Onneksi voi ostaa sähköauton, ettei tarvitse maksaa älyttömiä hintoja jarrurempasta.
Bensa-auton jarruremontti vähän yli 120 000 dollaria
12
155
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi on rahaa tehdä tuo remontti, ettei tarvitse ostaa älyttömän hintaista shkö autoa! 😂
- Anonyymi
Älkää naurattako, 130 000 dollarilla voi ostaa monta uutta autoa. Ei yksi jarruremppa voi niin paljoa maksaa.
- Anonyymi
Huomasithan ettei aloittaja laittanut linkkiä lähdetietoon, koska silloin olisi selvinnyt miksi tuollainen hinta. Kyseessä ei varmaan ollut pelkkä jarruremontti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasithan ettei aloittaja laittanut linkkiä lähdetietoon, koska silloin olisi selvinnyt miksi tuollainen hinta. Kyseessä ei varmaan ollut pelkkä jarruremontti.
Saattaahan siinä olla hintaa, jos superautoon vaihdetaan uudet keraamiset jarrut, palat ja kiekot samalla kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaahan siinä olla hintaa, jos superautoon vaihdetaan uudet keraamiset jarrut, palat ja kiekot samalla kertaa.
Tuskin noin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasithan ettei aloittaja laittanut linkkiä lähdetietoon, koska silloin olisi selvinnyt miksi tuollainen hinta. Kyseessä ei varmaan ollut pelkkä jarruremontti.
Lainaus TM:n jutusta:
"Tammikuussa 1999 Detroitin autonäyttelyssä Mercedes-Benz hätkähdytti Vision SLR -tutkielmallaan. Sen lähtökohtana oli ohuesti vuoden 1955 Mercedes-Benz 300 SLR kilpa-auto, joka puolestaan oli kehitetty W196S kilpa-autosta.
Vuosituhannen vaihteessa McLaren oli Mercedes-Benzin F1-radoilla, joten yhteistyötä tehtiin tämän hyperurheiluautonkin kanssa.
Yksi mielenkiintoisista ratkaisuista olivat auton Sensonic Brake Control -jarrut, joissa polkimen ja pyörien välillä ei ollut enää minkäänlaista mekaanista yhteyttä.
Jarrulevyt ovat hiilikeraamiset, jotta ne kestävät vaikka rata-ajoa.
Edessä on kahdeksan- ja takana nelimäntäiset jarrusatulat, joten nopea pysähtyminen on taattu suuristakin nopeuksista.
Yksi vuosimallin 2005 omistaja vei autonsa Mercedes-Benz of Knoxville, Tennesseelle jarruremonttiin. Järkytys oli melkoinen, kun hän sai laskun töistä ja osista, joka oli vähän yli 120 000 dollaria eli reippaasti yli 100 000 euroa.
Omistaja lähestyi asiassa Jalopnikin toimittajaa, joka päätti tutkia korjauksen hintaa vähän tarkemmin. Hän soitti pariin Mercedes-Benzin liikkeeseen ja sai sieltä aivan vastaavan hinta-arvion. Tarkkaan ottaen hinnat olivat jopa toteutunutta korkeampia. Toisin sanoen harvinaisen SLR McLarenin, jota valmistettiin vain vajaat 3 000 kappaletta, korjaaminen on ultrakallista."
Autoon vaihdettiin jarrulevyt ja -palat eteen ja taakse.
Jarrulevyt 4kpl 26 840$ / kpl
Jarrupalat eteen 3 190$
Jarrupalat taakse 1 770$
Yhteensä= 112 320$
Kuitissa ei näy työn hintaa tai veroerittyä.
Kuitissa ei mainita työn hintaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaus TM:n jutusta:
"Tammikuussa 1999 Detroitin autonäyttelyssä Mercedes-Benz hätkähdytti Vision SLR -tutkielmallaan. Sen lähtökohtana oli ohuesti vuoden 1955 Mercedes-Benz 300 SLR kilpa-auto, joka puolestaan oli kehitetty W196S kilpa-autosta.
Vuosituhannen vaihteessa McLaren oli Mercedes-Benzin F1-radoilla, joten yhteistyötä tehtiin tämän hyperurheiluautonkin kanssa.
Yksi mielenkiintoisista ratkaisuista olivat auton Sensonic Brake Control -jarrut, joissa polkimen ja pyörien välillä ei ollut enää minkäänlaista mekaanista yhteyttä.
Jarrulevyt ovat hiilikeraamiset, jotta ne kestävät vaikka rata-ajoa.
Edessä on kahdeksan- ja takana nelimäntäiset jarrusatulat, joten nopea pysähtyminen on taattu suuristakin nopeuksista.
