Moi tässä on 11-v tyttö minulta tulee melkein joka päivä outoa valkoista mönjää alapäästä se on kestänyt noin vuoden ajan ja sen määrä vaihtelee koko ajan minä käyn joka toinen päivä suihkussa ja vaihdan alusvaatteet joka päivä joten hygieniasta ei voi johtua ja minulla ei ole alkanut vielä menkat
AUTTAKAA JOS JOKU TIETÄÄ!😭
Valkoista mönjää
Anonyymi-ap
2
183
Vastaukset
- Anonyymi
Toki toki autetaan. Kysy nimettömänä hoitoonpääsy-ajoista lähiseudun terveysasemilta. Imitoi naisen ääntä.
Sitä vaan, että sen verran oireellista tuo sinun nettikäyttäytymisesi on. - Anonyymi
Mäki kärsin oikeest tosta toi on niin ärsyttävää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533313Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582627Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122365
- 241903
- 241701
- 301636
- 1711571
- 361275