Missä vaiheessa puhelimitse koettu viestien epäasiallinen sisältö voidaan katsoa poliisiasiaksi? Minulla on isäni kuolinpesään kohdistuva auton myyntiin liittyvää jatkuvaa epämiellyttävää, asiallisesti sekavaa, syyttävää viestittelyä ja muutamia soittoja. Riidan toisina osapuolina ovat sisareni sekä iäkäs äitini. Meillä on erilainen käsitys auton myyntihinnasta sekä kuka tekee vaadittavan muutaman sadan euron remontin autoon. Sisareni saneli aivan alussa ehdot auton myynnistä, mutta itse olen asettanut omat rajani myynnille. Sisareni on taivutellut äitini omalle puolelleen. Sisareni pommittaa minua ristiriitaisilla tekstiviesteillä jossa lähes jokaisessa hänen myyntiehtonsa ovat muuttuneet. Viestejä lienee 20-30 kpl. Pahinta on, että ennen niin lempeä, hauras äitini on muuttunut sisareni manipuloinnissa täysin minua vastaan. Haukkuu soitollaan minut sairaaksi, aivottomiksi ihmiseksi. Lisäksi hän uhkaa tämän muutaman sadan euron kiistan takia tehdä minut perinnöttömäksi!
Koen tilanteen stressaavan minua erittäin paljon. On unettomuutta, kireyttä, pakko turvautua lääkärin määräämiin rauhoittavien lääkkeisiin, olen aloittanut terapian sekä tekee mieleni alakuloiseksi ja apaattiseksi.
Eli voisiko olla jo poliisiasia?
Puhelin/viestihäirintä
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinkertainen ratkaisu: Toteat vain, että tehkää autolle mitä haluatte.
Ei voi olla niin, että olet rakentanut elämäsi tulevan perinnön ympärille. Jos niin on, niin kärsi sitten äläkä valita.- Anonyymi
Onpa outo kommentti! Taidat olla nainen, käytkö terapiassa? Harkitse sitä vaihtoehtoa, sillä sen verran heikosti sun asiasi ovat!
Asia on juuri päinvastoin. Persoonallisuushäiriöinen sisareni elää elämäänsä rahan takia. Hänelle ei mikään riitä. Kaikkea on jo, mutta lisää haalii.
Ja toinen asia. Jo muutama vuosi sitten äitini lupasi auton pojalleni. Jopa ilmaiseksi. Niin puhuttiin aina viime kevääseen asti. Sitten viime kesänä sisareni käänsi äitini pään niin, että auto myydäänkin sisareni tyttärelle. Siitä lähtien minä olen ollut syyllinen ja sairas ihminen.
Minulle raha ei ole niin törkeä asia. Olen nähnyt, kuinka se on pilannut mm. sisareni mielenterveyden. Poikani ja minut petettiin niin pahasti, että tästä tuli minun elämäntehtäväni. Autoa ei myydä, koska en anna siihen lupaa. Omistan siitä 25% ja voin mitätöidä kaikki kohtuuttomat yritykset. Omatuntoni on puhdas, haluan että oikeus toteutuu. Minusta en vaadi kohtuuttomuuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa outo kommentti! Taidat olla nainen, käytkö terapiassa? Harkitse sitä vaihtoehtoa, sillä sen verran heikosti sun asiasi ovat!
Asia on juuri päinvastoin. Persoonallisuushäiriöinen sisareni elää elämäänsä rahan takia. Hänelle ei mikään riitä. Kaikkea on jo, mutta lisää haalii.
Ja toinen asia. Jo muutama vuosi sitten äitini lupasi auton pojalleni. Jopa ilmaiseksi. Niin puhuttiin aina viime kevääseen asti. Sitten viime kesänä sisareni käänsi äitini pään niin, että auto myydäänkin sisareni tyttärelle. Siitä lähtien minä olen ollut syyllinen ja sairas ihminen.
Minulle raha ei ole niin törkeä asia. Olen nähnyt, kuinka se on pilannut mm. sisareni mielenterveyden. Poikani ja minut petettiin niin pahasti, että tästä tuli minun elämäntehtäväni. Autoa ei myydä, koska en anna siihen lupaa. Omistan siitä 25% ja voin mitätöidä kaikki kohtuuttomat yritykset. Omatuntoni on puhdas, haluan että oikeus toteutuu. Minusta en vaadi kohtuuttomuuksia.Ettei se häiriö ole sinulla? Tekstien perusteella vaikuttaa siltä. Jos sinulla ei ole varaa ostaa pojalkesi autoa, kerro se hänelle. Kerro epäonnistuneesi elämässäsi. Hän ehkä ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930