Koitan kirjoittaa kaverin sivulle whatsappissa niin appi heittää minut yleiseen tilaan, jossa on kaikki viimeisimmät viimeisimmät henkilöt apeissa joiden kanssa olen kirjoitellut. En saa siis viestiä menemään ollenkaan kaverilleni. Mistä tämä meinaa johtua?
Miksi whatsapp ei anna kirjoittaa vaan heittää kaverin sivulta pois?
9
153
Vastaukset
- Anonyymi
Katos kun siellä moderointi toimii!
- Anonyymi
En muista mikä syy oli mutta ei ainakaan tuo
- Anonyymi
Todellakin, apina ulos!
- Anonyymi
Minä olen kieltäytynyt vastaanottamasta viestejä suunnasta tai toisesta, mutta ei aavistustakaan kuinka se näkyy toisessa päässä, voisiko tuossa olla kysymys juuri tuosta.
- Anonyymi
Tapahtuuko tämä vain yhden kaverisi kanssa vai heittääkö Whatsapp pois viesti-ikkunasta muidenkin henkilöiden kanssa? Syynä voi olla jokin kaverisi estoasetus, mutta ihmettelen, et siinä ei suoraan lukisi, että kaverisi on estänyt sinut, etkä voi lähettää hänelle viestejä.
Voitko soittaa kaverillesi Whatsapin kautta?- Anonyymi
Kokeilin toisen tutun kanssa, että hän laittoi eston minulle. Laitoin viestin mutta whatsappi ei heittänyt minua pihalle vaan viestissä jonka koitin lähettää näkyi vaan yksi palkki eli se ei vaan mennyt tuttuni sivulle. Laitoin sitten viestiä , että laittaa eston pois ja samantien ilmestyi toinen palkki ja ne muuttuivat siniseksi eli viesti meni sitten perille. Eli joku muu syy ilmeisesti kuin normaali esto. Onko whatsappissa muuta keino estää viestien tulo?
- Anonyymi
Whatsappissa ei ole mitään kaverin sivua, vaan vain viestiketju jokaista henkilöä kohden. Kaverin sivut kuuluu facebookin puolelle.
Oletko varma, että kaverisi puhelinnumero ei ole muuttunut ja siksi sinun käyttämäsi vanhentunut numero ei voi viestejä välittää vastaanottajalle? - Anonyymi
Joo henkilökohtaista viestiketjua tarkoitin eli se mikä aukeaa kun painaa yleisessä tilassa henkilön kohtaan. Vähän ajan kuluessa hän vastasi kun sitä ongelmaa ei enää ollut
- Anonyymi
Onko kenelläkään tietoa tästä asiasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201