Luetteko kesällä ja muuttuuko lukutottumukset kesällä? Minä luen muutenkin paljon kevyttä kirjallisuutta, kuten rakkausromaaneja ja dekkareita, kesällä ehkä vähemmän kuin talvella. Löysin kirjaston kierrätyshyllystä dekkaristi Leena Lehtolaisen novellikirjan Juhannustulet. Suosittelen muillekkin.
Suomen kesä on kauneimmillaan, mökkirannoissa lämpiävät saunat, mutta rikolliset eivät lomaile! Hyväntuulisia novelleja kesälaitumelta.
Kesälukemista
9
183
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä novellit olisikin hyvä vaihtoehto, kun ei jaksa paljon kerralla lukea.
- Anonyymi
Pienimuotoista tekstiä kaivattiin meidän kyläkerhossakin. Päiväkirjamuotoista luettavaa löytyy ainakin Aila Meriluodolta ja Eeva Kilveltä - ovat siis heidän myöhäistuotantoaan, kuten myös Merete Mazzarellalta eri aihepiireistä...
demeter1 - Anonyymi
Anni Polvaa olen kaipailut luettavaksi.
- Anonyymi
Kirjastosta niitä Polvan kirjoja saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjastosta niitä Polvan kirjoja saa.
Joko on ilmestynyt... Tiina saa rollaattorin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko on ilmestynyt... Tiina saa rollaattorin.
😀 (hymyä) varmaan olisi ilmestynyt jos kirjailija olisi elossa vielä.
- Anonyymi
Onko Anni jo heittänyt kynänsä nurkkaan.
- Anonyymi
Anni Kyllikki Polva oli suomalainen kirjailija. Hänet tunnetaan erityisesti Tiina-kirjoista,
jotka ilmestyivät vuosina 1956–1986. Wikipedia
Syntyi: 6. tammikuuta 1915, Pietari, Venäjä
Kuoli: 23. heinäkuuta 2003, Turku
- Anonyymi
Eipä vuodenajat tai säät vaikuta mitään lukemisiini.
Ns. "kevyt kesälukeminen" on raskainta, se on niin tyhjänpäiväistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241