Yksi vuosimallin 2005 omistaja vei autonsa Mercedes-Benz of Knoxville, Tennesseelle jarruremonttiin. Järkytys oli melkoinen, kun hän sai laskun töistä ja osista, joka oli vähän yli 120 000 dollaria eli reippaasti yli 100 000 euroa.
Omistaja lähestyi asiassa Jalopnikin toimittajaa, joka päätti tutkia korjauksen hintaa vähän tarkemmin. Hän soitti pariin Mercedes-Benzin liikkeeseen ja sai sieltä aivan vastaavan hinta-arvion. Tarkkaan ottaen hinnat olivat jopa toteutunutta korkeampia. Toisin sanoen harvinaisen SLR McLarenin, jota valmistettiin vain vajaat 3 000 kappaletta, korjaaminen on ultrakallista."
Autoon vaihdettiin jarrulevyt ja -palat eteen ja taakse.
Jarrulevyt 4kpl 26 840$ / kpl
Jarrupalat eteen 3 190$
Jarrupalat taakse 1 770$
Yhteensä= 112 320$
Kuitissa ei näy työn hintaa tai veroerittyä.
Kuitissa ei mainita työn hintaaVoi kauheaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaus TM:n jutusta:
"Tammikuussa 1999 Detroitin autonäyttelyssä Mercedes-Benz hätkähdytti Vision SLR -tutkielmallaan. Sen lähtökohtana oli ohuesti vuoden 1955 Mercedes-Benz 300 SLR kilpa-auto, joka puolestaan oli kehitetty W196S kilpa-autosta.
Vuosituhannen vaihteessa McLaren oli Mercedes-Benzin F1-radoilla, joten yhteistyötä tehtiin tämän hyperurheiluautonkin kanssa.
Yksi mielenkiintoisista ratkaisuista olivat auton Sensonic Brake Control -jarrut, joissa polkimen ja pyörien välillä ei ollut enää minkäänlaista mekaanista yhteyttä.
Jarrulevyt ovat hiilikeraamiset, jotta ne kestävät vaikka rata-ajoa.
Edessä on kahdeksan- ja takana nelimäntäiset jarrusatulat, joten nopea pysähtyminen on taattu suuristakin nopeuksista.
Yksi vuosimallin 2005 omistaja vei autonsa Mercedes-Benz of Knoxville, Tennesseelle jarruremonttiin. Järkytys oli melkoinen, kun hän sai laskun töistä ja osista, joka oli vähän yli 120 000 dollaria eli reippaasti yli 100 000 euroa.
Omistaja lähestyi asiassa Jalopnikin toimittajaa, joka päätti tutkia korjauksen hintaa vähän tarkemmin. Hän soitti pariin Mercedes-Benzin liikkeeseen ja sai sieltä aivan vastaavan hinta-arvion. Tarkkaan ottaen hinnat olivat jopa toteutunutta korkeampia. Toisin sanoen harvinaisen SLR McLarenin, jota valmistettiin vain vajaat 3 000 kappaletta, korjaaminen on ultrakallista."
Autoon vaihdettiin jarrulevyt ja -palat eteen ja taakse.
Jarrulevyt 4kpl 26 840$ / kpl
Jarrupalat eteen 3 190$
Jarrupalat taakse 1 770$
Yhteensä= 112 320$
Kuitissa ei näy työn hintaa tai veroerittyä.
Kuitissa ei mainita työn hintaaJaa semmonen, ihan tyypillinen bensa-auto.
- Anonyymi
20 vuotta ja yli 300 000km.
Startista 3-5km matkoja ja sille matkalle auto pysähtyy vähintään pari kertaa.
Jarrujen huoltoon ja uusiin osiin yhteensä on mennyt n 130 euroa. Muutama levy, jarrupaloja, 1 jarruletku eteen, pari kertaa uusinut nesteet, ei tehoeroa 2023 katsastuksessa.
Ostokuitit, kuvakaappaukset tallessa. Tietysti itse teen kun se on parasta ja mieluisinta, tuosta voitte katsoa 20 vuotta päivittäin ajetun auton todellisia kuluja jarrujen osalta. ( kaikki muutkin tiedossa, 2 kpl 70e bosch akkuihin)
Joilla on sähköauto niin xxxx eur tulee menemään pelkästään jarruihin jos autoa käyttää jossakin firmassa jotka veloittaa 50-100€ "työstä" ja osista. Ja jos auto on esim puolet tuosta omasta vw golf bensasta liikennekäytössä.- Anonyymi
Ketä kiinnostaa? Ei sulla ole elämässä muuta kuin keräillä kuitteja ja ottaa kuvakappauksia jostain kulutusosien kuiteista?
- Anonyymi
Tulee se jarruremppa sähköautoonkin.:-DDD
- Anonyymi
ei oo tekoälyllä älyä. tyhmä kanava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1273227
- 1091311
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2671275Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.651086Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791051Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr131043IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku54972- 30966
Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie42934- 44839