Olin viikolla menossa S-pankkiin ja otin vuoronumeron ja istuin odottamaan. Ihmetellessäni jonon etenemisen hitautta niin kuulin sen olevan talon tapa, mutta onko kohtuullista joutua jonottamaan yli 2 tuntia. Joku ystävällinen mies antoi vuoronumeronsa kun ei enää jaksanut odottaa ja näin pääsin aiemmin hoitamaan asioitani. Tuskin missään muualla on noin hidasta palvelua ja se pankki taitaa olla vain muutamia tunteja auki päivässä
Kohtuuttoman pitkät jonotusajat
17
363
Vastaukset
- Anonyymi
Se on venäläinen tapa jonottaa. Ihminen on jonottamista varten. Ei muissakaan pankeissa ole mitään länsimaista toimintaa.
- Anonyymi
Joo viinakaupassakin joutuu jonottaan monta minuuttia, jotta saa rapularyypit
- Anonyymi
Vaihda pankkia. Tutki netistä, missä ja milloin palvellaan ja tarvittaessa varaa oma asiointiaika.
Kyllä kaksi tuntia odottaa jonossa on liikaa kenelle vain. - Anonyymi
Ja sittn kun olet odottanut ne pari tuntia, et saakkaan nostaa sitä määrää rahaa jonka tarvitset.
- Anonyymi
En minä saa mistään nostettua rahaa niin paljon kuin tarvitsen. Ka kun tilillä ei oo katetta.
Jos jollain on tilillä rahaa niin minkä takia ne ei anna asiakkaan nostaa omia rahoja , en ymmärrä.
- Anonyymi
Minulla jonotus aika tavallisesti max 15 minuuttia,,
En ole koskaan joutunut jonottamaan 30 minuuttia pidempään vaikka asioin joskus viikottain.
Puhutaanko me nyt samasta pankista??????????????? - Anonyymi
AJANVARAUS!
- Anonyymi
Tai rahan nosto kaupan kassalta tai muu asiointi netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai rahan nosto kaupan kassalta tai muu asiointi netissä.
Kun pankkiin mennään nykypäivänä, ei sinne mennä pankkikirja kourassa kuittaamaan sille eläkerahat. Siellä asioidaan yleensä laina asioissa. Tai sijoitus asioissa. Harvempi käy nostamassa tai viemässä tilille rahaa. Ei lainajuttuja hetkessä hoideta. Tahtoo silloin tunteroinen olla lyhyt aika. Mutta eihän odottaminen tuntitolkulla kivaa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun pankkiin mennään nykypäivänä, ei sinne mennä pankkikirja kourassa kuittaamaan sille eläkerahat. Siellä asioidaan yleensä laina asioissa. Tai sijoitus asioissa. Harvempi käy nostamassa tai viemässä tilille rahaa. Ei lainajuttuja hetkessä hoideta. Tahtoo silloin tunteroinen olla lyhyt aika. Mutta eihän odottaminen tuntitolkulla kivaa ole.
Minut kuhtuvat käymään, kun piti avata uusi tili. Ei kuulemma sopineet enää rahat yhelle tilille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut kuhtuvat käymään, kun piti avata uusi tili. Ei kuulemma sopineet enää rahat yhelle tilille.
Se on meijän mehtänomistajien ongelma. Mutta sinnitellään etiäpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen antanut valtakirjan, että jos tili aina täyttyy, saavat avata uuden. Näin ei kulu rikkaan kallista, kallista aikaa jonossa istumiseen. Enkä minä muutenkaan tykkää jonotella missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen antanut valtakirjan, että jos tili aina täyttyy, saavat avata uuden. Näin ei kulu rikkaan kallista, kallista aikaa jonossa istumiseen. Enkä minä muutenkaan tykkää jonotella missään.
Pankit osaa vars OP viedä bonukset asiakaalta
- Anonyymi
Kannattaa vaihtaa OP-Pankkiin. Se on hyvä eläkeläisten pankki jossa saa jonottaa rauhassa.
- Anonyymi
OP pankis makuupussi eväät mukaan et pärjää ei edes kahvii tarjota ruuasta puhumattakaa
- Anonyymi
Miksi ette käytä digipankkia?
Ei tarvi jonotella.
Oma vika omaan kurjuuteen? - Anonyymi
Ei kyllä ainakaan 10 vuoteen ole tarvinnut paikan päällä pankissa asioida, kuitenkin useampi laina-nostettu, kortteja päivitelty jne. Omaa tyhmyyttähän tuo on jonotella pankkiin, kun asiat voi hoitaa nopeammin/helpommin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379