Mä maalaispoika oon ...

Anonyymi-ap

Mä maalaispoika oon, Mä köyhä poika oon, Mä tulin maalta tänne kaupunkiin, Ja panin pellot pakettiin, Nyt köyhä poika oon, Oon täällä poika varjoisien kujien, Mä lähden tästä Pattayalle .... Kai naiset rakastuu koomikkoon, Mä jäin tänne kaupunkiin.

8

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pienellä maitotilalla kasvaneena pesin maitotonkkia karjakeittiössä kymmenvuotiaana.

      • Anonyymi

        Ja nyt imeskelet hinkkejä Pattiksella?


    • Anonyymi

      Nyt tuli selvyys kuka on synnynnäinen juntti roiskeläppävaimonsa maatalouskoulun käyneenä ja pääartisti kirjoittaa ... "Meidän kylällä".

      • Anonyymi

        Tupla-nolla?


      • Anonyymi

        Kaupunginosia kutsutaan kylä -nimellä ainakin meilläpäin. Senssulla ollut valtavan pitkä äitienpäivä matkailupalstalla samalla kun hemmotellut mielikuvitusvaimoaan mielikuvituslohella ja mielikuvitusmarinoidulla lihalla, jotka sopivatkin mainiosti yhteen samoin kuin hernekeitto ja pizza. Mielikuvituspoika teki mielikuvitusmokkapaloja ja päälle juotiin mielikuvitusnaapuritilalta mielikuvitusraakamaitoa ja saatiin mielikuvitusripuli.

        Tähän bakteeriasiaan pitää saada mielipide myös Iso-Pasaselta, hän kun on tunnetusti äärimmäisen bakteerikammoinen keksien jopa itse uusia tauteja, jos olemassaolevat eivät riitä. Hän kehitti muun muassa "superkupan" johon ei antibiootit pysty ja Pattayalla turisteja myrkytetään sekä kadulla, vesisodissa että hierontapaikoissa.
        Niin että miten on Pasanen? Putoaako sinulle raakamaito lypsettynä suoraan helteisessä savilällissä kahlanneelta maitokarjalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunginosia kutsutaan kylä -nimellä ainakin meilläpäin. Senssulla ollut valtavan pitkä äitienpäivä matkailupalstalla samalla kun hemmotellut mielikuvitusvaimoaan mielikuvituslohella ja mielikuvitusmarinoidulla lihalla, jotka sopivatkin mainiosti yhteen samoin kuin hernekeitto ja pizza. Mielikuvituspoika teki mielikuvitusmokkapaloja ja päälle juotiin mielikuvitusnaapuritilalta mielikuvitusraakamaitoa ja saatiin mielikuvitusripuli.

        Tähän bakteeriasiaan pitää saada mielipide myös Iso-Pasaselta, hän kun on tunnetusti äärimmäisen bakteerikammoinen keksien jopa itse uusia tauteja, jos olemassaolevat eivät riitä. Hän kehitti muun muassa "superkupan" johon ei antibiootit pysty ja Pattayalla turisteja myrkytetään sekä kadulla, vesisodissa että hierontapaikoissa.
        Niin että miten on Pasanen? Putoaako sinulle raakamaito lypsettynä suoraan helteisessä savilällissä kahlanneelta maitokarjalta?

        Marinoitu liha? Missä niin kirjoitettu?


    • Anonyymi

      Ympäri käydään, yhteen tullaan, pienellä maitotilalla kasvaneena pesin maitotonkkia karjakeittiössä kymmenvuotiaana, ja 2010 oli perustamassa broidinsa kanssa thaimaahan maitotuotetehdasta nyttemmin ollen pientilallinen perheyhtiönsä kanssa.
      Kylä on kaupunginosa josta hiihdettiin 10 kilometrin päässä olevaan kouluun ja 2010 eli kouluikään asti ilman ainuttakaan ikätoveria kaupunginosassaan.

      Senssu on hankkinut maitonsa lypsettynä suoraan helteisessä savilällissä kahlanneelta maitokarjalta, sen tietää juntti, mitäpä juntti ei tietäisi.

      Mielenkiintoinen vänkä bakteereista bakteerikammoiselta, joka väittää muita bakteerikammoisiksi, on tainnut osua juntin omaan arkaan paikkaan.

      Suomessahan kaikki ruokatarvikkeet pakataan papereihin tai muoveihin vastoin kun esimerkiksi eteläeuroopassa, ja sen on saanut aikaiseksi nimenomaan bakteerikammoiset.

      Ylihuolehtivat vanhemmat tekevät kaikkensa, että lapsensa ei altistuisi millekään pitämälleen epäpuhtaudelle minkään aiheen piirissä aiheuttaen omille lapsilleen tilanteen, että heidän vastustuskykynsä on alhainen ja sen myös moninaiset vaivat, jotka seuraa mukana aikuisikäänkin.

      Suomen hygieeniataso verrattuna thaimaahan on täysin eri luokkaa ja selvää on, että suomalainen joka elää arkeaan mahdollisimman pöpöttömästi kaikessa mahdollisessa, on thaimaan matkallaan erittäin altis pöpöseuraamuksille ja mikäli kokee oikeaa thaimaata triptrappien sijaan, niin on todellakin hyvä olla plakkarissa luottokortti jossa matkavakuutus sisältäen ruikkutautihoidon tiputuksineen sairaalan teho-osastolla jossa tarjotaan vain länkkäriruokaa.

      Nämä kuitenkin syövät katkarapuja peräsuolineen ja verestämättömiä aurinkoon riviin sijoitettuja kaloja, seiskasta susheja jotka lilluu käyneen riisin vierellä, vanhassa rasvassa uppopaistettuja ranskalaisia, pihvejä joissa jänteitä, ja kotona kotoisasti juhannuksena hiiltyneitä makkarankuoria jälkiruokana vadelmia jotka on matojen pesiä, tosin ensin poistaen itse madon.

      Mikä on kommenttini tarkoitus?
      Se että näkökantoja on muitakin kuin rakkaan yksipuoliset, suppeat ja valikoivat mielipiteet, on siis olemassa asioissa laajempi kokonaisuus, jota rakas tosin ei kykene käsittelemään, koska lehmät rämpii helteessä mudassa.

      • Anonyymi

        Eikö sinulla ole yöllä muuta tekemistä kuin viettää aikasi keskustelupalstoilla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe