Mitä ajattelet

Anonyymi-ap

Tästä elämäntilanteesta?

27

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En osaa sanoa. Ajoittain kaikki hyvin ja ajoittain vain petyn

• Anonyymi

Minkälaisesta?

• Anonyymi

Olen jotenkin sanaton.

• Näin minäkin sitä kuvailisin.

• Anonyymi

Pitäishän se nii välttää stressiä ja elää hetkessä mut helpommin sanottu ku tehty

• Anonyymi

Iloahan tämä on. Raataa ja kukaan ei arvosta.

• Anonyymi

Jotakin sellaista mitä suurin osa ei koe koskaan, eikä voi edes kuvitella oikeassa elämässä

• Anonyymi

Tuo kuulostaa joltain hyvältä joten miksi koet sitä täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuulostaa joltain hyvältä joten miksi koet sitä täällä?

Vähän vaikeamminselitettävä asia mutta näin se nyt näyttäytyy. On jopa tietyllä tavalla sellaista mitä järki ei pysty käsittämään. Olen henkkoht hyväksynyt että tämä on nyt molempien koettava, miksikö, siihen en osaa vastata. Jotakin sellaista ihmisyyteen kasvamista se on

• Anonyymi

Hiljaa tulee parempi kuin sinne tänne säntäillen.

• Anonyymi

Tylsää ja paskaa.

• Joo sitäkin.

• Anonyymi

Aika sekava

• Anonyymi

Kuin välitila, joka ei muuksi muutu. Jossain vaiheessa on pakko vain mennä eteenpäin.

• Anonyymi

Pidätkö tyhmänä?

• Anonyymi

Eiköhän ihminen olisi jo mennyt.

• Ei ole hyvä, mutta minkäs teet? Elämä käy vähiin ja aina vaan vähemmän tapahtuu.

• Anonyymi

Minulla on positiivinen odotus jostain ihan uudesta elämän vaiheesta. Tietysti toiveessa olisi vielä saada se pienen pieni perhe jne. normaalit haaveet. Toivon että tutustun vielä uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin ja nautin nyt tulevasta kesästäkin. Lämpöä. Musiikkia ja valoa. Sellainen että kaikkea ei pidä ottaa niin vakavasti, elämä antaa jos antaa sille mahdollisuuden ja antaa itse paljon elämälle.

• Anonyymi

Vähän hankala kun ei ole sitä naista vierelläni kuka olisi ikionnellinen kun saisi olla. Eikä ole sitten muitakaan naisia tietenkään. Mieheltä.

• Anonyymi

Vähän tylsää nyt.Öitä🤗💕

• Anonyymi

Odottavalla ja hyvällä mielellä olen. Kivoja juttuja ja kesä tulossa. Voisi asiat olla toki paremminkin, mutta kyllä ne tästä pikkuhiljaa, kun laittaa vaan sujumaan.

• Anonyymi

Voi miten tietämätön olet

• Anonyymi

Paljon hyvää odotettavissa. Katsotaan, mikä naula vetää.

• Anonyymi

Mitä tästä ny ajattelis ohimenevä hetki niin kuin elämä muutoinkin

• Anonyymi

Ei ole hetkeä. Etkö ymmärrä?

• Anonyymi

aikasta hyvä 👌

• Anonyymi

Epätietoisuuden painajainen.Ei voi tehdä suunnitelmia mihinkään päin.RAASTAA SISINTÄ ENEMMÄN KUIN KAUHEIN TOTUUS.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sähköpotkulautaonnettomuus

Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      225
      2860
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      69
      1870
    3. No nainen...

Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      110
      1335
    4. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      96
      1171
    5. Ole rohkeampi kuin koskaan

ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      72
      1152
    6. Oulussa puukotettu lasta

Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      317
      956
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      43
      938
    8. Mitä tekisit jos

täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      914
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      69
      870
    10. Miten ihmeessä

on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      823
    Aihe