Ehä ? Uusia markkinointitapoja, avoin haku kiinnostuneille, ilmainen asunto kuntaa markkinoiville somettajille.? Pyhäsalmessa on vapaana monta kymmentä tyhjäkäynnillä olevaa asuntoa.
WIN-WIN "nyt on paikka " mahdollista.
Kaupunki sekä muut osapuolet hyötyvät ja saavuttavat haluamansa tavoitteet!
"Kuihtuva pikkukunta haki asukasta ilmaisella asunnolla – Näin kävi
Hakemusten määrä yllätti, " https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f93ee79f-9431-4116-84f0-037eaa740301?_gl=1*1napfgz*_ga*NTc2NjEwNzEzL
Tuulivoimateollisuus kiinnostamaan uusia asukkaita?
35
379
Vastaukset
- Anonyymi
Monet kunnat ovat onnistuneesti saaneet positiivista virkeyttä ja kiinnostusta kuntaa kohtaan ja mieluisa kokemuksia somettavasta uudisasukkaasta.
- Anonyymi
Minäpä tiijän, kohta on pitkä pätkä kämppiä tyhjinä, sinne voi muuttaa kaikki nuo ja huumehörhöt pääsee tekemään ja jatkamaan kauppojaan.
Se on nykysuunta, tämän päivän politiikassa.- Anonyymi
Eivät kaikki ole sinun tavoin persuja.
- Anonyymi
Just näin, kirkas pullokin siinä pussukan kanssa vaihtaa omistajaa, sosiaalihuollolla riittää puuhasteltavaa/työtä.
Melukylä on muuten jo valmiina, asukkaatkin jo löytyy, ei niitä tarvitse enempää tänne houkutella.
Määrärahatkin jo varmaan kaupungin puolelta määritelty.
Täytön ja valmiin baanaan voi aloittaa Tikkalanmäeltä.
- Anonyymi
Kuntaan muuttaville kaikki puoleen hintaan ja osaksi jopa ilmaiseksi.
Mutta tarviiko töitä tehdä?- Anonyymi
Eeih, hampaat kuluu, kun pittää ruokatunnilla oikeata sapuskaa siirrellä poskesta toiseen, paljon mukavampi nurtsilla maata ja laulaa, väliin vähän alatyyliin raivota ässää ja peetä päästellä hapekkaaseen ilmaan.
Sillä se kunnantalous alkaa kukoistamaan.
- Anonyymi
Kuntaan muuttaville vuoden lounassetelit kunnanvirastolta. Eiks vaan?
Muualla on vetovoimana työpaikat.- Anonyymi
Missä muualla on työpaikkoja jokaiselle muuttajalle? Jokaisessa suomen kunnassa on työttömyyttä. Valtaosassa kunnissa on saman verran kuin meillä n 10-15%!
- Anonyymi
JJ vakuutti pöntöstä että tuulivoima tuo työpaikkoja. Käveleksin murtomäessä laskeskelemassa linnunraatoja ihan huvikseni eikä yhtään työllistynyttä tullut vastaan. Eikä niitäkään työpaikkoja. Hiljaista olisi ollut jos ei ne helvetin koneet taivasta vasten mekastaneet!
- Anonyymi
Nyt olet ymmärtänyt ihan väärin. Ei ne työllistetyt siellä metsässä kulje🤣 Taidat olla vähän tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet ymmärtänyt ihan väärin. Ei ne työllistetyt siellä metsässä kulje🤣 Taidat olla vähän tyhmä?
Olet itse ymmärtänyt tahallaan väärin.Tuulimyllyt on metsässä ja niiden ympärillä ei näkynyt työllistettyjä.Näin minä ainakin ymmärsin. Olet tyhmä Kepulainen kun et tuon vertaa tajua.
- Anonyymi
JJ - puhuu potaskaa, se kuuluu nykytyyliin.
Lopettaisivat tuon tyhjän pas*** jallittamisen, eihän tuohon kukaan usko.
Kunta kutisee tyhjänä kuin ontto tynnyri, kumisee kulkiessaan.
- Anonyymi
Missähän ne murtomäen tuulimyllyjen tuomat työpaikat sitten luuraa?? Entä vuohtamäen?
- Anonyymi
"Käyttövaiheen aikaisesta tuulivoimaloiden huollosta ja kunnossapidosta vastaavat pitkälti sekä voimalavalmistajien ja alihankintayritysten palveluksessa olevat kotimaiset o s a a j a t" Suomen tuulivoimayhdistys. Montako tähän työhön kykenevää löytyy Pyhäjärveltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Käyttövaiheen aikaisesta tuulivoimaloiden huollosta ja kunnossapidosta vastaavat pitkälti sekä voimalavalmistajien ja alihankintayritysten palveluksessa olevat kotimaiset o s a a j a t" Suomen tuulivoimayhdistys. Montako tähän työhön kykenevää löytyy Pyhäjärveltä?
Eli valtuutettu valehteli tuulimyllyjen tuomista työpaikoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo Tedin olettamus ettei alueelta löydy osaajia huoltofirmoille peruste persuille tehdä johtopäätöksiä? Olette aika heikoilla ”jäillä”🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo Tedin olettamus ettei alueelta löydy osaajia huoltofirmoille peruste persuille tehdä johtopäätöksiä? Olette aika heikoilla ”jäillä”🤣
Kerro missä ne Murtomäen myllyjen mukana tulleet työpaikat ovat? Ei näy tilastoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa HeKo montako Pyhäjärviläistä on töissä tuulimyllyllyyrityksissä"yritysten palveluksessa olevat kotimaiset osaajat" Olet tyhmä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, koska jokainen Suomessa töissä oleva tuo verotuloja niin valtiolle kuin kunnillekin ja sitä myöten hyödyttää kaikkia Suomalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, koska jokainen Suomessa töissä oleva tuo verotuloja niin valtiolle kuin kunnillekin ja sitä myöten hyödyttää kaikkia Suomalaisia.
Siis mikä ei ole????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä ei ole????
Tuulihumppa on varma konsti tuhota maaseutukuntien maine potentiaalisena asuinkuntana. Käytännössä tarkoittaa: työllisyyteen, asumiseen, viihtyvyyteen ja terveyteen ei panosteta. Mennään koijarien viitoittamaa tietä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä ei ole????
Valahdellut tuulivoiman tuomista työpaikoista.
- Anonyymi
Ne oottaa myrskytuulta, että yks siipi tipahtais, pääsis liukumäkkeen Ollintietä alaspäin, siivellä mukava lallattaa tuoppi kourassa, ain kanssas työtä teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään, eikä tule löytymään.
Ruuvimeisselimiehet ei kestä moista ilmanpainetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ovat NE työpaikat, pysykäähän vilttitossut jalassanne ja kuseskelkaa S -kaupan kivimuuriin.
- Anonyymi
Minä olen käsittänyt JJ puheista, että kaivoksen entisiä työmiehiä olisi pari työllistynyt Murtomäen tuulivoima alueelle huoltohommiin.
En tiedä pitääkö paikkansa.
Luulisi jonkun tietävän, jos naapuri on sellaisissa hommissa nykyään. Toivottavasti se edes pitää paikkansa. En ole tuulivoiman ystävä vaan jos tuhotaan kaikki niin edes joku oikeasti työllistyisi.
Tosin voi olla, että seuraavaan projektiin menee aikaa- Anonyymi
Uskotko JJ;Puheisiin? Lue AkuAnkkaa
- Anonyymi
Ainakin puoli vuotta menee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko JJ;Puheisiin? Lue AkuAnkkaa
Onko Pravdan suomennus Suomenmaa parempi?
- Anonyymi
Ettäkö ihan pari, sillä se kuntakuva kirkastuu, hoplaplallaaaaaa.
- Anonyymi
"jos tuhotaan kaikki "!
Tarkennatko hieman😂 Jos pystyt!
- Anonyymi
Piripäille ilmaiset asunnot, kuka nämä lahjoittaa, kaupunkiko?
Nyt siellä on paras piripäiden höösääjäjoukkio kokoontunut kaljapatterin kera tuumaustauolle.
Hyvä vitsi, pedofiilit ja muut luonnevikaiset baanalle värilippua heiluttamaan.
Lähtikö idis ihan Tikkalanmäen kukkulalta.
Kiva tuolla räntäsateessa suihkia suuta, ei kun menox.- Anonyymi
Mikai Rydman lähtisin Pyhäjärven vuoksi baanalle?
- Anonyymi
Lienee Rannankylältä tuo idis, josko liemi loppunut.
- Anonyymi
Raija joutunut kuivin suin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559