Mitä ajattelet

Anonyymi-ap

Tästä elämäntilanteesta?

27

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa sanoa. Ajoittain kaikki hyvin ja ajoittain vain petyn

    • Anonyymi

      Minkälaisesta?

    • Anonyymi

      Olen jotenkin sanaton.

      • Näin minäkin sitä kuvailisin.


    • Anonyymi

      Pitäishän se nii välttää stressiä ja elää hetkessä mut helpommin sanottu ku tehty

    • Anonyymi

      Iloahan tämä on. Raataa ja kukaan ei arvosta.

    • Anonyymi

      Jotakin sellaista mitä suurin osa ei koe koskaan, eikä voi edes kuvitella oikeassa elämässä

      • Anonyymi

        Tuo kuulostaa joltain hyvältä joten miksi koet sitä täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuulostaa joltain hyvältä joten miksi koet sitä täällä?

        Vähän vaikeamminselitettävä asia mutta näin se nyt näyttäytyy. On jopa tietyllä tavalla sellaista mitä järki ei pysty käsittämään. Olen henkkoht hyväksynyt että tämä on nyt molempien koettava, miksikö, siihen en osaa vastata. Jotakin sellaista ihmisyyteen kasvamista se on


    • Anonyymi

      Hiljaa tulee parempi kuin sinne tänne säntäillen.

    • Anonyymi

      Tylsää ja paskaa.

      • Joo sitäkin.


    • Anonyymi

      Aika sekava

    • Anonyymi

      Kuin välitila, joka ei muuksi muutu. Jossain vaiheessa on pakko vain mennä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Pidätkö tyhmänä?


      • Anonyymi

        Eiköhän ihminen olisi jo mennyt.


    • Ei ole hyvä, mutta minkäs teet? Elämä käy vähiin ja aina vaan vähemmän tapahtuu.

    • Anonyymi

      Minulla on positiivinen odotus jostain ihan uudesta elämän vaiheesta. Tietysti toiveessa olisi vielä saada se pienen pieni perhe jne. normaalit haaveet. Toivon että tutustun vielä uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin ja nautin nyt tulevasta kesästäkin. Lämpöä. Musiikkia ja valoa. Sellainen että kaikkea ei pidä ottaa niin vakavasti, elämä antaa jos antaa sille mahdollisuuden ja antaa itse paljon elämälle.

    • Anonyymi

      Vähän hankala kun ei ole sitä naista vierelläni kuka olisi ikionnellinen kun saisi olla. Eikä ole sitten muitakaan naisia tietenkään. Mieheltä.

    • Anonyymi

      Vähän tylsää nyt.Öitä🤗💕

    • Anonyymi

      Odottavalla ja hyvällä mielellä olen. Kivoja juttuja ja kesä tulossa. Voisi asiat olla toki paremminkin, mutta kyllä ne tästä pikkuhiljaa, kun laittaa vaan sujumaan.

      • Anonyymi

        Voi miten tietämätön olet


    • Anonyymi

      Paljon hyvää odotettavissa. Katsotaan, mikä naula vetää.

    • Anonyymi

      Mitä tästä ny ajattelis ohimenevä hetki niin kuin elämä muutoinkin

      • Anonyymi

        Ei ole hetkeä. Etkö ymmärrä?


    • Anonyymi

      aikasta hyvä 👌

    • Anonyymi

      Epätietoisuuden painajainen.Ei voi tehdä suunnitelmia mihinkään päin.RAASTAA SISINTÄ ENEMMÄN KUIN KAUHEIN TOTUUS.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe