Tässä ja nyt.
Oletko onnellinen
55
612
Vastaukset
- Anonyymi
En täysin
- Anonyymi
Miksi tuot jotain kummallista turvaa minulle? Siksikö että koen sinun rakastavan minua vilpittömästi.
- Anonyymi
Minusta tuntuu ihan samalta kun ajattelen häntä ja tiedän hänen välittävän minusta 😊
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Olet jäänyt vain koukkuun toisen rakkauden osoituksiin
- Anonyymi
Sitähän siinä toivoisit kaikkitietävä
- Anonyymi
Miksi sinä jankutat täällä tällaista oletko jäänyt johonkin luuppiin luettuasi miehen monologeja vähän liikaa? Lapsellista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän siinä toivoisit kaikkitietävä
Hullu läski lehmä se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä jankutat täällä tällaista oletko jäänyt johonkin luuppiin luettuasi miehen monologeja vähän liikaa? Lapsellista
Jos se on vaan koukussa
Rehellisesti; en ole.
- Anonyymi
Entä oletko tyytyväinen?
Anonyymi kirjoitti:
Entä oletko tyytyväinen?
No tuota, yleisesti ottaen kokonaisuudessaan en sitäkään.
Elämässä on joitakin hetkiä, jolloin olen tyytyväinen.- Anonyymi
Mikä tekisi sut onnelliseksi?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tekisi sut onnelliseksi?
Varmasti ensi alkuun se, että saisin elämäni kuntoon. Älkää käsittäkö väärin, en ole missään vaikeuksissa minkään muun kanssa kuin itseni.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Varmasti ensi alkuun se, että saisin elämäni kuntoon. Älkää käsittäkö väärin, en ole missään vaikeuksissa minkään muun kanssa kuin itseni.
Eikö joku kiva mies parantaisi mieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä kuvittelet leikkiväsi jotain pelastajaa yms kun höpötät puutaheinää naisena esiintyvälle trollille?😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole kivaa miestä nähnytkään jos kuvittelet tuon trollin olevan nainen…
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Pupu parantaakin🤗
Onko söpö pupu?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En tiedä miltä hän näyttää mutta uskon että hyvältä😊
Eiköhän😊
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Varmasti🤭
Pupunen punastuu täällä ihan nyt 🤭🐰 niin kaunin Prinsessakin 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pupunen punastuu täällä ihan nyt 🤭🐰 niin kaunin Prinsessakin 🤩
Kaunis siis 🥰 pupu niin häkeltyi ettei käpälät osuneet oikeisiin kirjaimiin 😇
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis siis 🥰 pupu niin häkeltyi ettei käpälät osuneet oikeisiin kirjaimiin 😇
Voi sinua🤭 ymmärsin kuitenkin🤗
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En tiedä miltä hän näyttää mutta uskon että hyvältä😊
Minusta kiltteys on seksikästä. -sivusta
Voisin olla paljon onnellisempikin.
- Anonyymi
Perusmasista
Mut tänään tunnen onnea
- Anonyymi
En ole, mutta terapia ehkä auttaa kuorimaan jostain elämän kerroksesta onnellisuuden tunteita jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Onnellinen saa olla monista asioista. Ja kohta saan äitin tekemää ruokaakin vielä syödä. Mikäs tässä tällä hetkellä.
- Anonyymi
Tosin kiire tulee toiseen suuntaan niin se vähän rassaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin kiire tulee toiseen suuntaan niin se vähän rassaa...
Mihin toiseen suuntaan sä oot menossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin toiseen suuntaan sä oot menossa
No kotiin. Ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Olen onnellinen.
Elämä tällä hetkellä hyvää. - Anonyymi
Enpä ole. Osa elämän osa-alueista menee niin kuin kuluu (omalla painollaan), mutta josain syystä jokin osa-alue ei mene sitten millään raiteilleen, vaikka toisinaan välillä ko.asialla on hyvä yritys palautua takaisin raiteilleen, suistuen kuitenkin aina vain uudelleen ja uudelleen. Osuuttani tähän en voi valitettavasti itse valita, joten yritän olla tyytyväinen niihin osa-alueisiin, mitkä toimii niin kuin pitääkin.
- Anonyymi
En mutten masentunutkaan.Ainut on edelleen epätietoisuus onko kaivattuni kaivannut sitä vihoviimeistä naista vai ei.Sen selviäminen ratkaisee suuria suunnitelmia omas elämässä.Haluan muuttaa pois ,kauas jos näin ikävästi on että kaikista maailman naisista hän kaipaa sit ketä minä halveksin eniten.
- Anonyymi
Lisään ja tämä nainen on T nainen ketä halveksin,suoraan sanottuna minulla oksettaa sen näkeminen.
Vielä viime kesänä tykkäsin jotenkin hänestä ja ajattelin ettei hän leiki kaivattuni tunteilla mut näin valitettavasti on käynyt.T nainen pitää otteessaan ihmisiä ihan vain huvikseen,pelaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään ja tämä nainen on T nainen ketä halveksin,suoraan sanottuna minulla oksettaa sen näkeminen.
Vielä viime kesänä tykkäsin jotenkin hänestä ja ajattelin ettei hän leiki kaivattuni tunteilla mut näin valitettavasti on käynyt.T nainen pitää otteessaan ihmisiä ihan vain huvikseen,pelaa.Tussu vai tissi
- Anonyymi
Miten aiot saada selville tämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten aiot saada selville tämän?
Katselen ja kuuntelen.Mieluummin kuulisin häneltä sen itseltään.
- Anonyymi
On onnelisia hetkiä mutta joku tässä mättää. Aamulla herätessä mietin että olisipa hän tässä,saisi solmiutua kuin mustekala kiinni ja herätä vähän hitaammin💛
- Anonyymi
Ehkä pelkään onnea.
Jos on satutettu joskus niin voi olla vaikea uskoa että olisi ihmistä joka ei satuttaisi jossain vaiheessa. Juu. En kaipaa mitään muutosta. Näin on hyvä.
- Anonyymi
Semionnellinen periaatteessa. Moni asia on hyvin, ja sitten on jotkut asiat kun on kaikkea muuta kuin hyvin.
- Anonyymi
En ole, tämä päivä sen taas osoitti, että ehkä tästä suhteesta on mennyt se paras ennen päiväys umpeen. En muista näin inhottava sävyistä äitienpäivää olleen.
- Anonyymi
En ole.
Jos olisin sellaisen ihmisen kainalossa jolle olen rakas, niin sitten olisin.
- 2 vokaalia - Anonyymi
Muĺlon sellainen olo kumpa vaan kuolisin pois.
- Anonyymi
En ole onnellinen. En ole ollut onnellinen melkein kahteen vuoteen.
- Anonyymi
tuleppaskalle
- Anonyymi
En ole. Onneksi pian helpottaa ja pääsen lähtemään.
- Anonyymi
On ihmisiä, jotka eivät osaa olla koskaan onnellisia, vaikka vierellä olisi kuinka ihana oma ihminen, joka rakastaa ja välittää aidosti. Ihmisiä, jotka omien ongelmiensa vuoksi ajavat omalla käytöksellään rakkaan ihmisen luotaan. Ihmisiä, jotka eivät näe kauneutta ja rakkautta koskaan vierellään, eivätkä osaa arvostaa, vierellä olevaa ihmistä. Lopulta nämä ihmiset jäävät yksin, ystävät kaikkoavat ja lopulta hänkin, joka oikeasti rakasti.
- Anonyymi
Sä et taida olla onnellinen no mitä sinä pelleilet kanssani no siitä sait kun pelleilet en jaksa kyllä enään parempi kun sä olet siellä ja mä täällä
- Anonyymi
Onnellisuus on mielestäni vähän huikentelevainen sana..jonkinlainen huippukokemus. Elämään kuuluu kaikkia tunteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321