLUS.

Kitaranmuotoinen ei ole vahingossa hoksannut, että tähtikartan mukaan on hänen suomen kalenterin mukainen päivänsä kun herää.
Tiedossa pientä yllätystä.
Pattayan rakkaat tykkää kuin hullut puurosta, senhän on Aasikin vahvistanut aijaillen vellilautasiaan, tosin yksi hullu tykkää seiskan ribseistä ja susheista, mutta hän onkin aivan eri kastia silkkipaitoineen.
Poika on leiponut äidilleen mokkapaloja, joista tykkää, vaatimatonta mutta parempaa kuin seiskan rakkaille niin tärkeät leivokset.
Minä sen sijaan tässä yötä myöden valmistelen omien reseptieni mukaan eteerisen kauniille vaimolleni hänen lempiruokaansa.
Kaveri toi piipahduksellaan minulle purkit kännikalaa jota myydään Hesan torilla, sinappisilliä ja mustaherukkahyytelöä.
Bataattiranskiksista hän pitää ja kuullotetusta sipulista, johon kuullotuksen yhteydessä ripaukset sokeria.
Kala-aiheinen kun ruokailu on niin selviönä loimutettu lohi.
Oli ensin muutamia tunteja 10% suolaliuoksessa, jonka jälkeen mausteina mustaa pippuria, sitruunapippuria, sitruunan mehua, chiliä ja suihkupullosta hieman laatujuomaa, sitten vakuumiin ja jääkaappiin.
Luonnollisesti kuten kaikkien valkoisten ja punaisten lihojen tapaan ennen valmistamista muutamaksi tunniksi ns. huoneen lämpöön.
Loimutus sitten perinteiseen tapaani laatujuomaa silloin tällöin suihkauttaen hieman ennen ruokailua koska on relevanttia, että ruoka on lämmintä ruokaillessa.
Bambukoreissa maan tapaan höyrytetyt kasvikset lisukkeena.
Pitkästä aikaa hankin tölkillisen maitoa suoraan maatilalta, siis ennen mitään teollisia käsittelyjä, se kruunaa mokkapalanautinnon, kun sen oikein oivaltaa.

15

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      juuri näin
      juuri nain
      juurikin näin

      by NumBallit hui hai

    • Anonyymi

      Kolmasosa vasta toukokuuta kulunut kun jo sensukan viimeisiä viinaksia kiskotaan naamariin ja nälissään haaveilee liharuoista ja kavereista. Ainoa loimu tulee suupielessä roikkuvasta karvapersesätkästä ja lautasella on kalapuikkoja ranuilla, vähän kärähäneitä kun uniapnea iski hetekan laidalla unelmoidessa.
      Mutta kuten iso-Bumbakin kertoo, pekonikin muuttuu terveelliseksi laihdutusruoaksi kun sitä pannulla oikein kunnolla käristää.

      Laita nyt sille äidille edes tekstiviesti, vaikka pelottaakin ettei se vastaa. Huomenna on sitten kaalipäivä, jos vedät kaikki kalapuikot tänään vyötärölle.

    • Anonyymi

      Maatilat ei tölkitä maitoa.

    • Anonyymi

      Peppe Pulipaikalla, Puppe Pelipaikalla.

      Unohdit sitten Senssu poloinen, että Thaimaassa äitienpäivä on 12. elokuuta tänä vuonna.

      2010

      • Anonyymi

        Näinhän se menee, kyrvånsyylån äitienpäivä suomessa ja Suomi24 palstalla yötä myöten.


      • Anonyymi

        "Tähtikartan mukaan on hänen suomen kalenterin mukainen päivänsä kun herää."

        SUOMEN KALENTERI.

        Maito omaan "Tölkkiin" anteeksi kannuun.

        Hyvää äitien päivää äideille jotka ei ole exiä.

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tähtikartan mukaan on hänen suomen kalenterin mukainen päivänsä kun herää."

        SUOMEN KALENTERI.

        Maito omaan "Tölkkiin" anteeksi kannuun.

        Hyvää äitien päivää äideille jotka ei ole exiä.

        > § <

        Raakamaito on luokiteltu riskielintarvikkeeksi ja voi olla saastunutta. Kaikki ihmiset eivät voi sitä muutenkaan juoda erilaisen suolistobakteerikannan vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raakamaito on luokiteltu riskielintarvikkeeksi ja voi olla saastunutta. Kaikki ihmiset eivät voi sitä muutenkaan juoda erilaisen suolistobakteerikannan vuoksi.

        Luokiteltu riskielintarvikkeeksi ...... voi voi sentään että vakavaa ..... miten junttilassa on pärjättykään ennen luokitteluja.


    • Anonyymi

      Thaimaasta ei saa sitruunapippuria, eli aloitus on samaa sarjaa NumBallin naapurin mummon intialaisen massaman curryn kanssa.

      • Anonyymi

        On monta tuotetta jota ei saa, sen johdosta ihmiset tilaa netistä, tuo itse, tai kaverit tuo.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On monta tuotetta jota ei saa, sen johdosta ihmiset tilaa netistä, tuo itse, tai kaverit tuo.

        Tuo minne? Turusta Paraisille? Teoriamies taas linkkeineen vauhdissa, kamera hukassa jo seitsemän vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo minne? Turusta Paraisille? Teoriamies taas linkkeineen vauhdissa, kamera hukassa jo seitsemän vuotta.

        Joo niinhän se on thaimaassa ei voi ostaa mausteita, on se niin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niinhän se on thaimaassa ei voi ostaa mausteita, on se niin väärin.

        Siis sitruunapippuria sotket loheen... oletko niin onnettoman osaamaton, ettet pysty tekemään itse parempaa mausteseosta?

        "Netistä tilaan sitruunapippuria... eikun se olikin kaveri, joka toi piipahduksellaan minulle sitruunapippuria, aivan varmasti" - heh heh vittumikäidiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sitruunapippuria sotket loheen... oletko niin onnettoman osaamaton, ettet pysty tekemään itse parempaa mausteseosta?

        "Netistä tilaan sitruunapippuria... eikun se olikin kaveri, joka toi piipahduksellaan minulle sitruunapippuria, aivan varmasti" - heh heh vittumikäidiootti.

        Ei voi olla totta, sitruunapippuria loheen, voi hyvää päivää, eikä osaa tehdä omia maustesekoituksia.
        https://www.valio.fi/reseptit/uunilohi/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe